sreda, 18. november 2009

Nagrada, del Sonjinega bonbončka in kozarec medu


Tak pripravite se. Današnja objava bo malo daljša. Za nekaj ste krive ve, za nekaj pa jaz ;-) Pa kar k stvari. Kot sem objavila že v predhodni objavi, me je Alenka razveselila z nagrado, sedaj pa sta me obdarovali še Helena in Čarobna preja (ti nesramnica, ko sem jo pa želela jaz tebi za dobrodošlico, potem pa vidim tvojo objavo :-)). No, in zdaj je moja naloga, da odgovorim na teh nekaj 'malega' vprašanj in podelim nagrado in nalogo naprej, 5 blogerkam.

Navodila so kratka in jedrnata: za odgovor lahko uporabiš samo ENO besedo (če le gre). Posreduj jo 5 najljubšim blogerkam in s tem jim podeliš to nagrado in VELIKO ZABAVE!

1. Kje je tvoj mobilni telefon? Zakopan (v torbici)
2. Tvoji lasje? Postriženi
3. Tvoja mama? Doma (?)
4. Tvoj oče? Na kavču (?)
5. Najljubša hrana? Testenine, testenine (sem omenila testenine?)
6. Sanje pretekle noči? (z)mešane
7. Najljubša pijača? Gintonic
8. Tvoje sanje/cilj? Parcela na morju
9. V katerem prostoru si? V ustvarjalnem kotičku.
10. Tvoj hobi? Moram odgovorit :-)
11. Tvoj strah? Katerega naj izberem?
12. Kje želiš biti čez 6 let? Med čestitkami :-)
13. Kje si bila včeraj zvečer? Na potepu
14. Nekaj, kar nisi? Ambiciozna
15. Mafini? So, če jih kdo speče
16. Na spisku želja? Motor
17. Kje si odraščala? V Mariboru
18. Kaj si počela nazadnje? Delala čestitko (si lahko predstavljate?)
19. Kaj imaš oblečeno? Kos oblačila za doma in kos za v službo
20. Tvoj TV? Oddaje za urejanje stanovanj
21. Ljubljenči? Želva Mirko
22. Prijatelji? 'Razmetani' po svetu.
23. Tvoje življenje? Edinstveno.
24. Tvoje razpoloženje? Razposajeno
25. Pogrešaša koga? Da
26. Avto? Modra sulica
27. Nekaj, česar ne nosiš? Pajkic.
28. Najljubša trgovina? Amazon in ustvarjalne.
29. Najljubša barva? oranžna
30. Kdaj si se nazadnje smejala? Malo prej.
31. Nazadnje jokala? Pred nekaj dnevi (zaradi lastne tečnobe)
32. Najboljši prijatelj? Nezamenljiv.
33. Kraj, kamor se stalno vračaš? Otok Brač.
34. Facebook? Ne, hvala.
35. Kje najraje ješ? Mama je zakon

Tako, pa da vidim vas, drage moje dame. Potrudila se bom, da nagrado podelim tistim ustvarjalkam, ki je še niso dobile, ampak ta bo verjetno težka:

- Hali - ta je čisto naspidirana in res občudujem to njeno pridnost in kaj vse iz tega nastane (za tebe imam še 2 dodatni vprašanji: kako ti vse uspe? Kolko ur ima tvoj dan? :-))
- Maji - njen blog imam zelo rada, vsakič ga rada obiščem, ker je tak pozitiven in vedno poln raznolikih izdelkov
- Hišici Čarovnij - mislim, da je nagrado sicer že prejela, ampak enostavno ji moram še jaz, ker se mi zdi po blogu sodeč taka faca in ker mi je v prejšnji objavi dala komentar, da sem se pošteno narežala. Izdelke pa le sproti objavljaj, ker me potem oči bolijo, ko vidim vse na kupu :-)
- Mravljici - ta je prava pridna Mravljica, kake komplete je naredila, res si zasluži nagrado
- Mojci - Mojca, Mojca, Mojčika, tvoje čestitke so vedno tako krasne in lušne, moram ti dat nagrado, ni druge

To je 5, ali? Spisek je še daljši, želela sem še Marni, pa me je prehitela Čarobna preja (ki bi prav tako morala bit na spisku, pa me je zafrknila :-)), pa še Tini, ampak je že dobila nagrado., pa še...jaz bi dala vsaki, ki je na mojem spisku tistih, ki jih spremljam, kajti zato ste tam, ker vas rada spremljam in uživam vsaki dan, ko brskam med vašimi izdelki. Pa tudi nekaj takih je, ki niso na mojem spisku, pa vseeno pokukam tudi v njihov ustvarjalni hram.

