ponedeljek, 19. april 2021

Fantovska čestitka z zastavicami

Fantovske in moške voščilnice znajo biti zahtevna naloga in se mi zdi, da se nas večina ustvarjalk prav tovrstnih najtežje loti. Sama rada ostanem pri nevtralnih motivih, kadar gre za takšne čestitke. Tako vam danes dajem na ogled eno idejo, ki je zelo preprosta in namenjena za 9-letnika. Je hitro izdelana in če zamenjate številke ali pa sploh ne dodate številke, je lahko tudi moška ali za kakšnega starejšega fanta.

Za izdelavo sem uporabila eko karton in pa scrapbook papir, ki ga uporabljam zelo redko, vendar je tokrat naredil zastavice veliko bolj zanimive. Uporabila sem dva različna scrapbook papirja: modrega s skoraj nevidnimi črtami in pa tega z rdečimi črtami na eni strani in zvezdami na drugi. Tako so nastale zvezdnate in črtaste zastavice iz enega papirja. Poleg tega se mi zdi zabavna ta šablona, ki izreže polne zastavice ter takšne s številkami. Nekaj zastavic sem pustila takšne kot so, nekaj pa sem jih naredila debelejših tako, da sem zalepila eno na drugo. Poleg tega sem tisto s številko izrezala iz modrega papirja, da je večji kontrast.

Za podlago sem si pripravila kartonček iz enakega eko kartona kot je osnova in je malenkost manjši od same osnove. Da sem ustvarila teksturo, sem uporabila teksturno ploščo oz. reliefno srajčko in ustvarila videz opečnatega ozadja. To mojo ploščo imam že veliko časa in mislim, da je niti ni več v uporabi. Zato pa je sedaj možno dobiti takšne s še boljšim 3D efektom in s to lahko prav tako izdelate opečnato ozadje. Pazite edino, da pravilno sestavite "sendvič", ki ga spustite skozi Sizzix ali kakšno drugo rezalno napravo. Poleg tega sem si s pomočjo dveh velikosti šablon pravokotnikov izrezala okvir oz. kar štiri, ki sem jih kasneje zalepila enega na drugega, da sem dobila debelejši okvir. Pripravila pa sem si tudi navadno vrvico, da nanjo obesim zastavice.

Papir z opečnatim ozadjem sem dodatno popestrila tako, da sem s pomočjo gobice nežno po površini nanesla belo tempero. Pri tem nisem uporabila nič vode. Samo malo tempere sem nanesla najprej na gobico, le-to nato potapkala po akrilnem bloku, da se je barva malo razlezla, nato pa z nežnimi potegi razporedila barvo na papir.

Za napis sem si izrezala črke za "VSE" in pa odtisnila del napisa in sicer samo besedo "najboljše". Te črke so zanimive zato, ker z njimi izrežete tako senco kot samo črko in lahko uporabite oboje ali pa samo eno, kot sem jaz. Črk sem si izrezala več in zalepila eno na drugo, da so tudi te debelejše. Na vrhu pa sem zalepila črke, izrezane iz modrega scrapbook papirja, iz katerega sem izrezala tudi zastavico s številko 9.

Vrvico sem razpela čez papir in jo na hrbtni strani zalepila kar z navadnim lepilnim trakom. nato sem razporedila in zalepila zastavice.

Nato mi je preostalo, da vse skupaj zalepim še na osnovo in dodam še okvir. Na odtisnjen napis sem na robovih narisala črne pike, ki predstavljajo žebljičke. Črke sem zalepila neenakomerno, da deluje voščilnica bolj razigrano.

Upam, da vam ideja pride prav. 

Pa lep dan vam želim!

Najdete pa današnjo objavo tudi na Beadsi blogu!

3 komentarji:

moi pravi ...

Lušna razigrana voščilnica za 9letnika.

Helena pravi ...

Zelo lepo si to izpeljala in naredila fantastično fantovsko voščilnico.

Moje drobtinice23 pravi ...

Oooo Vladka, tole pa je nekaj kar bi si tudi sama želela izdelati.
Sestavila si čudovito voščilnico z izbranimi elementi.
Menim, da bi jo bil vsak mladenič zelo vesel.
Želim ti lep praznični dan.
Danica