četrtek, 12. september 2019

Jesenska v mix media stilu

S septembrom začnemo počasi pogledovati proti jeseni, četudi so lahko ti dnevi še zelo topli. Mene kar hitro odnese v jesenske barve, ki jih zelo rada uporabljam. 



Tako sem znova posegla po Carrotcake barvnih sprejih. Barve so čudovite in tako preprosto je delati z njimi. Jaz ponavadi začnem tako, da si odrežem akvarelni papir cca A5 velikosti, ki ga dam v nižjo kartonasto škatlo. V njej vedno nato sprejam z barvnimi spreji. Tako preprečim, da bi bila barva vsepovsod. Uporabila sem od oranžnih do rdečih in rjavih tonov ter zelene. Po potrebi posprejam vmes tudi vodo, da se barve lažje prelijejo.



Ko se je papir posušil (pri tem sem proces pospešila z grelno pištolo), sem s pomočjo šablon izrezala raznoliko listje. 



Kartonček iz foto kartona sem delno premazala s pasto ter si izrezala 3 okrasne ovale iz eko kartona ter napis čestitke iz belega. Ovale sem nato zalepila enega na drugega za nekaj dimenzije.



Oval sem nato zalepila čez del premazan s pasto in ga okrasila z listjem ter napisom. Če vas moti, da ima listje bele robove, jih lahko pobarvate z enakimi barvami. Nakapljajte si nekaj barve na gladko površine, dodajte malenkost vode in s čopičem pobarvajte robove. Mene ne moti oz. mi je celo všeč takšen videz, zato sem jih pustila takšne kot so. 


Beli kartonček sem zalepila na osnovo za čestitke iz eko kartona. Vse skupaj pa nato še poškropila z enakimi spreji kot sem jih uporabila za papir. Pri tem ne sprejam direktno, ampak odvijem zgornji del spreja in pokapljam s cevčico, ki je v notranjosti spreja.



Uživajte v septembru.
Objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

7 komentarjev:

Danica pravi ...

Draga Vladka, tole je noro lepa predstavitev jesensko obarvanega listja. Čudovita voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

TEbi uspe s spreji pričarati neverjetn eodtenke in ko potem to sestaviš v voščilnico pade "čeljust dol" od presenečenja in končnega efekta. Všečkam na polno :)!

Cvetoči travnik pravi ...

Čudovita voščilnica,polna energije. Pri teh barvah in super postavitvi človek kar pozabi, da zna biti jesen tudi puščobna:). Hvala za to sončnost in lep pozdrav, Andreja

Valerija pravi ...

Kako čudovite jesenske barve in prekrasni izrezi. Celotna voščilnica pa perfektna, kot vedno!

AndrejaM pravi ...

Na voščilnico si ujela krasen jesenski trnutek, ko se narava pokaže v popolnosti!

Biljana Damjanović pravi ...

Vse kar narediš je tako lepo, čisto,... In te jesenske barve prav sproščajo oči.

*Urška* pravi ...

Prava mojstrovina...hvala,ker si nam pričarala pisano jesen.