ponedeljek, 12. avgust 2024

A5 vošilnice - I. del

Začenjam serijo A5 vošilnic, ki so mi postale zelo ljube v zadnjem času in se mi zdi, da naredijo večji vtis, kot klasična velikost. Ta je nastala že pred nekaj časa, za gospo, častitljivih 90 let. Ker je romala v Avstrijo, je napis v nemščini, sestavila pa sem ga iz srca in teh drobnih črk.

Ostale uporabljene šablone so od Najlepšega para. Nisem kaj odstopala od svoje barvne kombinacije, ki jo ponavadi uporabim. Cvetove pa sem malo posenčila kar s sivim copic markerjem.

Druga pa je nastala pred kratkim in namenoma nisem želela uporabiti celotnega izreza knjige, pa sem ga takole odrezala poševno in dodala še očala, kazalo in seveda nekaj cvetja.

Vse skupaj sem postavila v okvir, ki sem ga izdelala tako, da sem znotraj pravokotnika z valovitim robom izrezala še en pravokotnik, da je ostal samo rob. Izrezala sem 4 takšne in zalepila enega na drugega.

Uporabljeni izdelki Najlepši par:




Ni komentarjev: