ponedeljek, 25. maj 2015

Pikasta srca na drevesu

Pa malo preskočimo od črnih okvirjev in popotovanj v papirnato preteklost na to preprosto voščilnico, s katero sem se želela zahvalit za pomoč. 
Recept je precej preprost. Uporabila sem Rayherjevo šablono drevesa, ki je oblikovana izpod Tinin rok in srca poštempljala s pikasto štampiljko. Nekaj "zrelih" je že odpadlo na tla in beseda "hvala" se je zataknila za deblo, pri tem pa ujela nase nekaj zelenih listov. Ti so se pridno razporedili tudi po kotih voščilnice.
Vedno znova se rada lotim CAS voščilnice in tudi tokrat jo je bilo veselje izdelovati. Preprosto je velikokrat najboljše. Uživajte v ustvarjanju, pa naj bo to v vašem ustvarjalnem kotičku, na vrtu ali kjerkoli drugje.
Voščilnico prijavljam tudi na Tanjin CAS #9.

28 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ob zgodbici pride voščilnica še toliko bolj do izraza. Pri tejle si si privoščila malo pravljičnosti in priznam, da če bi napisala še pol strani več, bi z užitkom prebrala. Pravi balzam za tole zoprno ponedeljkovo jutro. čao

Tamara pravi ...

Čudovito srčkasto drevo si ustvarila, ravno takšno bi imela tudi sama. Srčkov ni nikoli dovolj.
LP, t.

*Urška* pravi ...

Pravo veselje je brati tvoje zapise.Voščilnica pa kljub svoji preprostosti izžareva polno ljubezni.Kot je zapisala Tamara-srčkov ni nikoli dovolj :)
LP,Urška

Helena pravi ...

Lepo si se poigrala z listki in jih spremenila v pravljične pikaste srčke. Preprosta, a zelo zgovorna.

Tanja pravi ...

Tvoje čestitke so zmeraj enkratne, ampak nepozabne pa so tvoje zgodbice, ki jih napleteš ob česitki. SUPER! Hvala, ker si se nam pridružila pri CAS druženju.

Valerija pravi ...

Res zanimiva, sama ne bi nikoli prišla do takšne ideje.

Janja pravi ...

Čudovita zahvala. Tako malo in tako zgovorno. Lp

Hali pravi ...

Čudovita, ravno prav vsega gor....Prekrasen dan tudi tebi...

Adrijana Knez pravi ...

Prelepa CAS voščilnica.

helena pravi ...

Hudomušno nagajiva je! Vse paše skupaj in učinek je prav enkraten.

Metuljčica pravi ...

Vedno sem za srčke in ti znaš to tako lepo in ljubeznivo poudariti s pravo mero. Prelepo.

VSE DOBRO pravi ...

Nadvse je všečna :o))) In rdeči srčki z belimi pikami so zakon ...

Vse dobro ...

Marija pravi ...

Krasna je, všeč mi je ta tvoj minimalizem. Pa krasno si uporabila Tinine šablonice in še meni dala idejo. :)

Dusi pravi ...

O, kako lepo si uporabila Tinino šablonco <3

Ne-Ja pravi ...

Čudovito CAS voščilnico si naredila. Tvoja spremna beseda pa res paše poleg :).

Cvetoči travnik pravi ...

Karkoli narediš je to izdelek popolnosti. Preprostost z dodano zgodbico dasta voščilnici pečat bogatega. To nekateri preprosto znate. Lep pozdrav, Andreja V.

oldpunca pravi ...

Uživala sem ob branju zgodbice in občudovanju čudovite zahvalnice. Ti pa res znaš z manj narediti največ. :-))

vilinke pravi ...

Pri tebi mi vedno te CAS voščilnice delujejo lepo in izpopolnjeno,ko pa jaz delam, pa se mi zdi da vedno še nekaj manjka.Ne vem kako ti to uspe.:)
LP Vilinke

Martina pravi ...

Jednostavna ali predivna. Vrlo lijepa kombnacija boja.
Lp, Martina

Mojca pravi ...

Čisto dovolj in ravno prav... Zgovorno in po tvoje <3

Tanja E. pravi ...

Vladka, zeloo lepa, LP:)

Keti's Projects pravi ...

Čudovita. Tale šablona je ena mojih ljubših. Srčki s pikicami so pa pika na i.

Nena pravi ...

čudovita je !!

Renata pravi ...

Prelepa CAS voščilnica. Belina z dodatkom rdeče, rjave in nekaj zelene, zelo všeč.

Tina Z. pravi ...

popolna je v svoji preprostosti!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Moja najljubša, drevesa in srčki. V prečudoviti barvni, minimalistični izvedbi, ki ji ti pričaraš neskončne globine. Krasna je.

Klara pravi ...

Preprosto čudovita. :)

Tina pravi ...

Prav res...prekrasna :-))))!