ponedeljek, 19. junij 2017

Šopek sivke na tag-u

Po dolgem času sem znova posegla po šabloni sivke in se mi zdi, da prav ustreza času, saj pri nas doma tudi prava sivka odpira svoje cvetove in vse bolj širi svoj prepoznavni vonj. Tako rada grem mimo njih in jih pobožam z roko, da se vonj še bolj razširi in odišavi zrak. 



Tag, ki je lahko tudi kazalo, sem izdelala po želji in preden sem začela z izrezovanjem, sem na eko karton natisnila besedilo. Pri tem sem pazila, da mi je ostalo dovolj prostora za izrezano prvo besedo "hvala". Čeprav sem sprva imela namen uporabiti tag takšen kot je, sem ga potem z delnim izrezovanjem uspela podaljšat. Delno izrezovanje pomeni, da sem pri prvem izrezovanju pokrila z vrhnjo ploščo na Sizzixu samo 3/4 tag-a in mi zato spodnji del slednjega ni izrezalo. Nato sem šablono postavila zrcalno in pri tem znova zgornjo ploščo nastavila tako, da spodnji del tag-a nisem odrezala in dobila sem podaljšan in na obeh straneh ozaljšan tag :) 



Sivko sem izrezala iz akvarelnega papirja in pobarvala z akvarelnimi barvicami. Ko se je vse skupaj posušilo sem izdelala šopek, na katerega sem dodala manjšo pentljo te SC šablone



Teden bo vroč in zato uživajte v senci! 
Jaz še vedno nisem pospravila svoje ustvarjalnice po tem, ko sem malenkostno spremenila zadeve. Tako da ne vem, če se ne bo najbolje zavleči pred vročino v ustvarjalnico in narediti red. 👀


16 komentarjev:

Simona pravi ...

Uf, čudovit zahvalni tagec, zelo mi je všeč - barva, postavitev in napis. :)

Zvonka pravi ...

Zelo prisrčen zahvalni tag in všeč mi je kako si ga fino podaljšala.

Hali pravi ...

Krasen, tudi jaz sem čez vikend imela v delu sivko :-) je res lušten motiv in paše povsod!

Sapfina (Barbara) pravi ...

Prekrasen zahvalni tag, Vladka! Kako lepo pride z borduro na obeh straneh!

helena pravi ...

Super si ga razvlekla in ta kombinacija eko + vijola mi je res všeč, zraven pa še malo bele za osvežitev. Krasno!

moi pravi ...

Jaz pa že mislila, da spet kakšna nova šablona ;) Super si se znašla in zelo všečen podaljšan tag. Sploh, ker je okrašen z dišečo sivko. Škoda, da si zamudila izziv pri CRAFTalnici ;)

Helena pravi ...

Ja, tudi sama sem najprej pomislila, kako fino dolgo in ozko šablono za tag si imela :) Dobra pogruntavšična in krasen tag.

Metuljčica pravi ...

Krasen je tvoj tag s sivko in kako lep zapis v zahvalo. Sem prav navdušena, čudovit je. Ravno pobiram sivko, delam šopke in zdaj se že lepo suši. Ena za čajček, druga za dišeče vrečkice..........

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hvala za tole verzijo podaljšanega taga...res je top, besedilo je pa zmagovalno...."zalivanje vrta z znanjem"!!!!

Janja pravi ...

Lepo si se poigrala s šablonami in ustvarila zelo lep tag. Lp

Marija pravi ...

Z eno besedo - čudovito.

vilinke pravi ...

Dobra ideja z podaljšanim tagom in res je čudovito narejeno.
LP Vilinke

Andreja pravi ...

Krasen in dolg je tvoj tagec in strašno lep šopek sivke si dodala :-))

Majda pravi ...

Je do mene zadišalo po sivki :-) Čudovito zahvalnico si pričarala in prepričana sem, da je pobožala srček učiteljice.
Lepo... naj bo lep tudi tvoj vikend, Majda

Keti's Projects pravi ...

Krasna je. Sivka res paše v tale čas. In je kar zadišalo skozi ekran. Na natur podlagi še posebej lepo izstopa.

Tina pravi ...

Vladka...tvoje čarobne roke so pričarale izjemno lepo zahvalo...Mi je prav po sivki zadišalo :-))) tako zelo lepo si jih pobarvala...