petek, 8. januar 2016

Čas za (belo) kavo/Latte time

Najlepša hvala vsem za tako lepe pohvale o mojem novem izgledu bloga. Res se počutim kar nekako prečiščeno vsakič, ko ga odprem :)
Danes nadaljujem s svojo prvo objavo za SC blog v tem letu in da si segrejem prste začenjam tudi tukaj na bolj preprost način. Malo sem se poigrala s šablonami in uporabila eno izmed šablon iz novoletnega seta za drugačen namen. Vanjo sem "natočila" belo kavo in jo združila z napisom ene izmed starejših šablon. Za ozadje sem tokrat uporabila Tee dye distress ink in razporedila barvo tako, ko bi se nekaj malega kave razlilo po voščilnici. Odtisnila sem samo še besedo time in preostalo mi je samo še, da vse skupaj zalepim.
Hi all and welcome to my first post in 2016 for SC blog. In new year I like to start with cards which are made for any other occasion but for Christmas or New Year and so I created Coffee invitation for a friend. I used die from Christmas release Holiday Cocoa, but used it another way together with old die Cup of Latte. This is really simple card, where I added some splashes of Tea dye Distress Ink and water mixture. Cup is cut out of red cardstock and distressed with Aged mahogany Distress Ink. All other pieces were cut out of kraft cardstock and colored with Tea dye Distress Ink. At the end I also stamped word time and card was finished. This is it from my side today and I wish you all great weekend.
Z vabilom na kavo torej zaključujem današnji post in dejansko upam, da letos spoznam v živo še katero izmed vas ustvarjalk in skupaj popijemo kakšno skodelico dišeče kave ali čaja. Lep vikend vsem skupaj.

27 komentarjev:

Klara pravi ...

Je kar zadišalo po kavici :)! Preprosta in lepa voščilnica!

Helena pravi ...

Tole berem ob beli kavi :)
Ah, ti packa, ker si malo razlila. Je vroča, a ne?
Krasna voščilnica in všeč mi je njena preprostost. Zraven bele kave res ne potrebuješ nič več drugega.

Andreja pravi ...

he, he tudi jaz tole berem ob kavici s smetano :-))
Čudovita je tvoja voščilnica!

Danica pravi ...

Očitno nas je kar nekaj, ki ob kavici prebiramo bloge :)
Tvoja današnja voščilnica je res super izpadla z malo polite kavice :)

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica. Všeč mi je, kako si "popackala kavo" za ozadje.

Hali pravi ...

Preprosto krasna in diši mi do tle tale bela kavica :-) in tudi jaz srčno upam, da se tebi in meni uresniči želja na kocu :-)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Mmmmm, kako pa jaz obožujem kavo! - zato mi je tale krasna voščilnica še posebej ljuba ;)

Kajcyika pravi ...

Kako lepo! Super si spremenila božično šalčko v tole prekrasno kavico. Zelo mi je všeč! :)

Unknown pravi ...

ČUdovita voščilnica in kako domisleno, da se je malo polila po njej.

Adrijana Knez pravi ...

Prelepa... in kavica je pridišala do Koroške ;))
Želim ti lep vikend, Jana

Tina Z. pravi ...

in pridišala tudi na drugi konec štajerske!
obožujem "kofetkarske" voščilnice in tale je izjemna s to kavico po ozadju! ravno včeraj sem nabavila eno tole šablono, mi ni dala miru ...

oldpunca pravi ...

Ne morem mimo tega, da ti napišem, kako zelo občudujem tvoj perfekcionizem, ki na tako preprosti voščilnici pride še bolj do izraza. Čudovito. Ni druge. :-)

moi pravi ...

Ja Vladka, tako je. če ustvarjaš in piješ kavo hkrati. Pol se pač lahko tudi polije. Meni se je že večkrat, ampak da se tebi! :)
Res krasno si združila 2 šabloni in kar lušte sem dobila po kavi.

Goga pravi ...

Ooooo, kofe. Moj vsakdanji in nazvestejši spremljevalec v dobrem in slabem.
Kot vedno lepo izvirno in tako tvoje.
Lp Lili

Damjana pravi ...

Čudovita je. Kar zadiši po kavici. In čestitke tudi za "preobleko" bloga; zelo mi je všeč.

Nella pravi ...

Zelo lepa in kar kliče na klepet :)

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, lep prvi pozdrav v tem letu:) Tvoja "minimalistična" voščilnica je polna dišeče topline:), hvala za povabilo - pridem:) Upam, da se v tem letu "ujamemo" na kakšnem skupnem srečanju s Tino, bom vesela. Lep pozdrav, Andreja V.

Dusi pravi ...

Mmmmm... kavica.. škoda, da ni črna.
Ampak, če ni druge, bo tudi taka dobra.
Luštna voščilnica.
Upam, da mi kdaj uspe tudi spiti tapravo kavico s tabo ali s katero od drugih blogarskih kolegic.
Lepo bodi.

Zvonka pravi ...

Čudovita CAS voščilnica. Obožujem razno razne skodelice in črno kavo, no včasih tudi belo. Sem se že spogledovala s to šablono.
Mogoče se spomniš, nekaj let nazaj je bilo popularno, da smo papir barvale s črno kavo.

ana pravi ...

Zelo mi je všeč!

Jasmina pravi ...

Mmmm, tale pa naredi lušte po dobri latte kavici in kliče po povabilu na kavico. Topla in dišeča voščilnica.

Metuljčica pravi ...

Sem šla še po eno kavo, ker se mi je preprosto zaluštala ob pogledu na tvojo čudovito voščilnico.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Pri tebi je lepo tudi takrat, ko si "nerodna" in kaj poliješ. Se že veselim, da se 30.1. vidiva na srečanju. čao

N-Eva pravi ...

Prekrasna CAS voščilnica....dodatek s packami pa je res dobra fora :-))

HRANDICA pravi ...

Kako preprosta in učinkovita. Za kofetarice ;)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Diši tudi v Prekmurju... :). Krasna je. Se jutri vidimo.

Tina pravi ...

Mmmm, prav z veseljem bi s tabo spila tole kavico :-))). Všeč mi je čisto nežen `smooshing` v ozadju.