torek, 3. november 2020

Europa Donna drugič oz. napis kot osrednji motiv

Še z dvema voščilnicama se prijavljam za izziv pri Craftalnici oz. bolje rečeno prispevam za Europo Donno. Poigravanje s črkami in motivi mi kar ne da miru in zelo uživam v tem in prav zato sem izdelala kar 2 enaki voščilnici.

Pike vedno vnesejo nekaj razposajenosti in veselja in če je topel objem, potem je prav, da je v skodelici tudi topel napitek. Besedo "topel" sem torej sestavila iz črk in skodelice, "objem" pa sem izrezala s šablono.


In kot rečeno, ker me te črke kar ženejo naprej, je nastala še ena rojstnodnevna voščilnica. In ker je podobna prejšnjima, vam jo pokažem kar v tej objavi. To je moja druga amerikanka, kar se tiče velikosti voščilnice. Prve vam še nisem uspela pokazat, vam jo kdaj drugič. Me je pa za njih navdušila Moi in samo vprašanje časa je bilo, kdaj se tudi sama lotim kakšne. Za spremembo je prav zanimivo napolniti malo drugačno velikost voščilnice.


Jaz vam želim en čudovit dan in ne pozabite se danes ustaviti pri Tini in novi učni uri Male šole prazničnega ustvarjanja.  

10 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka sploh ne vem kaj še drugega napisat- vrhunske so. Kako simpatično in lepo si kombinirala črke. Navdušena😍. Objem Andreja

Klara pravi ...

Ooo res so čudovite!

moi pravi ...

Krasno poigravanje s črkami in sklečka čaja tako lepo nadomesti O v besedi topel. Bele pikice na rdeči podlagi pa so tako zakon in že same oddajajo toplino.
Za amerikanko pa sem res vesela, da sem te okužila, sicer ne bi mogla občudovati tvoje mojstrovine. ♥

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti voščilnici. Tako lep ples črk si uprizorila. Super!
Lep pozdrav Tamara

OLga pravi ...

Cudovito,LP.

ArtMBR pravi ...

Ojej kako lahkotno in sveže.

Goga pravi ...

Čudovite so Vladka in že na varnem pri meni doma v škatli. Hvala ti, da si tudi letos z nami v dobrodelni Craft-alnici.
Lp Goga

Andreja pravi ...

Vladka, čudovito voščilo si zelo kreativno dodala na čestitke :-)) Zelo so lepe!
Vesela sem, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice in hvala, ker si dobrodelna!

AndrejaM pravi ...

Fantastične so, tako domiselno si postavila motive namesto črk in izbrala res lepe barve! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Majda pravi ...

Spet ostajam brez besed - čudoviti sta!!!
Objem, Majda