sreda, 27. november 2019

Palček z darili

Tokrat malo bolj pravljična praznična voščilnica, kjer se palček s kupom daril prikrade v hišo, da bi pod smreko nastavil darila. Gre namreč za pomočnika Božička. Vendar je šele na začetku svoje kariere in zato še neroden. Tako bi mu darila skoraj padla na tla. Ujel jih je v zadnjem trenutku.


Pa si na hitro poglejmo, kako sestaviti takšno voščilnico. Sama sem si najprej izrezala darila in pentlje iz kartona, ki je na eni stran črtast, na drugi pa enobarven. In sicer sem uporabila zelenega in rdečega. Darila sem nato sestavila. Prav tako sem izrezala palčka in sicer iz belega papirja ter z alkoholnimi flomastri pobarvala obraz in roke. Dodatno sem palčka izrezala še iz obeh prej omenjenih kartonov in ga razrezala, da sem dobila raznobarvne dele samega palčka. 


Le-te sem nato zalepila na še celega palčka s pobarvanim obrazom in rokami. Naknadno sem izrezala še dva palčka iz belega kartona in zalepila enega na drugega ter na vrhu še tega barvnega za nekaj dimenzije. Iz scrapbook papirja sem izrezala pravokotnik in nanj s pomočjo samoizdelane šablone nanesla strukturno paso. Šablono sem si izdelala tako, da sem iz yupo papirja izrezala vzorec s pomočjo Sizzixove šablone.


Iz fotokartona sem si izdelala osnovo za voščilnico, nanjo zalepila pravokotnik iz rdečega črtastega kartona, ki sem ga porabila tudi za izreze in nato še modrega s strukturno pasto. Vse skupaj pa zaključila s palčkom, darili in napisom. Ko je bila voščilnica že  končana, sem s pomočjo čopiča in bele tempere poškropila še nekaj belih pik, kar pa se na fotografiji žal ne vidi.


Še preprosteje in hitreje bi voščilnica bila izdelana, če bi palčka izrezala kar iz črnega fotokartona in bi izgledalo kot silhueta. 
Naj bo to za danes vse. Želim vam čudovit dan, objavo pa najdete tudi na Beadsi blogu.

9 komentarjev:

Helena pravi ...

Zanimivo, kako si iz silhuete naredila barvitega in tako bolj simpatičnega škratka. Drugo leto bo že bolj spreten :) Lepa voščilnica.

oldpunca pravi ...

Mene je pa navdušila palčkova gibčnost. :-) Očitno redno trenira kakšen pilates ali pa jogo, da mu uspe njegovo nerodnost pri prenašanju daril takole mojstrsko rešiti. :-) Super posrečen motiv in vrhunska kombinacija zelene in rdeče barve. Zelo mi je všeč tvoja voščilnica.

Metuljčica pravi ...

O kako super voščilnica. Tudi mene navdušuje tvoja postavitev in izbrane barve.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasen dečko:)
Upam, da ima tudi kakšno darilce za k nam.

moi pravi ...

Ta palček je tudi meni tako simpatičen. In črno silhueto zna vsaka, za tako lepo barvnega pa moraš imeti domišljija ;)
Krasna voščilnica.

Valerija pravi ...

joj, kako prikupan palček in zelo lepa voščilnica.

*Urška* pravi ...

Še ena krasna voščilnica.Palček je tako simpatičen.

Janja pravi ...

Kako lepo si uporabila šablono. Ta palček je prav simpatičen. Lp

AndrejaM pravi ...

V krasne barve si odela palčka in darilca!