petek, 21. junij 2024

Morska v sliki

Do mojega dopusta je še daleč, za marsikoga pa se bo začel prav kmalu. Jaz pa se bom do svojega tolažila z morsko sceno na sliki :)

Združila sem nekaj starij in novih šablon Najlepšega para in vse skupaj takole ujela v sliko:

Tudi tokrat sem vam pripravila kratek video. Bom vesela, če podate kakšno mnenje o takšnih videih. Meni se dopadejo, ker na hiter način prikažejo potek izdelave.

Želim vam lep prihajajoči vikend.



 

2 komentarja:

Cvetoči travnik pravi ...

Ojla Vladka, vsakokrat se razveselim tvojih predstavitev, s katerimi na hitro predstaviš ideje in kombinacije novih in starejših šablon. Včasih res pride zelo prav🙂. Lep pozdrav in zdrži do dopusta, jaz pa se bom s tvojo ladjico odpeljala prav kmalu😘🤗

Helena pravi ...

Vladka, tudi meni so všeč ti kratki videoposnetki, kjer se na hitro pokaže postopek in uporabljene šablone.
Voščilnica pa tako kot vedno: čudovita!