sreda, 20. januar 2010

Pri farni cerkvici zvonček že zvoni


Ja, nič. V prejšnji objavi smo imeli dekliščino, torej je sedaj čas za poroko :-) Pri farni cerkvici že zvoni! Čas bo, da se odpravimo, potrebujemo samo še nevesto in ženina :-)


Ta čestitka je nastala že kar nekaj časa nazaj in je že v rokah mladoporočencev. Romala je na Hrvaško. Glede na to, da je bil božični in novoletni čas, nekako ni spadala v objavo in zato je zdaj pravi čas, da jo pokažem.

Osnova čestitke je iz svetlečega belega papirja, kar se na fotografijah ne vidi, ker sem sprednji del prelepila z Whitewash papirjem, o katerem sem govorila že v prejšnji objavi. Vrata so iz scrapbook papirja in nalepljena na šeleshamer, sicer bi bila premehka. Okna pa so iz papirja iz domače zaloge. Seveda brez senčenja ne gre :-) Za vrati se skriva golob in imeni mladoporočencev.

Previously we had the Bridal shower, so now it's time for the wedding :-) This little church is the wedding card for two young people who already get married. Their names are hidden behind the door, where is also this little pigeon:

20 komentarjev:

Renata pravi ...

Pokaż Piękna! Pozdrawiam polsko-Renata

Andreja pravi ...

Spet krasen izdelek iz tvojih rok, brez besed :-))

Alenka pravi ...

Prvo kar mi je prišlo na pamet je bilo:Ta pa obvlada!In res je obvladaš 100/ uro.

Suzy pravi ...

Že nekaj dni nisem pokukala k tebi, zato so danes moja usta še bolj široko odprta. Noro. Do konca. Najlepša pa mi je ta cerkvica. No, pa tiste otroške tudi.... :)

Marna pravi ...

Samo še kimam pred monitorjem ... zraven pa tako ali tako veš, kaj si mislim. :)

Tina pravi ...

Bravo, Vladka. Tako lepo si jim naredila, lahko si mislim, kako veselje je dobita tako lepo čestitko. Golobček z imeni je pa najlepše presenečenje.

Tiara pravi ...

Cerkvica in pol je tale tvoja čestitka. Presenečenje za vrati je pa samo pika na i.

Renata pravi ...

Z eno besedo - čudovito!

MarikaGabez pravi ...

Ooooo...že spet nekaj čudovitega. Zvonovi so zazveneli prav do mene, tako zelo "živa" je, resnična....

Hali pravi ...

Kot vedno - enkratno in unikatno!

Helena pravi ...

Oh, čudovita farna cerkvica. Kdor zna, pač zna. In tale whitewash papir je krasen.

Jana pravi ...

Fantastična in vratca so prav avtevtična!!!!

moi pravi ...

Kulska!
Sem te ravno mislila vprašat kako ti je uspelo narediti tako lepa vrata (mislim vzorec les ;))))))) Pa si razložila.
Ej, super ideja za poročno čestitko. To bosta zihr obdržala.

Anonimni pravi ...

tvoje voščilnice so zares nekaj posebnega!!!!
izvirnega, prekrasno narejenega!!
zares prava paša za oči in dušo!
lp
iris

VSE DOBRO pravi ...

Čestitka je čudovita in kar slišim zvonove in kako po cerkvi odmevajo besede iz Svetega pisma:

"Ko bi govoril človeške
in angelske jezike,
ljubezni pa ne bi imel,
sem postal brneč zvon
ali zveneče cimbale.

In ko bi imel dar preroštva
in ko bi poznal vse skrivnosti
in imel spoznanje
in ko bi imel vso vero,
da bi gore prestavljal,
ljubezni pa bi ne imel,
nisem nič.

In ko bi razdal vse svoje imetje,
da bi nahranil lačne
in ko bi izročil svoje telo, da bi zgorel, ljubezni pa bi ne imel,
mi nič ne koristi.

Ljubezen je potrpežljiva,
dobrotljiva je ljubezen,
ni nevoščljiva,
ljubezen se ne ponaša,
se ne napihuje,
ni brezobzirna,
ne išče svojega,
ne da se razdružiti,
ne misli hudega.
Ne veseli se krivice,
veseli pa se resnice.
Vse prenaša,
vse veruje,
vse upa,
vse prestane.
Ljubezen nikoli ne mine."

(1 Kor 13, 1-8a)

Goga pravi ...

Noro,lepa,bi se človek kar še enkrat ženil ;)).

McCrafty /Klavdija pravi ...

Spet nekaj posebnega...še posebej so mi všeč vrata.

moi pravi ...

Še to: kako ti uspe tako dolgo držati tako umetnino zase in je ne objaviti na blogu.
Jaz moram svoje ustvarjanje takoj objaviti. ;)))

Maja pravi ...

Sem brez besed! Ta voščilnica je za v okvir!

flo pravi ...

ma daj Vladka, tole je pa takooooooooooooooooo lepo. A veš da mam solzice v učkih?