torek, 3. december 2013

Ko me inspirira #20

Lahko verjamete, da je že 20 izziv Ko me inspirira? To pomeni, da že 20 mesecev skupaj ustvarjamo na daljavo. Velikokrat razmišljam o tem, kako nas blogi povezujejo, kako lahko tako na daljavo in preko besed začutimo nekoga. Kako se prepletajo niti ustvarjalnega prijateljstva, ki so ponekod prerastle v prava, živa prijateljstva. Res je lepo biti del tega ustvarjalnega sveta, kot večkrat rada povem. Tukaj se počutim dobro, tukaj so tisti moji najglobji deli duše, ki se izražajo včasih preko besed, predvsem pa preko mojih izdelkov. In vse to prepoznavam tudi pri vas. Zato mi je tudi izziv Ko me inspirira tako ljub. Prav v njem se prepleta tudi moje prijateljstvo s Tino in z vsemi vami.

In ker je okrogli izziv in ker je december v katerem jaz nadvse uživam in je vedno poln inspiracije, sem se tokrat odločila, da naslovim tokratni izziv Ko me inspirira kar Ko me inspirira. :) Vam ni nič jasno? Brez skrbi, zadeva je povsem preprosta. Vse kar morate narediti je, da izdelate kakeršnikoli izdelek na podlagi inspiracije, ki ste jo same našle pri katerikoli slovenski ustvarjalki in v objavi napišete kdo in zakaj vas je inspiriral.  Kot ste verjetno že opazile, s Tino iščeva inspiracijo  že kar nekaj  časa na domačih blogih, kajti obe verjameva in vidiva, da je toliko lepega in inspirativnega doma, da nama ni potrebno čez mejo. Zato je omejitev samo v tem, da vas inspirira nekdo iz domačih krogov. Ni pa pomembno ali je to čestitka, ali je to nekaj nakvačkanega, zašitega, skuhanega.... Jaz res komaj, komaj čakam, kaj vse bo nastalo. Prostor za prijavo pa boste našle pod to objavo.


In zdaj  še nekaj besed o mojem izdelku in moji inspiraciji. Našla sem jo pri Tini B. in pri čestitki iz te objave. Navdušila me je ta bela-eko kombinacija in prav tako povsem bela božična zvezda.

Tako sem s pomočjo Scrapping Cottage šablone izdelala svojo božično zvezdo in za razliko od Tine, dodala božični napis, izrezan s pomočjo šablone Najlepšega para.

Jaz vas torej ta december vse pozivam, da inspiriramo druga drugo in da se imamo lepo in ustvarjamo skupaj tisto, kar imamo najraje. Ob tem pa vam Marina iz trgovine Mavelu podarja tole krasno memorybox šablono snežinko:

Imejte se skrajno lepo in uživajte v decembru! 
Jaz pa že polna radovednosti hitim na obisk k Tini, da vidim, kaj nam je pripravila tokrat! Greste z menoj?

26 komentarjev:

VSE DOBRO pravi ...

Vse si tako lepo napisala in ta nit, ki povezuje vse med seboj, je dragocena ... Čestitke za to lepo okroglo številko in kako dvajset mesecev hitro mine :o)))

Še na mnoge mesece in čudovite ideje ... tebi in vsem ustvarjalkam, ki sodelujejo v teh lepih objavah ...

Vse dobro ...

moi pravi ...

O, kako krasen izziv in vesela sem, da so tokrat na vrsti slovenske ustvarjalke (mislim katerakoli).
Zelo lepi čestitki sta nastali (tvoja in Tinina).
Se vama pridružim.

oldpunca pravi ...

Samo malo se bom še "guštirala" ob tej krasni voščilnici, potem pa šibam za teboj k Tini :-)
Čudovit izziv sta pripravili. Na domačih blogih se res najdejo sami čudoviti izdelki, vredni, da jih poskušamo interpretirati po svoje :-)

Nella pravi ...

