petek, 20. avgust 2021

Samorog na oblaku

Moj samorog je malo drugačen. Namesto mavrične grive sem mu nadela bolj roza odtenke in ga posadila med oblake na nočnem nebu, posejanem z zvezdami. 

Najprej sem razmišljala o tresočki, pa si nato premislila in zvezde zalepila na nebo. Za več dimenzije, sem eno plast oblakov nalepila na kartonček, kjer sem s pomočjo različnih distress inkov izdelala nočno nebo. Nato sem zalepila nekaj okvirjev, ki sem jih izdelala s pomočjo pravokotnika z valovitim robom in šablono navadnega pravokotnika. Nato sem dodala novo plast oblakov in čez zalepila še en okvir.

Tudi samorog ima več plasti in sedi med obema plastema oblakov in lovi zvezde. Prav zaradi tega se mi je zdelo, da se bo lepo podal napis ujemi sanje. 

Želim vam čudovit vikend.

2 komentarja:

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Vladka, tvoja samorogica je čudovita na tem nočnem nebu in puhasti oblaki ji dajejo nežno zavetje. Naj uspešno lovi lepe sanje in jih tudi uresničuje:)
Pozdravček Andreja

moi pravi ...

Čudovito ozadje z zvezdami. Nič čudnega, da samorog tako uživa na oblakih.