torek, 28. julij 2015

Sova na počitnicah/Hula Owl

Saj me poznate in veste, da obožujem sove in potem je čisto jasno, da se nisem mogla upreti novi počitniški varianti CottageCutz šablone, tako imenovani Hula Owl.
Ker je odpotovala na počitnice, je na vrata pribila sporočilo in če se le-ta odpre se za njimi prikaže tudi sova, ki veselo čepi na veji in uživa v dopustniškem razpoloženju. Sovo sem zalepila kar v notranjost voščilnice, od koder vošči vesele počitnice.
Hi, all. Owls are my best CottageCutz motives and I used them a lot in the past. This is also the reason why I choose new Hula Owl from Tropical release. So, my owl went on vacation and put the sign on the door. But when you open it, here she is sitting on the branch, which I took from Spring Tweetie die. Everything is made from kraft cardstock and colored with distress inks. I hope you like it. Have a great day!
Jaz sem ti tokrat privoščila samo podaljšan vikend in uživala kar doma, na prave počitnice, ko bom z veseljem prilepila takšno sporočilo na svoja vrata, pa bom še en mesec počakala. Uživajte!

23 komentarjev:

Mojca pravi ...

Oooo kakšna simpatična sovica,tudi jaz jih obožujem in kako lep domek z vratci si ji ustvarila. Čudovito! lp

vilinke pravi ...

Obožujem te tvoje sovice v vseh varijantah ;)kako pa narediš sama les pa je fenomenalno!!! Kot kaže se bom tudi jaz komaj v septembru odpravila na dopustu,upam da bova imeli lepo vreme ;)

Helena pravi ...

Oooo, je pa daleč šla tvoja sovica. Kar Havaje si je privoščila (ali pa neke oddaljene polinezijske otoke :)). Se vidi, da uživa in ji je lepo.
Vladka, krasna voščilnica in super ti gredo "leseni" izdelki :)

Kefa pravi ...

Čudovita sovica...
..res si mojstrica kar se tiče papirnatega lesa...vedno ti popolnoma uspe... :)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Simpatična, les je pa fantastičen!

*Urška* pravi ...

Fenomenalno narejeno.Les izgleda resničen in všeč mi je,kako se izza njih prikaže sovica.
LP,Urška

Tanja E. pravi ...

Vladka, čudovita je in tale tvoj les je tako originalen, da kar diši čez ekran, LP:)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Joj, kako lepo! Les je kot pravi in voščilnica deluje tako toplo. Vidiš, mene pa že asociira na jesen ... Očitno mi to poletje ne diši preveč ...

Janja pravi ...

Glej no glej, tudi sovica jo je že popihala na morje :). Zelo simpatično in lepo si umestila sovico na voščilnico. Lp

Adrijana Knez pravi ...

Prelepa voščilnica in krasna barvna kombinacija.
Pozdravček, Jana

Dusi pravi ...

Luštna je.
Sploh njen domek oziroma duplinica je čisto pristen.

Keti's Projects pravi ...

Ful je luštna. In do potankosti si dodelala deblo z luknjo. Čudovita!

oldpunca pravi ...

Uf, tej sovici se je pa mudilo na morje. :-) Še krilce je pozabila obleči. :-))) Všeč mi je ideja z vrati, ki se odprejo. Super si tole nagruntala. Tvoja imitacija lesa pa je svetovna. Vau!

Zvonka pravi ...

Ta kos debla izgleda kot pravi in mama sova ali gospodična sovica se je lepo nališpala.

Metuljčica pravi ...

Kdo zna, pač zna. Resnično izgleda kot bi bil to pravi les. Z idejami, ki jih umestiš na voščilnice pa itak vedno presenečaš. Super sovica na dopustu.

Cvetoči travnik pravi ...

Dopustniška sovica je fantastična in v kakšno čudovito deblo se je namestila. Res si mojstrica idej in kombinacij. Lep pozdrav, Andreja V.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Obožujem tvojo imitacijo lesa. Res je čista fantazija, ker tako realno deluje. Pa ideja z vrati je tudi svetovno dobra. Hulahopka sova je pa pobegnila iz sončnih Havajev in prišla v naše gozdove na dopust. čao

Simona pravi ...

Vedno navdušiš in tudi današnja sovica nič ne zaostaja. Ljubkost na 2.

AndrejaM pravi ...

Saj ne vem, če je ta simpatična sovica sploh kam šla, ko ima tako lep dom. Po moje bo kar doma uživala! Občudujem barve in "les"

iris-irena pravi ...

pohvala za nazaj in naprej, vladka, tvoje voščilnice so res nekaj posebnega, lp

Tina Z. pravi ...

tako prikupna sovica in kakšen unikaten domek ima!

Tina pravi ...

Jej, Vladka....kako lep dom si naredila sovici. Mojstrica si...že me vzdihujemo nad tvojim lesom, me zanima kako bi debelo pogledal šele kak lesar ;-)))

Ne-Ja pravi ...

Super si poskrbela za sovico in jo poslala na dopust - se prav prileže oddahniti in sklopiti od vsakdana. Pa še tako lep venec si ji nadela - prav havajsko izpade vse skupaj :).