Sedaj pa k drugim zadevam. Pred kratkim sem obljubila, da bom objavila delček Sonjinega bonbončka, ki sem ga dobila. Ta je bil zelooo sladek, bil je poln odtiskov, razcepkov, trakov, rožic, pisal, blazinic za štampiljke, obročov za knjige, window cards, perlic, kovinskih dodatkov... Najboljše od vsega pa je bil par uhanov in čestitka. Čestitka me je navdušila zaradi tega, ker sem imela prvič v roki (saj vem da ne boste verjele in se vam bo zdelo smešno) čestitko s pobarvano gorjuško (upam, da se nisem zmotila) - skratka s takšnim motivom deklice. In ko držiš tako čestitko v roki je to nekaj povsem drugega, kot pa na fotografijah (ta niti slučajno ne pokaže vsega). Tako da drage moje, ki barvate vse te motive, svaka čast, meni to ne gre, kot tudi mi ne gre uporaba štampiljk z motivi. To je verjetno razlog zakaj delam čestitke take kot jih delam :-) in hkrati je to razlog, da to rada gledam pri vas.

No, malo blebečem danes, zato za konec še na kratko objava te česitke, ki sem jo danes naredila na hitrco. Fantova mama me je prosila, da naredim moško čestitko za 40 let in ker je ta gospodič čebelar, je nastal ta kozared medu (po koroško: Koroška strd - jaz bi sicer to sklanjala Koroški strd, ampak to baje ni OK :-)) Na prvi fotografiji je v ozadju še preprosta kuverta, ki jo 'drži zaprto' majhen lonček:

Samo čestitka:

In pa čebelica in 40-tka na lončku od blizu:

9 komentarjev:

Marija - Marička pravi ...

Čestitam za nagradico, pa seveda čestitam za Sonjin bombonček - važička! :))))) Sonja res dela čudovite stvari in si res lahko vesela njenih izdelkov!
Za čestitko pa lahko rečem, da je spet ena izmed tvojih domiselnih. Bravo! Aja, pa še to... je res KOROŠKA STRD (tista strd) ;) tako govorimo korošci :))))

MarikaGabez pravi ...

Koroška ali koroški....je to sploh važno ob tako lepi in posebni čestitki? (bi jo pa jaz tudi poženščila).

Čarobna hišica pravi ...

Hvala za nagrado ... pa še naprej bod tok pridna k si bla do zdej ... (un smejko k objema)

Nataša pravi ...

Čestitam za nagrado in se zahvaljujem za "štafeto" - seznamček bo v moji naslednji objavi.
In čestitke za izdelke - spet same fajne stvari, superca!

Nelya pravi ...

Sicer se tukaj še vajenka, ampak imam hitre prstke:-)))
Čestitke novim petim

Hali pravi ...

Hvala za nagradico!Sem že odgovorila na vsa silna vprašanja tam na blogu, tebi pa zdaj še na ta dva:Uspe mi, kaj vem skoz moram bit v "movingu"pa pomoč moža pri kakšni opravilih ( ala sesnje, trgovina...), uro imam pa čisto takšno kot vsi, prekratko :-)

Neža pravi ...

Veš kaj, še dobro, da izdeluješ voščilnice po svoje, ker je prav zaradi tega naša scena bolj pestra. In tvoje so res nekaj posebnega. Prav pri vsaki vedno obstanem z odprtimi usti. Bravo!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Spet noro dobra voščilnica in nagrado si več kot zaslužiš!

Maja pravi ...

Najprej čestitke za nagrado in hvala za lepo presenečenje, ki je mene čakalo na tvojem blogu. Poklon ti lahko samo vrnem, ker je tvoj blog eden najbolj pozitivnih in vedno poln novih idej in ga zato takooo rada spremljam. Bodi lepo!