Obe zelo lepi, tako inspiracijska kot seveda tvoja :)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Zelo sem vesela, da te je navdušila in inspirirala moja voščilnica. Tvoja verzija je čudovita, kot vedno. Se že veselim izdelkov. Lep večer

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Lepo si napisala Vladuška :) Tvoja tokratna kobinacija barv in postavitev mi je zelo, zelo všeč.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ta izziv je pa izredno lep. Dobro ste se spomnile. Čestitke za dvajsetico. Kako čas hitro mineva se spomnim samo ob kakšnih obletnicah, rojstnih dnevih,..
Marsikateri ustvarjalki ste tudi ve s Tino velika inspiracija - jaz temu pravim malo drugače- določenih stvari v tej "umetnosti" se učim od velikih. To je moja inspiracija in nadgradnja tega, kar že znam. Veselim se izdelkov. So že v mojem bloku nakracani kot mušter. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Popolni-obe sta mi všeč
lp Tamara

Helena pravi ...

Ja, sem opazila, da so vama za inspiracijo slovenske ustvarjalke, kar mi je zelo všeč in vama dam prav.
Zelo lepo voščilnico si izbrala za svoj navdih. Iz obeh veje toplina in domačnost. Pri tvoji so mi všeč rdeče polperle, ki ji dajejo vtis navihanosti :)

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica Vladka :-))

iris-irena pravi ...

prečudovita je! občudujem vas - mojstrice čestitk!
lp

Janja pravi ...

Voščilnica je zelo lepa. Čestitam za okroglo številko. Lp

Cinnamon and Thyme pravi ...

Lepo, res <3! Se vidi, da delaš s srcem :)!

Metuljčica pravi ...

O, čestitke za 20-ico. Čudovita voščilnica in prav lepa poteza z idejo tokratne inspiracije. Šibam še k Tini.

Renata pravi ...

Čestitke za 20-tko. Krasna voščilnica, tudi meni je všeč rdeč dodatek, vse skupaj malo poživi.Je kot jagoda na smetani.

Biljana pravi ...

Oooo, kako lepo!!!! In čestitke;)

Klara pravi ...

Ja, res je nekaj posebnega ta nit, ki se plete med nami. Veliko krat sem razmišljala, da bi morale narediti nekje eno tako celodnevno srečanje oz. delavnice, kjer bi se lahko bolje spoznale. ;))
Všeč mi je tvoja ideja tokratnega, že 20.,inspiracijskega izziva in če mi bo čas dopuščal se z veseljem pridružim. Tvoja čestitka pa je krasna...kot vedno. :))

Creatissimo pravi ...

Čestitke za okroglo mesečnico ;)! Sedaj se je zadeva že lepo utekla, kajne?
Tudi meni velikokrat to virtualno prepletanje niti dobro dene in včasih se mi zdi, da mi je oseba že tako blizu srca, kot da bi jo poznala v živo. Lep izziv sta tokrat pripravili s Tino. Komaj čakam, da vidim, kako pestre in posebne stvari bodo nastale!
Še veliko novih izzivov vama želim!

Tina pravi ...

Vladka, tvoja voščilnica je naravnost čudovita. Tako lepo si pripravila ozadje in detajle, da pravljična božičnica krasno izpade! Res mi je v veselje pripravljati ta izziv!

Hiška iz papirja pravi ...

Čestitke tudi od mene, lepo število izzivov se je nabralo in verjamem, da jih bo še veliko. Ponovno si ustvarila krasno voščilnico, zelo zelo lepa je tudi Tinina, ki ti je bila v navdih.

Maja pravi ...

Resnično sta pridni, da sta pripravili že toliko izzivov. Seveda upam, da jih bo še veliko, pa čeprav ne sodelujem pri vsakem. Čestitke obema tako za pripravo izzivov kot tudi za voščilnice, ki jih pripravljata.

Hali pravi ...

Lepo si napsiala in krasno čestitko naredila. Res je, kot bi se poznale med sabo že od nekdaj, lušten je ta naš blogerski svet :-)

Danica pravi ...

Čestitke za taokroglo...voščilnica pa je zelo zelo lepa.
Lp Danica

Ana K. pravi ...

Prelepa..pravzaprav sta mi všeč obe, tvoja in Tinina...morda se pa uspem končno pridružiti..ideja je super...

Tamara pravi ...

Čudovita. Tole šablono vesel božič moram nujno naročiti. Krasno pride. Modra pa še ujamem pravi čas, ko jo dobim in prijavim svoj izdelek.
Lp, Tamara

Renata pravi ...

S Tino sta pripravili super izziv, še ena možnost več, da se slovenske ustvarjalke (bolje) spoznamo med sabo.
Tvoja bela božična zvezda je čudovita!