sreda, 25. januar 2017

Sončnice na venčku

Rešitev za dni, ko se inspiracija potepa nekje po toplih krajih je ta, da se človek loti preverjenih receptov. In izdelava venčka je zagotovo en tak moj že velikokrat preverjen recept. S to razliko, da sem nanj tokrat pripela 3 sončnice. Do te točke sem se poigravala s SC šablonami. Za kanček pridiha Najlepšega para pa sem dodala še pentljo in izrezan napis. Razen pentlje, je vse ostalo pobarvano z distress inki. 


Kadar ne vem kaj storiti z ozadjem, potem se lotim smooshinga in tudi tokrat je bilo tako. Ko sem že vse zalepila skupaj, sem posegla še po zlati barvi in poškropila nekaj kapljic. 


Pa se le lahko pohvalim, da imam eno celo rojstnodnevno voščilnico na zalogi. Woohoooo!


Vem da mnoge od vas že komaj čakate toplejših dni. Meni pa prav ustreza ta mraz. Sploh ko je sončen dan in se podam na sprehod. Se mi zdi, da pridem domov prevetrena in očiščena. Super občutek. Želim vam lep preostanek dneva. Jutri pa znova navijamo za naše rokometaše. 


24 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Oooo hvala bogu, da je na svetu še nekdo, ki uživa v tem mrazu (pa ne samo -5... vsaj -15,-17, to je "vročina" za mojo dušo...imam občutek, da lahko zadiham s polnimi pljuči....Mene namreč že vsi postrani in čudno gledajo, ko omenim, kako je prijetno pri takem minusu. Pred parimi leti sem smučala v Weinebene v Avstriji, kjer je bilo cel teden -21 stopinj....nebeško, zato vem kako prečiščena in lahka od skrbi in vsega se lahko počutiš....me imamo pač toplo srce in dušo, zato lahko prenesemo ves ta mraz:-))...se strinjaš:-))!?!.
Je pa toplo tudi na tvoji rojstnodnevni rezervi....celo ena voščilnica je na zalogi...bolje kot nič. Prijeten in topel venček je nastal...z ozadjem pa ti nikoli ne zgrešiš.

moi pravi ...

Ti tvoji venčki so tako zakon. Vsak čudovit na svoj edinstven način.
Upam, da imate veliko sončka, tukaj pri nas je že nekaj dni bolj čemerno.

Kristina pravi ...

Čudovita, kar ne morem verjeti, da se tvoj navdih kdaj potepa kje drugje kot v tvoji glavi. Sončnice žarijo v tem pustem času in kličejo lepše dni.

Valerija pravi ...

Prava mojstrica raznih venčkov si. Tudi tokrat je tako. Krasna voščilnica.

Keti's Projects pravi ...

Čudovit venček. No, jaz nisem ljubiteljica mraza ampak se pa strinjam, da si bolj prezračim glavo pozimi kot pa v kakšni hudi vročini. Čeprav še vseeno navijam za pomlad in za naše rokometaše;-)

Moje drobtinice23 pravi ...

Pravi topli val si pričarala s tem venčkom! Prečudovit je!
Ravno danes sem iskala idejo, di si naredim en spomladanski venček za na vrata:)

oldpunca pravi ...

Naj si muza malo oddahne. :-) Ti si pa že tako velika, da zmoreš tudi brez nje. :-))) Tvoja voščilnica mi je zelo, zelo všeč. Sončnice so čudovite. Lepo si sestavila venček in Tinina pentlja je pravi "lovilec pogleda". :-)))

Klara pravi ...

Čudovit venček je, kar pogreje pogled nanj...

Helena pravi ...

Z mrazom sem si tudi jaz na "ti" :) Zdaj je prava zima, le malce več snega bi si želela.
Čudovita voščilnica, topla in nežna. Venčki ti res ležijo.

Majda pravi ...

