sreda, 10. november 2021

Mala šola prazničnega ustvarjanja (9) - zasneženo gnezdo in uporaba tempere

V današnji učni uri bomo malo packali. Da  sem ustvarila videz zasneženega gnezda, sem namreč uporabila belo tempero. Da pa gnezdo ne bo prazno, sem vanj posadila ptico. Pravzaprav sem izdelala dve voščilnici, ki izgledata takole:

V samem videu pa vam pokažem potek izdelave ene same voščilnice, saj se sama izdelava ne kaj veliko razlikuje:

Tukaj pa se postavita na ogled še posamično. Najprej prva s ptico, ki ima v kljunčku drobno pismo:

In pa druga, ki v kljunčku drži srce na vrvici in temu primerno sem zamenjala tudi napis:


Zdaj pa k domači nalogi. Le ta se glasi: 

UPORABI BELO TEMPERO

Če slučajno bele tempere nimate, bo obveljala tudi kakšna druga bela barva :)

Vse svoje naloge skozi celotno malo šolo boste lahko oddajale v tej objavi. V četrtek, 26.11., pa bo Tina izžrebala kar 9 pridnih učenk in vsaki podarila bon v vrednosti 15€. 

Pravila za sodelovanje pa so naslednja:

  • sodelujete lahko z vašimi javno objavljenimi izdelki, povezavo nanje pa prilepite s pomočjo InLinkz gumba, ki se nahaja na dnu te objave,
  • prijavite lahko izdelke, ki bodo nastali na podlagi katerekoli izmed`učnih ur` in na katerih bo vsaj en izdelek Najlepši par,
  • v objavi omenite, da sodelujete v Najlepši par Mali šoli prazničnega ustvarjanja,
  • prijavljene izdelke lahko prijavite tudi v druge Najlepši par galerije oz. katerekoli ustvarjalne izzive,
  • izdelke lahko prijavljate do 25. 11. do polnoči, 26. 11. pa bo Tina s pomočjo Random.org izžrebala 9 nagrajenk in jih objavila na blogu.

Želim vam lep preostanek tedna in se že veselim vaših "napackanih" izdelkov :)!

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Veš, da sem že v ponedeljek redno čekirala tvoj blog in šele v torek ugotovila, da se pouk nadaljuje danes :) Vredno je bilo čakati, saj si me navdušila nad tema voščilnicama in packanjem. Zaradi bele tempere je vse skupaj nežno, toplo in ena sama milina.
Komaj čakam, da se služba konča in se podam v packanje :)

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka pri tebi spet ena sama nežnost. Oba ptička sta mi ogrela srce, drugi s srcem še malo bolj😉. Lepo nalogo si nam dala, se jo bom z veseljem lotila. Hvala za idejo in lep pozdrav Andreja

oldpunca pravi ...

Tudi sama sem od ponedeljka naprej preverjala, kdaj spet sedem v šolsko klop. :-) Hvala za tole packanje. Z veseljem se ga bom lotila. Tvoji voščilnici sta čudovito nežni in zelo, zelo lepi.

moi pravi ...

Čudovito si zasnežila vejice in gnezdo in obe voščilnici sta res tako ljubki, naloga pa tudi ne pretežka, da se je ne bi dalo izpeljati.

*Urška* pravi ...

Navdušena sem nad zasneženimi vejicami in tale ideja s tempero je fantastična. Voščilnici sta prekrasni...tako nežni in polni topline.

Moje drobtinice23 pravi ...

Čudoviti voščilnici si zopet naredila. Nalogo bo pravi užitek narediti 🥰

Hali pravi ...

u kakšni lepotički, ja bela tempera zmerja dela čudeže :-)