sobota, 16. april 2011

V stilu shabby chic

Shabby chic je precej moderna zadeva zadnje čase ali pa že kar nekaj časa. Vanj spadajo bela, krem in pastelne barve, rože, svečniki, stari predalniki itd. Skratka vse kar je staro ali pa se obdela tako, da zgleda staro, vendar s stilom in mora biti chic. Saj veste, oguljeni robovi , spokan lak in pa ne smemo pozabit na kakšne dodatke iz čipke in na stare prešite odeje. Zelo rada pogledam izdelke in fotografije na to temo, ne znam pa si ravno predstavljati, da bi živela v hiši ali stanovanju, ki bi bil v celoti opremljen v tem stilu. Morda bi si lahko zamislila sebe, vsekakor pa bi moj J. prav smešno zgledal sredi te rožičaste beline :))) Brada spletena v kito zaenkrat še ne spada v shabby chic, ali pač? :))))

Gotovo pa je moč najti veliko inspiracije, tudi za čestitke ali pa za kotičke pri urejanju doma. Tokrat sem se zagledala v to čudovito fotografijo:
Poznate T and T kitchen blog za katerim se skrivata Tadeja in njena hči Timna. Ne? Nujno poglejte, kajti pri njiju se ne naslajamo samo nad kuharskimi mojstrovinami, ampak tudi nad prekrasnimi fotografijami. Poleg tega najdete še en njun blog, od koder je vzeta tudi zgornja fotografija, to je T and T atelier, kjer pa se lahko naučite še marsikaj narediti same. 
Pa še nekaj vam razkrijem. Pred časom sem preko ustvarjalke Dawn prišla do ene krasne strani, ki bo marsikateri od vas zagotovo prišla prav. Veliko vas ima, z mano vred, problem, da si nekam shranjujemo linke ali pa nekje nekaj vidimo, pa pozabimo do kod smo vzele. Imam rešitev, ki se imenuje Pinterest. Gre za preprosto zadevico, kjer si ustvariš posamezne 'table' in tja 'prilepiš' fotografije izdelkov ali česarkoli, kar vam je všeč. Podobno kot bi na tablo lepil post it listke. In kar je pri celi stvari najbolje, avtomatsko imate link do izvora, od koder ste fotografijo vzeli. 

Kako stvari deluje? Najprej se registrirate, počakate da dobite povratni mail in ko se lahko enkrat logirate, si v orodno vrstico, kjer že imaste razne bookmarke/zaznamke, dodate Pin it bookmark/zaznamek in ko najdete posamezno fotografijo na blogu, kliknete ta Pin it (podobno kot bi kliknile bookmark) in program vam ponudi vse fotografije te strani in ve si željeno označite in vam jo shrani na vašo tablo. Za lažjo predstavo, si lahko pogledate moje table, ki še niso polne. Če vam ni jasno kako in kaj mi lahko pišete tudi na mail in vam bom odgovorila.

Zdaj pa končno k voščilnici. Nisem imela posebnega namena zanjo, sem pa imela skoz v glavi zgornjo foografijo in končni izdelek mi je osebno zelo ljub.
Pri vrtnicah sem želela čim bolj doseči 3D učinek in sem zato lepila plasti tako na cvetove, kot tudi na liste. 
Napis je drugi odtis, ker se mi je prvi zdel preveč intenziven. V spodnjem delu je dodan še kos pavs papirja, tako za malo razgibanosti. Gumba pa dopolnjujeta in zaokrožujeta spodnji del.
Uživajte v vikendu in naj vas vreme ne zmoti. Mogoče pa vas tale post inspirira in boste končno dobile idejo kako uporabiti kakšen star svečnik ali kos starega pohištva in si boste ustvarile svoj shabby chic kotiček.

30 komentarjev:

Helena pravi ...

Tale stil je tudi meni zelo blizu :) Vendar na fotkah drugih ustvarjalk. Mislim, da se ne bi preveč dobro počutila, če bi imela opremljeno vse v tem stilu :)
Kaj naj rečem ob tvoji voščilnici? Da je enkratna, krasna je s šivi, napisom, 3D vrtnicami. Res čisto shabby chic.
In najlepša hvala za tisti "tablo", kamor si lahko lepimo fotke in imamo hkrati link do izvorne strani. Super in taužnkrat hvala!♥♥♥ Si jo grem kar uredit :)
Imej se lepo!

