četrtek, 16. februar 2023

Kuverte

Ta ideja se mi je motala po glavi vse od kar sem dobila v roke set šablon Obeski. Tako sem izrezala kar nekaj drobnih kuvert, jih sestavila in jih takole postavila v vrsto:


Na sredino sem za razliko ostalih, belih kuvertic, postavile eno rdečo in vanjo zataknila "list papirja" z besedico IZ in drobnim srcem. Manjkala je samo še izrezana beseda zate, ki sem jo izrezala 2x iz belega in 1x iz črnega papirja. 

Ni veliko za razlagat, je pa malo več za sestavljat :), ampak to je čar ustvarjanja in jaz sem uživala v izdelavi.

Želim vam lep dan!


2 komentarja:

Cvetoči travnik pravi ...

Vladka odlično si motanje po glavi prestavila na voščilnico😉😃, zelo luštna, bo ob priliki kopirana- ne bit huda😉. Objem 😘😘

ArtMBR pravi ...

Po dolgem času sem se malo sprehodila po tvojem blogu in na kratko spet sem vzhičena.