ponedeljek, 3. december 2012

Ko me inspirira #8

Lepo, nežno in zasneženo je letos vstopil skozi vrata naš boter december in dal vedeti, da je čas za zimo - končno, kot se za ta letni čas spodobi :) Ne glede na vse predpriprave, ki sem jih začela v novembru, pa me je zaradi ostalih dogodkov čas vendarle malo prehitel in marsikaj je še v moji glavi, ko bi bilo zelo fino, da bi že stalo na moji ustvarjalni mizi :) Ampak tako je, to je zagotovo najlepši in najbolj obremenjeni čas za nas ustvarjalke, ampak mislim, da vsaka od nas dela to s takšnim veseljem, da same obremenjenosti sploh ne čuti. Ena izmed stvari, ki sem si jih tudi zadala za letošnji konec leta, so mini koledarčki, ki so lahko krasno mini darilce. In prav zato sem izbrala to nalogo tudi za decembrski izziv 'Ko me inspirira'. 
Inspiracijo sem našla pri Lisi in njenem lanskem koledarju, kjer boste našle tudi navodila za izdelavo. Sama sem mere nekoliko priredila, ampak bistvene spremembe pa nisem naredila: 
Tako sem padla v izdelavo, da sem naredila kar tri, ki pa zagotovo niso zadnji :) Prva dva sta bolj punčkasta, ampak meni osebno tako lušna v svoji preprostosti, da še v meni vzbudita tisto punčkasto :). Najprej drevo in zastavice:
Potem še pike in metulji:
Tretji pa je malenkost bolj resen in govori o prijateljstvu:
Tinin izdelek pa vam tokrat namenoma nisem pokazala na svojem blogu, naj bo še malo skrivnost, vse dokler ne skočite na njen blog in ga odprete kot okence na adventnem koledarju :) Preden pa končam, pa vam v obliki pdf dajem na voljo že oblikovan koledarček, ki si ga samo sprintate, najbolje na šeleshamer in izrežete kakor želite. Tukaj ga najdete! Če bo katera imela težave, pa mi naj piše na mail in ji ga pošljem.

In če se ga boste lotile tudi ve, se nama pridružite, tokrat na mojem blogu. Spodaj najdete gumbek za prijavo. In za čisto čisto na koncu še nagradica. Ker je december, bom podelila kar dve - izžrebala bom 2 ustvarjalki in ena bo dobila moj mini set štampiljk Zakramenti: 
Druga pa mini set Hitro okrevaj/Mislim nate:

Čaroben december vsem skupaj!

25 komentarjev:

Sonja pravi ...

Čudoviti koledarčki, hvala za print :)

Andreja pravi ...

ooo kako zanimiva tema in tudi jaz imam še bolj mini koledarčke za letošnje leto; pa lahko začnem, kajne :-))
Tvoji koledarčki so čudoviti in prav prijetno bodo poprestrili mizo ali posebno poličko za ta nemen.
Hmm, vsi so naravnost čudoviti, a najbolj se mi dopade prvi!

Nella pravi ...

Krasni koledarčki in super vzpodbuda! Hvala za pdf fajl. Lp

Neja pravi ...

Tole je pa najleši koledarček, kar sem jih letos videla!

Helena pravi ...

Komaj sem čakala, kdaj se bosta "oglasili" :)
Vauuu, tole je super ideja za božično-novoletna darila. Hvala za koledarčke!
Tvoji trije so enkratni in nadvse lepo narejeni.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepi koledarčki, ki štejejo dneve, lunine mene, rojstne dneve,... hvala za print in priložnost za nagradico. Lp Tamara

Daša pravi ...

Wau super! Tudi sama sem se že lotila izdelave koledarjev, in sicer na A4 ter takega 12listnega. Tale vajin se mi zdi preprost in čudovit. Moram poskusiti!!! :)

moi pravi ...

Krasni mini koledarji, pa še PDF, sedaj pa ni več izgovorov, kaj? ;)

mihaela pravi ...

Zelo lepo narejeno in hvala za velikodušnost!! Mogoče v vsej gneči nastane še kakšen koledarček.

Alexandra G.D. pravi ...

Kako lepi koledarčki za na mizo.

Klara pravi ...

Joj Vladka,to je super lepo narejeno in krasna ideja za darilce. Spet ti je uspelo prekašati izvirni izdelek. Prekrasne koledarčke si ustvarila... in hvala za možnost printanja... :))

Špela pravi ...

Se strinjam super ideja za malo pozornost. Se bom lotila ;)

oldpunca pravi ...

Od Tine prihajam naravnost k tebi na obisk :-) Zelo domiselno in lepo narejeno.

moyca pravi ...

Zelo zelo lepi koledarčki! Ne vem, če sem kdaj videla lepše! Res!

Marika Gabez pravi ...

Zelo lepi. Jaz bi izbrala zastavice. In hvala za print.

Metuljčica pravi ...

O, super ideja, jaz to prav potrebujem, da vidim kaj lepega in potem me kar prime....hvala za print!

Janja pravi ...

Joj kako mi je ta ideja všeč. Zelo lepo. Hvala za print :). Lp

Plutka. pravi ...

Joj, kako so lepi!! Čestitke.

Mojca pravi ...

Tole res zgleda prekrasno! Vedno nekaj novega pri tebi. Lp

Simona pravi ...

Kako lepi so. Ideja je enkratna, darilo pa res osebno.

Goga pravi ...

Ufffffffff,uspelo mi je . Tokrat pa nisem prepozna, a ne ?? Krasne koledarčke si naredila, hvala za print, mislim, da bo letos med mojimi darilci nekaj takega, hvala.

Hali pravi ...

Prekrasni so...

Keti's Projects pravi ...

Res so super kjut in čudovito narejeni. Loving them all!

Nataša pravi ...

Krasno, Vladka! In hvala za koledarček.

*Urška* pravi ...

Prečudoviti:))