AllyRose pravi ...

To tablo moram pa sprobat, ker imam čisto zmešnjavo s temi linki. Hvala za nasvet. Voščilnica je krasna. Tako nežna. Sama tega stila nimam doma, sem ga pa že videla in me je prostor kar objel ter popeljal v nek drug čas.

Unknown pravi ...

ajme meni kako je ovo predivno......svaka čast!

Marna pravi ...

Čist čudežna in magična voščilnica. Krasno ti je uspel en prav poseben 3D efekt, ki mi je zelo zelo všeč.
Pa hvala tudi za vse nove povezave .. kuharske bloge naravnost obožujem, tabla za linke pa pa je tudi nekaj ultra uporabnega za nas.
Hvala!

HRANDICA pravi ...

Shabby chic je res lahko prava paša za oči in vir brezmejne inspiracije. Je pa seveda tudi stvar okusa. Ti si delček te inspiracije zagotovo upodobila na svoji voščilnica. Noro všeč mi je tvoj šiv, ki ga na svojem stroju nikakor ne najdem.:(
Uživaj.
Brada v kitki pa je lahko zelo chic, shabby pride pa z leti :)

Daša pravi ...

zares je lepa, taka nežna :) imam vprašanje, mogoče za novo temo za ustvarjalno skrinjo idej :)...in sicer zanima me kako narediš te reliefne opeke zadaj? 100x sem že želela vprašati in končno sem :) LP

Janja pravi ...

Joj, kako nas ti znaš vedno presenetiti.
Tabla, noro dobro ..... to moram nujno imet :)).

Voščilnica, mi je zelo všeč, mislila si na vse drobne detalje, ki jo naredijo čudovito. Lp

Suzana pravi ...

Zopet čudovit izdelek! Tale 3d učinek je krasno poudaril zadevo. Všeč so mi tudi blede barve, ki si jih uporabila. Hvala za dobre linke!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

uuu. spet ena lepa in unikatna voščilnica.kot majhna deklica sem si zelo želela tak stil, a me je že davno minil. pogledam ga pa še zelo rada.
tole s Pinterest pa res hvala. sem se šla takoj prijavljat, zdaj čakam povabilo.
najbrž ima hrandica prav, da brada v kikti je chic, da shabby pride z leti ;)

Alenka pravi ...

Meni je tole tudi zelo všeč! A kaj? Ja tak stil, pa tvoja voščilnica , pa tabla,....Ja res,...ali nam boš izdala skrivnost zidak v ozadju?:):):)

Si kar predstavljam brado v kiti z roza mašnico:):):), kako hudo chic:):):)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Jaaa, meni je tudi ta stil všeč na fotkah, ne vidim se pa živeti v takem prostoru. :) Hvala, da si povedala za pin it.

Tadeja pravi ...

Vladuška, puno hvala! :)
Ne samo da mi se čestitka izuzetno sviđa, istovremeno posebna i prepoznatljivo tvoja, nego sam više nego polaskana time da ti je moja fotografija bila inspiracija i da si u postu linkala na moje blogove.
Jako si me razveselila i počastila.
Stvarno si na čestitci postigla shabby chic izgled i odlično joj stoji 3D forma.
Što se tiče shabby chica, i ja ga volim, ali ne boj se, ne živim u njemu. :)
Mislim da je ljepši za gledati, nego što je doista funkcionalan. Upće ne znam kako bih u svoj toj bjelini izlazila na kraj sa mačjim dlakama (a imam dvije mačke) Možda ako još u životu uspijem povećati životni prostor, ostvarim shabby kutak, zasad silom prilika pratim uvjete prostora, a shabby žudnju ispunim u ponekom projektu. :)
I posebno hvala na linku za Pinterest. ODLIČNO i vjerujem svima nama više nego potrebno.
A i svi linkovi koje si dosad pospremila otkrivaju odlične blogove.

Creatissimo pravi ...

