sreda, 14. april 2010

10 fotografija

Kristina Iz Mlina nakitin, kjer nastajajo krasne stvari predvsem iz fima, me je 'pofočkala' in mi zastavila naslednjo nalogo: potrebno je odpreti prvo mapo v Mojih fotografijah, izbrati 10. fotografijo, povedati zgodbo, narediti povezavo do osebe, ki me je izbrala in izbrati pet novih ljudi, ki jih čaka ista naloga.

Fotografija je nastala ob ogledu sneženih gradov, ki jih vsako leto oblikujejo na gradovih kralja Matjaža.

Tja sva se odpravila kljub snegu, ki je naletaval in bolj kot sva se bližala cilju večje kepe so padale z neba. Sprehodila sva se med gradovi in ostalimi mojstrovinami iz snega in zaradi gostega sneženje sem fotografirala zelo na hitro, da sem lahko odšla domov z vsaj nekaj spomini 'odtisnjenimi' v fotografskem aparatu. Pogled pa je bil resnično pravljičen z vsemi baklami, snežinkami in gradovi. Škoda, da se tega ni dalo ujeti v objektiv.

Tako, malo sem vas ponesla nazaj v zimo. Nenamerno :-)

Tukaj pa je 5 blogov, ki jim zastavljam isto nalogo:
- Chez Moi
- Creatissimo
- Suzy
- Preprosto bogastvo
- Polipap Crafter

2 komentarja:

moi pravi ...

Ti gradovi so tako fascinantni, tudi mi smo jih že večkrat obiskali in vsakič so lepši in boljši ;)
Se pa na sliki vidi kakšne krpe so padale ;)
Hvala za pofočkanje ;) Se bom potrudila.

Creatissimo pravi ...

Lepa fotografija! Prav tisti veliki kosmi ji dajo poseben čar! Že par let si želim tja pogledat ustvarjanje in stvaritve iz snega, a kaj ko je Peca takooooo daaaleeeeč!
O, šment, sem mislila, da sem bom pofočkanju izognila. Saj fotko ni težko poiskat po navodilih, samo povedat zraven še celo zgodbo! Ampak, Vladka, res hvala, ker si me izbrala. Se bom potrudila tudi zaradi tebe.