ponedeljek, 4. oktober 2010

Rdeče z belimi pikami

V deželi pik imajo dežnike odprte tudi ko ni dežja in vsi radi poskakujejo naokoli v gumijastih škornjih. Kadar pa so luže, pa je veselje še toliko večje ;) Tole je za osebo, ki obožuje rdeče z belimi pikami in ima že vse, edino škornji so še manjkali v pikasti zbirki ;)

Pa to ni kar en navaden okvir, je nekaj posebnega, ker se lahko uporabi z ozadjem:


Ali pa brez ozadja in se kar tako pritrdi na steno:

Dežnik med oblaki je lahko tudi balon:

Škornji pa se tu in tam sprehodijo kar sami:

In celotno darilo z dvema čudovitima, pisanima knjigama. Vem, da bo I. iz tega znala narediti svojo prečudovito pravljico. Vse dobro! :):

25 komentarjev:

HRANDICA pravi ...

Prekrasno. Ljubim rdeče pikice na beli podlagi ali bele pikice na rdeči podlagi. Superska izvedba, prelepo darilo.Tildice so pa itak cart.

Andreja pravi ...

Oooo kako lepo, kako je "svetska".
Ja, tvoji izdelki so res nekaj posebnega in prepoznavni v trenutku :-))

Marna pravi ...

Kako krasno darilo! Ti znaš pričarat vedno nekaj tako domačega in predvsem lepega!

Marija - Marička pravi ...

Čudovite pike... pika pri piki in nastane zgodba, posebna zgodba za posebno osebo. Zelo lepo.

namo pravi ...

Krasno,jest bi tud tako darilo:)

MarikaGabez pravi ...

O PIKEEE!!!
Čudovito. In še rdeče bela kombinacije. Všeč, všeč. Tvoja izvedba samega darila pa je fenomenalna.

Helena pravi ...

Darilo, ki bi se ga vsaka ustvarjalka razveselila. Slika je čudovita. Še ročaj dežnika si naredila tako kot mora biti :) Super!

Biljana pravi ...

aaaaaaaaaaaaaaaa,čist hudo!!!!!

Renata pravi ...

O,kako živahno in ravno prav za te turobne jesenske dneve ... barve, da poživijo in prijetno branje za ustvarjalno dušo. Lepo!

mimoza pravi ...

Prečudovito pikasto darilo!

Alenka pravi ...

Kako lepo darilo!!!Že sam okvir je fantastičen, pa še knjige,...Iz tega bo res pravljica:)

VSE DOBRO pravi ...

Rdeča pravljica z rdečimi pikami :o))) Nadvse mi je ljuba in HVALAAAAAAAAA za novo stran v njej - zdaj bom lahko čofotala tudi po lužah :o))) Moja knjižna vila ustvarjalnih knjig pa si itak že dolgo zato ti pošilam rdeč poljubček z belimi pikami na tvoj navihan nosek :o)))

DEKLETA ŽELIM VAM, DA BI ZNALE OHRANITI VELIKO OTROŠKEGA ZAČUDENJA NAD VEDNO NOVO UGANKO ŽIVLJENJA V SEBI NE GLEDE NA VAŠO VELIKOST IN STAROST ...

Odmevčica ...


"Otroške oči vidijo globje in višje in točneje,
a otrok ne gleda samo z očmi,
zaznava s čuti, s sanjami, s fantazijo, z igro,
in s tem podobno kot s svojimi majhnimi koraki prikoraka najdlje.

In če ti je dano, da ohraniš potem,
ko prerasteš plenice in prve hlače,
šolske suknjiče, birmanske gvante in poročne obleke,
še malo otroškega začudenja nad vedno novo uganko življenja,
da še malo vsaj sprejemaš po otroško stvari sveta,
se svet zate postavi pravilno,
kot se spodobi - na glavo.

Potem gledaš po svoje in v pravi luči
in v majhnem je vse neskončno veliko
in si tudi sam kakor majhno makovo zrno,
velik kot celo vesolje."

(Tone Pavček)

Andreja pravi ...

III kako je pa tole luštno. Pogled na to razigrano kompozicijo mi je kar popestril dan. Neverjetna si. Pa kaj se vedno čudim? Je kaj drugega za pričakovati?

Hali pravi ...

Tudi meni je posijalo sonce na deževen dan.Pike in rdeča barva - dobitna kombinacija pa še knjigi, krasno! Mogoče lahko jaz dam kakšno knjigo na seznam želja za prihajajoče praznike? :-)

Damjana Ž. pravi ...

Čudovito, tako veselo izgledajo tile škorenjci in dežnik :)

Res lepo darilo.

Tanja E. pravi ...

Iiiii, kako lepo darilo... Vse pohvale!

Mojca pravi ...

pravljično, čisto pravljično, od prve do zadnje pike... kje je že prva? in kje... zadnja?

Nena pravi ...

če bi jaz imela tako lušne škornjčke in dežnik me današnji dež sploh ne bi motil :)

Maja pravi ...

Že ti si naredila pravljico! Tudi jaz bi imela rdeče škorenčke, take. št. 37!!

Lea pravi ...

Spet je minilo nekaj časa in spet sem kljub tisoč drugim obveznostim pokukala v tvojo skrinjo, tudi z namenom, da kaj napišem. Če sem odkrita, bi jih kar vse imela v svoji sobi, vse tvoje lušne, male, srčkane, domiselne, pikaste, navolančkane, naštancane, nalistkane čestitke, škornjčke, rožice in košarice, želje in sanje, zvezde in pikice, dišeče nasmehe in opojne kreacije. Draga moja Vladuška, tvoj svet daje ustvarjalnosti ime. I just love it! A tudi, če bi jih vse imela v svoji sobi ...;-))...še vedno bi me zanimalo...kaj sledi?? tako da ... se spet kaj oglasim...pridna bodi...lea

BojaMoja pravi ...

iiiiiiiiiiiiiiiiiii

je bilo slišat kar nekaj časa ♥ ♥ ♥ strašno strašno cartlih pike :)))

McCrafty /Klavdija pravi ...

Všeč so mi bele pike, ki naredijo super dodatek k belem okvirju in senčenje rdeče...spet krasen izdelek!

Anonimni pravi ...

Čudovita pikasta pika je :)

Mimogrede na mojem blogu te čaka sončna nagradica.

Nelya pravi ...

Čudovito pravljično darilo!

Kristina pravi ...

Prečudovito!!