sreda, 3. junij 2015

Ko me inspirira #37 - Bokeh tehnika

Tako, zdaj vas imam pa dovolj! S tole bokeh tehniko, mislim. :) Zadnji čas, da sem jo preizkusila tudi sama, saj ste me s svojimi izdelki čisto navdušile nad njo. Mislim, da je virus najprej napadel Sonjo in ker očitno deluje preko medmrežja, je nato zajel še Renato in Andrejo, pa verjetno še katero od vas. Združila sem štiri voščilnice treh omenjenih ustvarjalk v tale inspiracijski kolaž:
Sama hkrati nadaljujem zgodbo iz prejšnje objave, ko sem govorila o tem, da sem želela ustvariti izgled črno-bele fotografije in mislim, da mi je na današnjih dveh izdelkih to malo bolje uspelo. Na prvi sem najprej s pomočjo čopiča, črne ter sive barve ustvarila ozadje, počakala da se dobo posuši in nato z belo blazinico obrisovala večje in manjše kroge na način, kot je prikazan tudi v tem videu. Za piko na i, sem še malo pošpricala belo barvo tu in tam. Ker se rada poigravam z napisi, sem tudi tokrat brskala po Pinteresu in se na prvi voščilnici odločila za tega čisto preprostega. Za dneve, ko morda pozabimo na vse metulje v trebuhu, ko smo zaljubljeni do ušes drug drugemu obljubljali vse občutke do lune in nazaj :)
Drugo pa sem naredila malo drugače. Osnova je sicer zelo podobna, vendar je tokrat nisem ustvarila z akvarelno tehniko kot na prvi, ampak sem samo podistresala ozadje s črno in sivo blazinico. Nato sem odtisnila Tinine kaplje, pri čemer sem odtiskovala dvakrat in so zato kaplje, odtisnjene drugič, nekoliko svetlejše. Nato pa sem vseeno še dodala nekaj krogov. Idejo in napis za to voščilnico pa sem vzela tej fotografiji. 
Ja, prav zabavno je bilo tole in hvala da ste ta virus začele širiti, da sem ga preizkusila tudi sama. Zdaj pa vabim še ostale, boste videle kako fino je packati in se ob tem sproščati. Poleg tega pa ste lahko na koncu tudi izžrebane, in prejmete čisto nekaj svežega izpod Tininih rok. Meni je tale nova šablona nadvse všeč, mislim da take z napisom še sploh nisem nikjer videla in prav zabavno bo delati z njo. Kolikor vem, bo v trgovini Najlepšega para na voljo od konca tedna.
Bodite lepo in ne pozabite, tokrat se lahko prijavite pri meni. Jaz se trenutno potepam po Italiji, vendar bom pogledala vse vaše izdelke takoj, ko se vrnem. Takrat si potešim tudi radovednost, kaj je za nas ustvarila Tina. Uživajte! 

21 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Vladuška ta tehnika je pa res nekaj posebnega,
tvoji domišljiji je dala krila
in poleg prikazanih sta nastali še dve tvoji prečudoviti
vočilnici.
Imej lep dan
Tamara

moi pravi ...

Krasna tehnika, mene še ni dosegla (no, do sedaj), pa ne vem, če se bom tudi tokrat uspela pridružiti izzivu. Preveč vsega drugega je še za postorit in je ustvarjanje ŽAL na zadnjem mestu. Je pa lepo pogledati kako vam uspeva svoje ideje spraviti v materialno obliko in ustvariti tako krasne izdelke. Uživaj v Italiji, se vidimo.

Ne-Ja pravi ...

Ti vedno povzdigneš tehniko nad meje že videnega z nekim čutom prefinjenosti in popolnosti. Saj en da punce ki so služile za inspiracijo en obvladajo, ma ti si dala kanček drugačnosti tehniki :). Všečkam na polno, ma ne vem če me bo ujela tale mrzlica, da se pofočkam.

Valerija pravi ...

Krasni voščilnici si ustvarila in zelo zanimiv izziv in zanimiva tehnika, ki pa je (še) ne obvladam. Morda se je lotim tokrat, saj sem pravkar v fazi preizkušanja novih stvari.
Lp

oldpunca pravi ...

