nedelja, 3. marec 2013

Ko me inspirira #11

Izpod vseh kupov snega smo se počasi dokopali do marca in do novega izziva Ko me inspirira, tokrat že enajstega po vrsti. Jaz že vonjam pomlad in počasi se mi znova zdi, da rože, zelenje in sonce niso samo iluzija :)  Res je že dovolj debelih oblačil in zdi se mi, da moji puloverji že kričijo, da si želijo počitka. Malo bodo še morali potrpeti skupaj z menoj, ampak upajmo da ne predolgo. Dokler pa se še vedno držimo bolj doma, pa je to krasen čas za ustvarjanje in s Tino vas znova izzivava, da naredimo nekaj skupaj. Tina je tokrat izbrala Sonjino čestitko, kjer je uporabila tehniko špricanja s pomočjo ščetke. Seveda sem jo z veseljem izkoristila, da sem znova malo pacala z barvami.
Pri svoji čestitki sem se držala tudi postavitve Sonjine čestitke in se tudi sama odločila, da v osrednji del postavim srca. 
Prvič sem za podlago uporabila platno in vsekakor se je nakup platen v obliki listov izplačal in zagotovo ga kmalu znova uporabim.
Tako, zdaj pa ste na vrsti ve, da poiščete staro ščetko, nekaj barve in veselo popacate papir. Če se vam zazdi, da je na vaši čestitki preveč beline, je tale tehnika super, da ji dodate malo igrivosti in jo izpopolnite. Pa veliko užitka pri ustvarjanju. 

26 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Prelepa voščilnica s pravim Sonjinim navdihom. Super punca je ta "naša" Sonja, ne? Hvala ji za vse dobre ideje.
Lp Tamara

Keti's Projects pravi ...

Luštna je.

Takšnega packanja se jaz iz šole sicer ne spomnim - res pa, da v šoli nisem bila nekaj ekstra navdušena nad kakršnimkoli ustvarjanjem. Ampak se mi zdi zanimivo in bom gotovo poskusila.Torej, super izziv, da poskusim nekaj novega.

lep dan, K.

Klara pravi ...

Prekrasna je...meni so ta platna v listih že velikokrat rešila situacijo in izdelki prav super izpadejo...nekako dodajo umetniško noto. Zelo lepo si jo naredila. :))

Simko pravi ...

Ustvarjanje pa res ne pozna meja... Še ščetka prav pride...in na koncu s pomočjo le-te prideš še do izjemnih rezultatov... :)). Res super ideja! Voščilnica pa je ČUDOVITA!
Pozdravček,
Simona

Andreja pravi ...

Čudovita je!
Špricanje ti je super uspelo in naredila si fantastično voščilnico!
Platno res dobro izgleda na njej :-))

oldpunca pravi ...

Čudovito si tole naredila :-) Platno super zleda, kot podlaga. Hvala tudi tebi, ker si objavila moje slike na svojem blogu :-)

HRANDICA pravi ...

Voščilnica je čudovita. Pomlad v nas res prebudi različna čustva in različne ideje se rojevajo. Inspiracija pa je kar naenkrat povsod okrog nas in je ni treba več iskati po netu.

Martina pravi ...

O, to je pa nekaj zame - packanje. Čudovito čestitko si naredila. In platno je čudovita podlaga.

Danica pravi ...

To je pa čudovito, da si za podlago uporabila platno! Všeč mi je, čudovito voščilnico si naredila.

Karmen pravi ...

Ja res vsaka stvar prav pride, čudovita voščilnica.

VSE DOBRO pravi ...

O kako lepo in kako čudovita ideja, da si uporabila platno ... prelepo je izpadlo ...

Vse dobro ...

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Super tehnika, res za "ponucat". Voščilnica je krasna, ampak pri tebi uživam ob celotnem paketu - izdelek in lepe, lepe fotke!

Glenda J pravi ...

This is absolutely beautiful!

helena pravi ...

Tale tehnika je preizkušeno super, tvoja čestitka pa prelepa. In prvič slišim za platno v listih; vedno kaj novega...:):)

Neja pravi ...

Tole mi je pa res všeč! =)

Helena pravi ...

Platno za osnovo čestitki daje bolj umetniški vtis in res je izpadlo enkratno. Pa še fotki sta (kot vedno) zelo, zelo lepi. Zanimivo žepno uro imaš :)

Anonimni pravi ...

čudovita in sploh nekaj posebnega!
lp
iris

Metuljčica pravi ...

Tako lepo si popackala tole voščilnico, da je izpadlo tako kot vedno pri tebi, naravnost fantastično in všeč mi je, ko tako dobro izbiraš materiale.

moi pravi ...

Kasna tehnika, bo res treba sprobat. In hvala Sonji, da vaju je inspirirala ;)

Tole platno na voščilnici pa že zgleda profesionalno.

Špela pravi ...

Ponucna tehnika, sem že pri Tini pohvalila ;) Čudovita voščilnica, platno pa da posebno noto celoti.

Mojca pravi ...

Uau kako je krasna! zelo lepe barve si izbrala. lp

Janja pravi ...

Zelo je lepa. Super, ker si uporabila platno. Lp

Tina pravi ...

Vladka, s platnom si prava mojstica. Zelo mi je všeč tvoj pristop in belo špljockanje je res nekaj posebnega.

Simona pravi ...

Spet ena lepotka.

Barbara GR pravi ...

Čudovita voščilnica!!! Ideja s platnom je fantastična!!!
Preprosta in popolna!!!
Lep dan ti želim!
Barbara GR

Maja pravi ...

Čudovita! In tehnika me spomni na osnovno šolo:)