petek, 1. julij 2011

Kuharska

Zanimivo je spremljati, kako se ti spreminja okus za hrano, predmete, barve itd. in kako stvari, ki si jih pred leti še zamisliti nisi mogel, sedaj z lahkoto poskakujejo po tvojem idejnem delu možganov in se poigravajo z mislimi kako bi kaj spremenil, preuredil... Meni se to dogaja z belo barvo. O tem, da ne maram belih sten sem že pisala v preteklosti, ampak vse bolj prihajam do tega, da preveč barvnega je pa prav tako odbijajoče, moteče. Tako se mi vse bolj dopade kakšna bela stena, ali pa krem, skratka zelo svetla. Sploh pa se mi vedno bolj dopade belo pohištvo. Sicer v takem malo bolj starinskem videzu, ampak mi je všeč. Tako se že poigravam z idejo, da bi omaro in predalnik v predsobi prebarvala in mu poskušala dodati bolj starinski videz in bi ob tem prebarvala tudi stene, na kakšno bolj olivno. Sedaj ko imam časa na pretek, si to lahko privoščim :)

Preden pa se tega lotim, pa se poigravam s papirjem in tokrat tudi z neko maso (ne me vprašat kakšno), je bolj za slikarske namene in sem jo kupila v Lidlu. Se mi pa zdi zelo priročna tudi za takšno papirčakanje. Maso sem tokrat uporabila, da sem prebarvala poličko.
Ko sanjam o novi kuhinji, mi tudi v tem primeru po glavi poskakuje ideja o beli s starinskim videzom. Sicer se bojim, da bi se na njej umazanija še bolj videla, po drugi pa se na najini modro rjavi prav tako vidi, tako da po moje ni razlike. Prav iz te ideje je nastala ta slika v okvirju, ki stoji na polički v še stari kuhinji. Na beli polički je polno rjavih stekleničk z različnimi začimbami. Vse bolj obožujem začimbe, vendar pri tem ostajam zvesta določenemu naboru le-teh: od majarona, origana, bazilike, timijana, raznih poprov, cimeta, muškatnega oreščka itd. So nepogrešljiv vir boljšega okusa.
Objavo pa bom tudi tokrat začinila z nekaj fotografijami, ki so nastale kot še ena učna ura med mojim kuhanjem. 
Poslikala sem namreč pripravo kruhovih knedlov, ki jih imam zelo rada. Veliko bolje bi bilo, če bi bile svetlejše, ampak za učenje bodo zadovoljive :) Tako bom lažje spremljala, če kaj napredujem v fotografiranju. Trenutno čakam nekaj knjigic, da prihitijo z Bookdepository-ja in berem navodila svojega fotoaparata, da vidim, kaj se še da stisnit z njega in predvsem kako slikati čim več z samonastavitvijo. Tokratne so bolj avtomastke.
Najprej je bilo potrebno narezati žemljice na drobne koščke. Da slučajno česa ne pozabim, si preventivno odprem recept, ki je v knjigi Kuharica sestre Vandeline:
Narezana čebula za prepražit, peteršilj za narezat, mleko za kruh in jajčka. Če slučajno nimam peteršilja, sem ga nadomestila že z drobnjakom in je dobro. Prav tako včasih namesto čebule uporabim por.
Vse skupaj premešano še z dodatkom soli in popra:
Malo moke, da se knedli lažje oblikujejo:
 In končna, še surova podoba:
 Tukaj pa že kuhani:
Fotografirat hrano je še ena izmed stvari, ki me zelo zanimajo. Vendar če želiš ustvariti nekaj kvalitetnega, to ni lahko. Tako se zelo rada naslajam ob fotografijah, ki jih najdem na blogu T&T kitchen, ali pa na blogo What Katie ate. Pri Zondri pa lahko najdete prav zdaj odličen post z naslovom Hrana kao umjetnost.

Lep vikend vsem skupaj, privoščite si en obrok vaše najljubše hrane in uživajte v njej.

23 komentarjev:

Janja pravi ...

Odlična barva :) in na polički je izpadla super lepo.

Fotografiranje hrane, je menda cela umetnost, o kateri ne vem nič.... tvoje so meni lepe. Lp

Marina pravi ...

