četrtek, 24. oktober 2019

Razpokano ozadje in dve zimski voščilnici

Lepo pozdravljeni v novi objavi za Beadsi blog. Tokrat sem po zelo dolgem času znova vzela v roke medij ali lak za razpoke in se malo poigrala z njim. Na koncu sta nastali ti dve voščilnici:


Prvi korak je bil ta, da si pripravim papir in vse potrebne materiale. Vzela sem košček modrega šeleshamerja in pa A5 velikost akvarelnega papirja. Ta modri košček kasneje nisem uporabila in sem si ga shranila. Sem pa na njem uporabila samo belo tempero ter medij za razpoke. Na večji list pa sem najprej posprejala Metallic Shiny srebrno Carrotcake barvo in počakala, da se je posušila. Nato sem nanesla medij za razpoke in znova počakala, da se vsaj malo posuši. Na koncu pa sem čez nanesla belo tempero. In dobila sem takšen rezulalat. Ni slabo, glede na to, da že dolgo nisem tega počela. Ključno je, da vmes počakate, da se vsaka plast vsaj približno posuši.


Tudi preden boste tako pripravljen papir spustili skozi rezalno napravo, morajo biti plasti resnično dobro posušene. V nasprotnem primeru vam bo kar nekaj barve ostalo na sami šabloni in na rezalni plošči. Če se vam to zgod, operite ploščo pod toplo vodo, šablono pa dobro obrišite z vlažno krpo in nato še s suho. Jaz sem si izrezala snežinko in pa venček. Iz zlatega in rdečega papirja pa sem si izrezala še pentlji. Dodatno sem si izrezala še nekaj snežink iz sivega šeleshamerja in venčkov iz belega in jih kasneje nalepila enega na drugega.


Ostanek razpokanega papirja sem uporabila za ozadje na dodatnih dveh kartončkih, kjer pa sem uporabila dve šabloni, da sem izrezala različna vzorca. Ostanek sem na enem uporabila celo tako, da ne prekrije celotne hrbtne površine oz. vzorca in mi je bil efekt všeč.


Prvo voščilnico sem sestavila skupaj tako, da sem poleg snežinke zalepila tudi njen osrednji del, ki se sicer zavrže. Embosirala sem napis z zlatim prahom, ki lepo dopolni zlato pentljo.


Druga pa je v rdečo-srebrni kombinaciji. Tukaj sem zalepila venček in dodala rdečo pentljo ter nekaj rdečih "jagod". Na tej sem napis embosirala s sivim prahom na trak iz paus papirja in prav tako na trak iz belega kartona. Slednjega sem dala pod tega iz paus papirja. Jagode pa sem prekrila še z Glossy Accents premazom, da se malo svetijo.  Da pa obe voščilnici delujeta bolj zimsko, sem s pomočjo gobice "nemarno" nanesla belo tempero po obeh pentljah in jagodah.


Hvala za obisk in lep dan!



5 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Vladka prekrasni sta. Všeč mi je kako si dovolila pokukati pod kožo voščilnice, razpokan efekt pa da vtis razpihanega snega :).

Helena pravi ...

Hvala za nazoren prikaz postopka. Obe voščilnici sta nekaj posebnega ravno zaradi uporabe tega laka za razpoke. Zanimivo in zelo lepo.

Moje drobtinice23 pravi ...

Fantastični voščilnici si naredila!!! Hvala, da si me spomnila na to tehniko. Tudi jaz že zelo dolgo nisem uporabila laka za razpokani videz. Bo treba malo po zalogah pogledati ☺

moi pravi ...

O, sem že skoraj pozabila na ta medij, pa si me spet spomnila na razpoke.
Krasno so ti uspele in naredila si lepi voščilnici.

oldpunca pravi ...

U, kako fantastičen efekt si dobila! Pošteno priznam, da bi ga meni bilo škoda razrezati. :-) Tvoji voščilnici sta čudoviti in elegantni. Zelo sta mi všeč.