torek, 9. februar 2021

Srce kot obesek in tresočka hkrati

Približuje se valentinovo in čeprav mi osebno ne predstavlja veliko, sem se lotila izdelave dveh src, ki sta hkrati tresočka in obesek. V tej izvedbi sta primerna, da se ju uporablja celo leto, ne samo za ta praznik. Poleg tega, če ju izdelate v manjši varianti in enostransko, ju lahko dodate tudi na voščilnico. Lahko pa je tudi kot okras zavitemu darilu, ali pa kot del dekorja pri pripravi mize ob obedu.

Kot že rečeno, je vsako srce okrašeno iz obeh strani in na fotografijah lahko vidite kako zgleda na eni in nato na drugi strani. 

Pa se lotimo postopka izdelave, ki vam ga bom razložila na primeru tega turkiznega-eko srca. Najprej je potreben set šablon, v katerem so različne velikosti src. Iz največjega sem jaz izrezala srce iz valovite lepenke. Iz drugega in četrtega največjega pa sem izrezala barvno srce z odprtino. Šabloni sem si začasno zalepila, da sem lahko izrezovala še druge plasti kasneje, pri čemer bo odprtina vedno izrezana na istem mestu. Za barvni papir sem uporabila enega iz seta papirjev s strukturo, kjer je res nešteto odtenkov. Za vsakega od njih je po en list. 

V naslednjem koraku sem si iz kapa plošče izrezala enako srce z odprtino. Kapa ploščo sem ob tem olupila oz. ji odstranila plastičen ovoj. Brez tega se namreč ne bi lepo izrezalo, ko bi spustila skozi Sizzix. Ta je debeline 3 mm. Lahko bi uporabila tudi moos peno, vendar je kapa plošča trša in se tudi lažje zalepi, ne potrebujete nobenega posebnega lepila. Izrezala sem si tudi srce iz folije in sicer 2x. Le-to mora biti malo večje kot je odprtina. Pripravila sem si še polnilo za tresočko in izrezala dva cvetova.

Za drugo stran srca sem si prav tako izrezala eno srce z odprtino. Manjši, iz kapa plošče, mi je ostal pri rezanju v predhodnem koraku in sem ga uporabila, da sem kasneje samo privzdignila manjše srce. Izrezala sem si še metulja in drugi cvet.

Še nekaj rezanja je bilo potrebno in sicer, da bi končni izdelek bil resnično trden, sem si največje srce še enkrat izrezala iz valovite lepenke (enega sem si že v prvem koraku zgoraj) in še 2x dodatno iz eko kartona. Pripravila sem si tudi tresočko in sicer sem na eno stran na srce iz kapa plošče zalepila tistega iz folije. Nato sem dodala polnilo in zalepila tistega iz folije še na drugo stran.

Na hrbtno stran vsakega srca iz valovite lepenke sem zalepila po enega iz eko kartona. nato sem na enega kar z navadnim lepilnim trakom zalepila vrvico. Nato pa sem oba dela zalepila skupaj tako, da je na obeh straneh srce iz valovite lepenke. Na tresoči se del pa sem zalepila še barvno srce z odprtino.

Potem pa je bilo potrebno samo še delo dokončat in tresoči del zalepit na eno stran valovite lepenke in tistega s privzdignjem srcem na drugo stran. Dodatno sem vse skupaj še okrasila s cvetjem in zelenjem.

Upam, da vam je ideja všeč in morda vas spodbudi, da kaj podobnega izdelate sami. Do naslednjič pa vas prav lepo pozdravljam.

Stvari, ki sem jih uporabila, najdete v Beadsi trgovini, na njihovem blogu pa se nahaja tudi ta objava.

4 komentarji:

moi pravi ...

Lušna okraska.

oldpunca pravi ...

Krasna "večnamenska" srčka si izdelala. Hvala za nazorno razlago in opis postopka.

Helena pravi ...

Zelo uporaba ideja za obeske, ki se lahko prilagodi za različne namene in praznike. Všeč so mi izbrane barvne kombinacije.

Hali pravi ...

Čudovito, bila si mi v navdih<3