torek, 3. april 2018

Ko me inspirira #64 - izdelano po "Vanči" tehniki

April je prikorakal na sceno in z njim tudi novi izziv Ko me inspirira. In kdo nam bo v inspiracijo tokrat? Kot ste lahko razbrali že iz naslova, bo to Vanči oz. njenih več kot 160 videov in še dodatno tehnike, ki jih predstavlja na blogu. Res zavidljiva številka. Ampak brez strahu, ni vam potrebno narediti dobrih 160 voščilnic. 




Naloga je naslednja: 
sprehodite se skozi Vančino videoteko ali njen blog. Izberite tehniko ali izdelek, ki ga je v enem izmed videov ali objav predstavila in na osnovi tega izdelajte svoj izdelek. V objavi prosim dodajte link do tistega videa ali objave, ki vas je inspirirala.


Moja izbira je ta video, kjer je Vanči prikazala kako izdelati zanimivo notranjost voščilnice. 


Čez nekaj dni bo 6. rojstni dan praznoval mlajši nečak Bor in tokrat sem mu izdelala A5 veliko voščilnico, kjer se zabava skriva v notranjosti. Na prvi strani (glej prvo fotografijo) je samo en palček, ki so mu očitno pozabili povedati, da je zabava. Morda pa je bil preveč nergav in mu namenoma niso izdali kaj se bo dogajalo.



V notranjosti pa se je zbralo nekaj palčkov ter dva polža, ki se zabavajo z nabiranjem rož, preskakovanjem gob in seveda s presenečenjem za slavljenca. Barvala sem z barvicami in sicer s Chameleon in Polychromos od Faber Castell. Slednje so mi še boljše, saj so malo mehkejše in so še bolj pigmentne. 



Tina tudi tokrat ni pozabila na nagrado in bo eni izmed vas podarila bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para



Prijavite se lahko pod to objavo vse do 17.4.2018.

Tudi Tina ima za vas pripravljen izdelek in kar skočimo pogledat, kaj nam je tokrta pripravila.





19 komentarjev:

VEANA R. pravi ...

Všeč mi je ideja Izziva, všeč mi je tvoja voščilnica in najbolj všeč so mi palčki . Tako so srčkani<3 Z barvanjem si jim vdahnila življenje in me spominjajo na moje otroške dni. Čudoviti so zares !!!

Keti's Projects pravi ...

Krasen izziv. Pri Vanči res ne bo težko poiskati inspiracijo. Čudovita voščilnica!

Renata pravi ...

Krasen izziv! Se bom potrudila, da se vam pridružim :)
Krasno voščilnico si naredila... in kako čudovito si pobarvala palčke... še malo pa bodo tudi mene prsti zasrbeli da jih poizkusim tudi sama :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudovita voščilnica. Tudi izziv je zelo mikaven.

Helena pravi ...

Vladka, tvoje barvanje je naravnost za kakšno slikanico!!! Vrhunsko in res so tudi mene začeli srbeti prsti, da preizkusim tudi sama :)
Bor je dobil svetovno voščilnico!
Zanimiv izziv in verjamem, da iz Vančine zakladnice idej ne bo težko najti kaj, kar me bo nagovorilo.

Goga pravi ...

Kakšna fajn ideja izbrati navdih v Vančinih videih. Tega pa res ne smem zamuditi, pa nekaj njenih idej je že dolgo na moji listi moraš ".narediti". Se potrudim.
Tvoja voščilnica z škrati za Bora je fantastična.
Lp

Valerija pravi ...

Čudovita voščilnica, simpatični palčki in krasne živahne barve.

Tina pravi ...

Hej, ho, hej, ho....jih slišim prav do Grgarja. Kako zelo lepa je tvoja pravljična dežela!!!

AndrejaM pravi ...

Odlična inspiracija! Palčki pa.... kar pridružila bi se jim na zabavi!

moi pravi ...

To je res krasen izziv in tile palčki kar oživijo pod tvojimi prsti. Krasno barvanje in lepo notranjost si ustvarila. Sedaj pa grem hitro pogledat Vančino zakladnico idej.

Cvetoči travnik pravi ...

Super izziv in tvoji palčki fenomenalni. Pri tebi res ni važno, katere barvice imaš v rokah, prav z vsemi narediš super in ti so kot iz kakšne slikanice. Grem v raziskavo Vančine zakladnice, da vidim, čemu sem dorasla:). Pozdravček, Andreja

Ne-Ja pravi ...

Težko bo izbrati samo eno inspiracijo v tako bogatem izboru. Tvoji škratki so fantastični in Bor bo zagotovo popolnima presenečen :)

oldpunca pravi ...

Zelo lep poklon sta s svojim izzivom pripravili Vanči, ki se tako zelo trudi, da nam pomaga z idejami in nasveti. :-) Veliko filmov sem sproti pregledala, vseh pa res ne, zato že viham rokave in brišem očala. :-)
Tvoji palčki so pa tako zelo lepo pobarvani, da samo čakam, kdaj bodo stopili iz ekrana in naredili žurko v naši dnevni sobi. :-)

Marija pravi ...

Odlična ideja za nov izziv. Bo treba malo pomožgančkati in se lotiti izziva. Tvoja palčkomanija je fantastična. Krasno si pobarvala male možiclje in na sploh krasno oblikovala voščilnico.

Hali pravi ...

Čudovit izziv sta nama pripravili in tvoji palčki so čudoviti. Kar vidim Bora, kako se bo razveselil :-)

Valerija pravi ...

Lepa :)

Majda pravi ...

Saj ne vem, nad katero sem bolj navdušena! Nad palčki ali nad ljubiteljico knjig ali nad master cheefom ... Tvoje barvanje je tako zelo imenitno, da res ostanem brez besed - kot da so tvoji junaki živi in bodo zdaj zdaj spregovorili!
Hvala za ponoven navdih, Majda

Janja pravi ...

Tvoje barvanje je odlično. Sam motiv in kako si sestavila voščilnico pa nadvse lepo. Zelo mi je všeč. Lp

Tina Z. pravi ...

kakšna krasna ideja z zasnovo voščilnice in super živopisani palčki.
izziv pa res z lepo gesto in vsi upamo na pozitivno energijo za vanči.