Vladka hvala za tole čudovito sončkasto voščilnico - upam, da bo pomagala na daljavo odganjati vse bacile, ki me napadajo!!! Sončnice obožujem, zato me je tvoj venček celo objel in zajel - hvala za zdravilne nitke, Majda

Hali pravi ...

Rada imam takšno zimo: sneg in mrzlo, ker je tako fino hoditi po gozdu, opazovati drevesa polna snega in najlepše ko se od nekod prikrade lahen vetrc in strese ta sneg za tvoj vrat :-) No še dobro, da je na glavi kapa in vsa obvezna oprema, da ni prehude škode :-)
Krasna voščilnica je nastala, preverjeni recepti so najboljši...

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka, pri meni ni samo pomankanja idej, primankuje mi tudi energije in bacile prav s težavo odganjam:). Bi pa vaju z Mojco postavila na naših - 7do 11 stop., vidve se kar prevetrita:), meni bi pa že prijalo kaj bolj toplega, kot npr. tvoja sončno-sončnična voščilnica. En velik prevetren pozdravček, Andreja

SaraS pravi ...

Ponovno čudovit venček. Tele sončnice tako lepo pašejo, tako lepo pogrejejo srce... Mi je pa čisto jasno, da nimaš več voščilnic na zalogi, saj so tako lepe, da me prav nič ne čudi, da so takoj razgrabljene. :)
Tale pentlja je takooooo zelo lepa. Dolgo sem se upirala, da bi jo kupila, amapk mislim, da bo prej ko slej ena tudi moja. ;)

helena pravi ...

Jaz pa nimam rada mraza, mi je bolj všeč toplota, čeprav vročine pa ne prenašam ravno najbolje. Komaj čakam, da se malo otopli. Ena na zalogi je bolje kot nič in to je OK. Seveda je enkratna, kakopak, saj je venček, ki je že itak tvoj zaščitni znak.

N-Eva pravi ...

Joj kako smo si različni. Jaz ne maram mraz in komaj čakam pomlad in toplo sonceeee. Voščilnica pa je tudi izredno lepa.

Andreja pravi ...

Tudi jaz si ne predstavljam, da bi imela voščilnice na zalogi, ko so pa vse tako lepe in morajo iti za med ...
Čudovita je tudi tale s sončnicami :-)) Zelo lepo si jo sestavila.

Sapfina (Barbara) pravi ...

Ce lahko mraz spremljam iz tople hise, potem ga imam prav rada :)) jaz sem namrec bolj zmrzljive sorte, ampak pogled na tvojo toplo voscilnico pa tako lepo pogreje srce in duha ;)

Nella pravi ...

Prav lep, topel pridih temu mrazu si ustvarila. Sem ena tistih, ki bi komot živela brez zime :)

Janja pravi ...

Čudovito si postavila sončnice na venček. Rada imam sonce, sončnice in tople dni, zato mi je ta voščilnica še posebej všeč. Lp

Tina Z. pravi ...

Krasen venček, ki pogreje oko in srce. Te tvoje tople barve in smooshing obožujem ... obožujem pa tudi letne čase, tako da mi tale zima in mraz odgovarjata - smo vse popoldneve z otroki zunaj, na snegu ali ledu, če le ni preveč onesnažen zrak, tako da navijam še za kakšno pošiljko snega, da se prezrači tudi zrak.

Metuljčica pravi ...

Jaz sem pa čisto sončna in sem preprosto padla v tvoje čudovite sončnice. Res si mojstrica venčkov. Sem se potepala po Španiji in zato ti kličem Ole, oziroma o le še več takšnih čudovitih voščilnic. Komaj, komaj sem se danes malce klimatizirala........

Renata pravi ...

Spet čisto tvoja voščilnica. Krasen venček, sončnice so zelo lepe in mašna lepo zaokroži celoto.

Marjeta pravi ...

Lepa vesela voščilnica. Malo že oznanja prebujanje pomladi.

Marjeta

Tina pravi ...

Prelep venček...in prav res je to najboljši recept za dregniti muzo :-).