Ni lepo trositi virusov okrog. :-) Ampak, kadar gre za ustvarjalni virus, je to nekaj povsem drugega. :-)) Vesela sem bila že, ko sta Renata in Andreja pokazali svoje izdelke v bokeh tehniki, sedaj pa, ko sta tole tehniko izbrali vidve s Tino za vajin izziv, sem pa čisto iz sebe od veselja in ponosa. :-)) Tvoja izdelka sta popolna. Vau! Gotovo se vama tudi tokrat pridružim.
Uživaj v Italiji!

Martina pravi ...

Meni je ova tehnika fenomenalna, mada je vec dugo nisam radila. :) Morat cu ponovo.:) Vrlo lijepe radove si napravila, obje cestitke su fenomenalne.
Lp, Martina

Helena pravi ...

Ta tehnika se mi je že od Sonje dalje zdela zanimiva, pa ni bilo prave priložnosti, da bi jo uporabila. Tvoji voščilnici sta ena a. Super se mi zdi, da si eno še malce pošpricala, drugi dodala dežne kapljice. In dodatek rdeče je pikica na i, ki malce poživi črno-belo ozadje.
Upam, da mi uspe in se vama bom lahko pridružila.
Uživajta na potepanju po škornju :)

Hali pravi ...

Hvala za tale izzi in širjenje obzorja :-) Prekrasne čestitke ustvarjate in ko pogledam filmček, se mogoče opogumim tudi jaz :-)
Krasni čestitki!

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Meni je že pri fotografiranju bokeh zelo všeč, na voščilnicah pa izpade neverjetno zanimivo. Tvoji današnji mojstrovini sta spet za na steno. Čudoviti sliki.

Andreja pravi ...

ooo kako lepo tehniko ste izbrale .-)
in kako lepo je videti, da smo druga drugi navdih!
Tvoji dve sta čudoviti v monotoni sivi barvi, a prav nič tako ne izgledata! Prav živahni sta, z dodatki pa še toliko bolj :-))

Tanja E. pravi ...

Odličen izziv sta izbrali, ta virus je napadel tudi mene. Tokrat imam tudi dober razlog, da mu pustim, da se razživi:))
Odlični mojstrovini sta nastali:)), LP:)

Janja pravi ...

Kako lep kontrast. Skupaj z luno, napisom in še rdeče srce .... čudovito. Lp

Tina Z. pravi ...

odličen izziv za širjenje obzorij, tako da upam, da se ga lotim, ko naštudiram tehniko.
voščilnici pa obe - kapo dol. ultimativna mi je tale z napisom remember in rdečium srcem.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Danes samo z enim stavkom....tale rdeč srček je postal že kar simbol tvojega ustvarjanja in če ga kdaj ne boš uporabila, bo že kar čudno. S to marelo si pa zadela, da bolje ne bi mogla. Ozadje več kot čudovito,.... O hudimana, en stavek!!!! Če ima človek razvit spodnji del obraza, je res težko napisat ali pa izgovorit samo en stavek. Vladka...remek delo. Izziv pa....saj vidiš, da nimam časa komentirat, ker bokeh tehnika kar leti na vseh področjih. čao

Sapfina (Barbara) pravi ...

Zelooo zelooo lepooo! :) Zmanjkuje mi pridevnikov, zato malo kopičim glasove, da izrazim svoje navdušenje ;) Kot vedno, si znova čisto v svojem stilu naredila sva krasna izdelka, izbrani napisi pa čudovito dopolnijo sliko!

Nena pravi ...

tehnika je zelo zanimiva ampak po opisu sodeč bom jaz imuna na njo ;)
izpod tvojih rok pa itak pride ven čudovit izdelek

*Urška* pravi ...

Kot vedno v tvojem stilu,kar pomeni da je izdelano vrhunsko.Čas,da se tudi sam lotim te tehnike :)
LP,Urška

Klara pravi ...

ooo, čudoviti sta! Prva je sploh krasna - super napis :)!

Tina pravi ...

Jej Vladka...kaj uspeš ti narediti iz črne in sive!!!! Obe sta čisto izjemni...

Klara pravi ...

O, wow...kakšen super efekt ti je uspelo narediti. Prva čestitka mi je noro všeč. No, tudi druga ni slaba. ;-)

Unknown pravi ...

Super, da me je končno nekaj prisililo v preizkušanje te tehnike. Mi je zelo všeč. Vladka, čestitke v sivi pa so res enkratne - in to v taki "brezvezni" barvi.