Tudi jaz si napajam dušo na takih izdelkih, fotografijah, a tako kot rada fotografiram stare, razpadajoče hiše, si ne predstavljam, da bi v njih živela, in tudi za ta stil ne vem, če bi ga imela doma. Mogoče bi ga, če bi bila celotna zgradba v takem stilu in sožitju.
Je pa ta stil lepa inspiracija (kot si dokazala sama) za ustvarjanje. Hvala za vse linke in napotke; no, za ustvarjanje pa danes ni bilo časa... Se nisem ustrašila vremena. Dan sem preživela zunaj, seveda s fotoaparatom v rokah ;) - pa saj je to tudi neke vrste ustvarjanje...! Lepo se imej!

MarikaGabez pravi ...

Spet ena izmed tvojih lepotičk in predstavitev stila, ki je očitno mnogim blizu tako "za pogledat" in "ne živet v njem". Tudi jaz sem ena med njimi. Všeč mi je tisto s pavs papirjem. Tak skorajda neopazen košček, pa vendarle še kako pomemben pri celotni kompoziciji.

Tanja E. pravi ...

Se pridružujem zapisom predhodnic, res so tovrstni izdelki čudoviti za očke past, morda manj za vsakdanje življenje. Tebi ta stil na izdelkih odlično uspe, tudi ta čestitka! Krasna je na svoji podlagi s šivi, 3D efekti in pripadajočim napisom, ki je enkraten.
Hvala tudi za vse izjemno uporabne informacije! Lepo te pozdravljam! :)

namo pravi ...

Tud men je ta still full všeč in tale čestitka je krasnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:):)

Urška pravi ...

Vauuu:), spet nekaj pravljično-romantičnega:), pravi shabby chic. Tako lepo se spet vse zlije na tvoji voščilnici; 3D efekt vrtnic, odtis napisa in to ozadje reliefnih opek:)- prav to tudi mene zelo zelo zanima kako to izdelaš
Hvala za res uporabne informacije in lepo se imej:)

Andreja pravi ...

Spet prekrasna čestitka ... vrtnice so čudovite. Pa hvala za "tablo". Že čakam na mail :D

Simona pravi ...

Spet mojstrovina izpod tvojih rok. hvala za povezave, grem malce raziskovat.

Maja pravi ...

Čudovita čestitke in hvala za vse linke. Se bo treba spet pasti po blogih;)
Pa škoda za Irsko. Mogoče se enkrat v prihodnosti ponovno pokaže priložnost in jo boš takrat lahko izkoristila.

Andreja pravi ...

Tale Pinterest je pa mega. Se ga lotim:) Tvoje remek delo pa kot vedno, brezhibno, popolno,.. Le kako ti uspe vedno dodati nekaj novega?

Andreja pravi ...

Hvala za vse koristne informacije, čestitka je pa tako kot vedno čudovita, polna lepih detajlov in različnih tehnik. Super :-))

VSE DOBRO pravi ...

Ah Vladka znova in znova se čudim in navdušujem nad novimi idejami in zamislimi, ki vodijo do tako krasnih izdelkov - čestitk ... in vsaka je takšna lepa zgodba zase ... nadvse všečno ...

Mojca pravi ...

...saj mu lahko v brado vpleteš malo čipke... a raje ne? :)

krasno... pravzaprav nebeško lepo.

moi pravi ...

Ta shabby-chic stil je tudi meni bolj za občudovat, kot stanovat ;) Čestitka pa izpiljena v nulo ;)
J.ja pa si res ne bi znala predstavljati med vsemi razpokicami in rožicami ;)

Hali pravi ...

Tale stil je res šik...za kakšen izdelek ali sobo, d ajo imaš v tem stilu. Krasna čestitka in hvala za tole tablo, grem kar v akcijo :-)

Nella pravi ...

Wau, še ena lepotička izpod tvojih rok :)Sama nisem privrženka tega stila, si pa rada popasem očke. Pa hvala za tablo, res uporabna zadevica :)

Bubamara šarena pravi ...

Zanimljivo mi je bilo vidjeti gdje te inspiracija odvela od prvobitne Tadejine fotke.Krasna čestitka!

Tina pravi ...

Temu lahko rečeš šik! Tudi meni je všeč romantični pridih, a na koncu vedno skoraj florescentne barve ven vlečem :-))) Zelo lepo si jo sestavila, veliko praznega prostora tako lepo povdari vrtnice.

Jana pravi ...

Obvladaš čisto vsak stil, ki se ga lotiš. Kapo dol! Zopet čudovita mojstrovina izpod tvojih prstov.