četrtek, 11. julij 2019

Dve voščilnici in kombinacija izrezanih črk ter odtisnjenih besed

Tokrat sta nastali dve voščilnici, saj ima šablona CottageCutz dva takšna motiva, ki se lahko uporabita skupaj ali ločeno. In tako je zelo priročna, da v kratkem času izdelamo dve voščilnici. 


Poleg tega sem se odločila, da se poigram z izrezi črk, ki sem jih sestavila v besedi "dan" in "vse". Obe pa sem nato skombinirala z odtisnjenima besedama "čaroben" in "najboljše". Tako sem na koncu dobila dva napisa in sicer "čaroben dan" ter klasični "vse najboljše". 


Po dolgem času mi je celo uspelo pripraviti kratek video, kjer vam pokažem tudi kakšen trik ali dva. Eden je, kako najlažje odtisniti samo del štampiljke, drugi pa ta, kako si pomagamo, da ravno nalepimo črke. Tukaj je torej video in vas vabim k ogledu:



Bolj hladni poletni dnevi kar vabijo v ustvarjalnico in upam, da se vam je ob današnji objavi utrnila kakšna ideja in da še same poiščete kakšno kombinacijo črk in odtisnjenih besed. 


Do naslednjič vas lepo pozdravljam in hkrati vabim tudi na Beadsi blog, kjer prav tako najdete mojo današnjo objavo.

6 komentarjev:

Majda pravi ...

Hvala za navdih in drobne skrivnosti, ki jih deliš v videu. Zelo prav mi bodo prišli v času, ki ga lahko kot praviš zaradi ohladitve preživimo v ustvarjalnem kotičku.
Obe voščilnici sta čudoviti, tudi ti dve bi lahko uokvirila in jih na steno dodala v paru ali vsaj tisto, na kateri je napis čaroben dan.
Naj bo tudi tvoj dan ... čaroben, Majda

*Urška* pravi ...

Fantastični voščilnici si naredila in prav domiselno sestavila dva napisa.Hvala za tako krasno idejo.

Helena pravi ...

Hvala :)

Valerija pravi ...

Čudoviti voščilnici. Nežni in posebni, kot vedno. Super ideja s kombiniranjem odtisnjenih in izrezanih besed... za zapomniti in za uporabiti...
Lp

Helena pravi ...

Enkratna kombinacija napisa z odtisom in izrezi. Obe sta krasni.

AndrejaM pravi ...

Hvala za video in prikaz postopka. Čudoviti voščilnici.