sreda, 12. september 2018

Jesenko listje na krožniku

Res bo danes na meniju jesensko listje, vendar kot okras, preden pridejo na mizo prave dobrote. Če pripravljate bolj svečano jesensko kosilo ali večerjo, vam bo tokratna objava morda v pomoč.


Za izdelavo potrebujete šablono večjega lista, s pomočjo katerega izrežete liste iz različnih barv filca (recimo rumenega, temno zelenega ter rdečega) ter nekaj komadov iz belega foto kartona. 


Papirnate najlažje pobarvate kar z barvnim sprejem in Vallejo scrapbooking spreji so kot nalašč za to. Jaz sem uporabila naslednje odtenke: Vintage Yellow, Leaf green in Chemical Gold. Pred uporabo jih je potrebno pretresti, sploh to velja za metalik barve, kot je ta zlata. Da se barva ne razprši vsenaokrog, je najbolje uporabiti kartonasto škatlo in v njej nanašati barvo na podlago. 


Lahko nanesete več odtenkov naenkrat, pri čemer se bo barva med seboj pomešala. Lahko pa med posameznimi nanosi barvo posušite in tako dobite zanimive packe, kot je recimo to razvidno na rumeno-oranžnem listu, kjer sem nanesla rumeno v večih plasteh, na koncu pa še zlato. Zelenega pa sem naredila bolj elegantnega tako, da sem na koncu posprejela nekaj zlate. Tretji list pa sem posprejala samo z zlato barvo.


Ko so listi suhi, jih prilepimo na izreze iz filca, pri čemer jih malo zamaknemo. Prav tako pripravimo 3 širše trakove it foto kartona, na katere odtisnemo napis po želji. Jaz sem s temno rjavo blazinico odtisnila "čas je za zabavo". Liste nato zalepimo na poštempljane trakove. Če želimo, pa lahko dodamo še pentlje, ki jih naredimo iz dekorativne vrvice.


Tako pa zgledajo na krožniku v različnih postavitvah. Najprej se na ogled postavlja zeleno-zlati list:


Tukaj je že oranžno-zlata kombinacija:


In na koncu še poseben zlati list, ki sem ga nalepila na list izrezan iz rdečega filca:


Vsekakor boste na ta način okrasili mizo na poseben način in nekaj listja lahko dodate tudi na sredino mize. Gostje bodo zagotovo opazili vaše ročno delo. Poleg tega pa vam lahko še zagotovim, da se boste ob izdelavi oz. sprejanju prav zabavali. 

Pa lep pozdrav do naslednjič. 
Najdete pa objavo tudi na Beadsi blogu.


13 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Filc, zamaknjen papir in špric na vse strani...še ena krasna ideja, ki je več kot dobrodošla pri vsaki doma....Všeč mi je!!!!

oldpunca pravi ...

S tako veliko šablono bi imela jaz resne težave spraviti skupaj nekaj pametnega. Tebi je brez dvoma uspelo, pa še navdušila si me in mi dala idejo, kaj narediti s preveliko smreko, ki je nekoč po nesreči končala v moji košarici. :-))) Zelo so mi všeč barvni spreji in način, kako se da ustvarjati z njimi.

Ne-Ja pravi ...

hud, jaz bi prej uporabila pravo listje, kot da bi mi kaj takeg apadlo na pamet. Izpade pa svetovno :)

Helena pravi ...

Povabljenci, bodo imeli težko nalogo, kaj je boljše: pogrinjek ali tisto, kar bo sledilo na krožniku :) Fantastično je!

Hali pravi ...

u ja kot Sonja tudi jaz ne bi znala uporabiti tako velikega lista. Ampak ja prekrasna dekoracija in lep spomin. Čudovito!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita jesenska dekoracija
pozdravček Tamara

Metuljčica pravi ...

Krasna dekoracija. Čisto sem navdušena. Res rada pripravljam pogrinjke in jesenskega še sploh nisem. Si bom že umislila kakšen kostanjev piknik in uporabila tvojo super idejo.

Majda pravi ...

Doma sredi gozda tudi sama za dekoracijo rada posežem po pravem listju, a trenutno se listki okrog mene še niso jesensko obarvali, zato mi bo prav prišla tvoja imenitna ideja!
Čudovita dekoracija, tebi pa želim čudovit teden, Majda

Goga pravi ...

Čudovito!!
Pozdravček Lili

Marija pravi ...

Vladka, to je pa fantastična ideja in res zgleda več kot prekrasno. Hvala za idejo...Lep pozdrav, Marija

leycika pravi ...

Kako dobro izgledajo ti listki, krasna dekoracija😊🙂

moi pravi ...

Čudovita dekoracija in krasni listi v res tapravih jesenskih barvah.

Maria Perez pravi ...

Trebate li hitan kredit?

Ja sam pojedinac financijskih stručnjaka koji vam mogu odobriti kredit u rasponu od 5.000 do 2.000.000 € po stopi od 2% godišnje za svaku osobu koja je može vratiti i uz uvjete koji će vam olakšati život. Ovo su područja u kojima vam mogu pomoći:

* Osobni kredit
* Hipotekarni kredit
* Ulaganje
* Automobilski kredit

Vaša banka odbija dati kredit ili ne možete posuditi zajam privatnom zajmodavcu jer nemate fiksni posao ili imate projekt, a potrebno vam je financiranje, loš kredit ili trebate novac za plaćanje računa, ili vam je potrebna sredstva za ulaganje u vaše poslovanje? Ja sam rješenje vaših problema i uvjeti su mi povoljni. Osoba koja nije ozbiljna mora se suzdržati!

Kontaktirajte me samo putem e-maila: mariadiosperez@gmail.com