nedelja, 28. junij 2009

'Odpiralo' za pločevinke

Še ena objava danes, tokrat s čestitkami, tako kot se spodobi :-).

Ker se vam je zadnjič dopadla ideja z odpiralom za pločevinke, sta tukaj še 2 ideji, kako se jih lahko uporabi. Ko enkrat začneš, se kar krešejo ideje po glavi :-) Prva je rojstnodnevna čestitka, za mladeniča, ki je napolnil 40 let in med drugim igra klavir. Takoj sem imela asociacijo na Jerry Lee Lewisa in njegovo Great balls of fire. Tako se 30 počasi goreča odkotaljuje, 40 pa je pripravljena, da se 'odpre', kot pločevinka. Tukaj sem se malo poigrala tudi s fotografijo, ker sem si inštalirala neki programček za obdelovanje slik in sem namenoma naredila malo zabrisano:

Druga čestitka pa je nastala v tem deževnem nedeljskem popoldnevu. Ali ne bi bilo zabavno za spremembo, namesto klica, da nas v nabiralniku čaka takšno vabilo za prijateljsko pohajkovanje, tako po žensko, kot me znamo? :-). V tem primeru sem odpiralo uporabila kot sponko za torbico, ta ideja mi je od vseh možnosti osebno najbolj posrečena:

To je to! Lep nedeljski večer vam še želim!

3 komentarji:

Sonja pravi ...

Obe sta super, sploh tista prva s tipkami mi je res nekaj posebnega. Druga pa sabo nosi super idejo.. kar pogrešam tisto klasično pošto, ki bi v ovojnici skrivala še kaj drugega kot kak vedno previsok račun :))))

MarikaGabez pravi ...

Obe ideji sta čudoviti.
Ona glasbena prav posebna in edinstvena, tale s torbico nekaj iz česar se zna pš emarsikaj razviti.
Bravo!

Tina pravi ...

Zelo lepi sta obe čestitki, v tvojem lepem, razpoznavnem slogu.In hvala za nove ideje!