Vladka bela kuhinja je zakon... umaže se pa tako kot vsaka druga, le da tu za razliko od barvnih vidiš in ga lahko počistiš... Ko sva z mojim T delala kuhinjo sem bila kar žalostna da "sva" se odločila za belo (jaz sem si namreč bolj želela oranžno ali zeleno), ampak zdaj mi ni več nič žal=)

p.s.: slika je pa zakon in bo prav pašala v tvojo novo kuhinjo, če se boš zanjo seveda odločila... (brez začimb pa jaz sploh ne znam več kuhat)...

Helena pravi ...

Nič se ne boj bele ali bolj svetle kuhinje :) Meni je zakon in je res, kar piše Marina, da lahko sproti počistiš kakšno packo, ker se bolj vidi :)
Zopet noro dobre fotke. Z njimi so tvoje mojstrovine še lepše.
Začimbe tudi sama rada uporabljam, ampak tako kot ti predvsem tiste, ki so mojemu okusu blizu.
Bodi fajn!

Kirena pravi ...

Meni je tudi bela najbolj za stene, saj v mojem majhnem stanovanju ni kaj drugega za uporabit. Le v denvni imam eno steno travnato zeleno.
Je pa nastala spet ena mojstrovina izpod tvojih rok in fotografije so prav lepe, še kruhovi cmoki izpadejo enostavno.

Kristina pravi ...

Čudovita slika - pristajala bi ravno v mojo kremno belo kuhinjo, ki je kombinirana z zamoklo vintage zeleno. Mislim, da veliko knjig o fotkanju ne rabiš - res so mi všeč vse o cmokih. Profesionalne.

namo pravi ...

Spet ti je nekaj krasnega uspelo scoprat:)ta barva kuhinje je zakon:)

Maja pravi ...

Čudovite fotke, prav za v kakšno kuharsko knjigo! Res ti gre dobro od rok!! Komaj čakam, da vidim tvoj razvoj! Le kako ti uspe predmet tako izostriti in zabrisati robove! Pa ta večna svetloba, ki mene tako žre: tebi vedno uspe čista in topla, da te prav potegne v fotografijo!

Zanimivo, kako smo si različni, pa vseeno blizu: jaz pa padem na belo, prav na tisto snežno belino! Tudi kuhinja je bela fajn, ker vanjo lahko daš dodatke prav vsake barve. Jaz sem trenutno pri rdeči - od toasterja do grelca za vodo (še kuhalnice), pa se že spogledujem z limeta zelenimi, ampak J. pravi, da so ta stari še čist OK!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

OOOO, fotografsko kuharska mojstrica še en tvoj skriti talent.Se strinjam z Majo,da tvoje fotke pašejo v kakšno knjigo. Kmalu nam boš pisala o njej ;) na naslovnico nam daš kar tole čudovito voščilnico.le kako ti je uspelo na tako majhno napisati imena začimb??? pa tako enakomerno izrezat male flaškice???
Naše pohištvo je v celoti belo, no v kuhinji je nekaj vrat in predalov zelenih (se vidi,da sem rasla v Skandinaviji) in ni nič bolj zahtevno za čistit, ravno nasprotno, sproti počistiš, ker se vidi in skoraj ni potrebno generalne.
in kot pravi Maja lahko spreminjaš dodatke,mi smo iz rdeče najprej šli na modro, zdaj smo na zelenih dodatkih.

Tanja E. pravi ...

Bela je prav lepa in taka starinsko bela se tvojemu ustvarjanju zelo lepo poda. Krasno si zopet ustvarjala! Da o fotografiranju ne govorim, odlično ti gre in ta zgodba s svetlobo je pri tebi res uspešna. LP:)

Vladuška pravi ...

Dekleta hvala za vse lepe besede. Vidim, da je bela kuhinja povsem dobra odločitev in ko se odločim, da menjam, bom upoštevala vaše nasvete.

Maja, zabrisani robovi so naknadno narejeni za razliko od vrtnic v prejšnji objavi, kjer pa skoraj ni popravkov na nekaterih.

Natali, imena začimb so štampiljke, stekleničke pa šablona, tako da ni bilo težko :)

Hali pravi ...

Najprej , bela kuhinja je zakon :-) mi imao zdaj ta kao visoki sijaj - zakon, po prejšnji leseni zdaj prav paše pošpricat in pobrisat elemente...tipi-topi pa je kuhinja kot iz škatlice.

Tele tvoje čestitke v okvirju - prekrasne, fotografije pa...super, všeč so mi !zamegljeni" robovi in poudarjene sestavine - super!

Jana pravi ...

Lepo je spoznati še eno tvojo strast. Fotografija te res potegne in kar ne moreš nehati, še posebej ko odkriješ in spoznaš vse gumbke na fotoaparatu. :) Super fotke in njamsi recept.

Tvoja papirnata umetnija...hm...ja, je prav to - umetnija!

Renata pravi ...

Krasne poličke! In čeprav kruhovih cmokov ne maram, so tvoje fotke prav slastne :-)

Kuhinja v naši hiški pa bo bela :-) Tele temno rjave iz masivnega lesa, ki smo jo takrat kupili kar skupaj s stanovanjem, sem se že pošteno naveličala.

Alenka pravi ...

Čudovite poličke in prelepe stekleničke!!!!
Tvoje fotografije tudi iz preprostih kruhovih cmokov naredijo slastno pojedino!

Suzy pravi ...

Čudovito. Kar vse.
Tudi moja kuhinja je bela. In kar prijetna za sprotno brisanje. Ni, sicer starinska. Ker pol pa ne vem kako izgleda brisanje. Že tisti moj mali robček mi deje posebno delo.

Andreja pravi ...

Tvojo začimbno omarico sem občudovala že na FBju in je res fantastična. Spet super ideja!
Kar se pa slik tiče, si pa že prava mojstrica in te slike so definitivno profesionalne in prav direkt za kuharsko knjigo.
Si na več kot odlični poti :-))

Simona pravi ...

Tele poličke z začimbami so pa tako sladke. In ja, pasale bodo v novo belo kunijo, kar pogumno. Umažejo se tako vse in je packe treba čistiti.

HRANDICA pravi ...

Kar nekaj stičišč sem našla med mojim in tvojim razmišljanjem. Od bele barve, preko zažimb in fotografije. Fino. Fotografije so ti spet lepo uspele. Ali zdaj uporabljaš kakšen boljši fotoaparat?
Lep pozdrav.

Creatissimo pravi ...

Mmmm, so se mi pocedile sline ;). Bela ali tople barve so moje najljubše, ker povečajo prostor in ti pustijo veliko možnosti za raznobarvne dekorativne elemente. Mi smo menjali temno pohištvo za svetlejše in smo potem kar zadihali! Veliko bolje je! (Le kakšnih belih tal ne priporočam, ker tisto je pa res za živce kravžljat).
Super, tale omarica z začimbami, fotke pa tudi popolne! What Katie Ate je pa tudi moj naj, naj, naj 'foody' blog, kjer bi recepte imela tudi samo za gledat, ne samo za kuhat ;)

Tika pravi ...

Tudi meni je všeč svetel skandinavski stil. Prostor bolj diha in z dodatki je lahko vsak letni čas drugačen.
Tvoja slikica je pa kot veno super!

Kate pravi ...

Super fotke - kot vedno! Take, za v belo kuhinjo :) Se pa strinjam o spremembi okusa ... Pri nas v stanovanju prevladuje rjava in njeni odtenki; vse kuhinje, ki jih zadnje čase gledam so bele (vsekakor pa s starinskim navdihom :)). Prepričana sem, da tvoja bela kuhinja nikakor ne bo le bela in hladna ;)

Tina pravi ...

Kakšne mojstrske fotografije! Upam, da se zavedaš, kako dobra si. Pa tiste uokvirjene začimbe, so tako cartkane. Zelo lepo si jim obdelala okvir.

Tadeja pravi ...

Mmmmmmm fino! :) I jako lijepo. Od čestitke-ormara do fotografija hrane. Ali meni je upao u oko, onaj skriveni lonček s poklopcem kojeg nisi baš pokazala :) Imam osjećaj da je taj jako fotogeničan. Probaj! :)
Odlično su ti ispale fotke i na pravom si putu, što se tiče fotografiranja hrane.
Recept za knedle je odličan, približno isto i ja radim, osim što kod mene nemre bez bar par kockica špekeca ;)
Hvala ti Vladuška još jednom na svim komenatrima i komplimentima.
Nešto mi govori da ćeš ti svoju kuhinju kad tad srediti kako si zamislila i silno bih to voljela vidjeti. :)