torek, 30. junij 2009

Pa še mojih sedem najljubših

Tina, zvesta komentatorka in spremljevalka mojega bloga, zakar sem ji iz srca hvaležna, me je izzvala, da tudi jaz napišem sedem najljubših. Moram povedatii, da ko sem začela tipkat mi je vse skupaj kar zletelo izpod prstov, no vsaj prvih šest ;-):
  1. Svojega 'Jezo', ker si nisem nikoli predstavljala, da je lahko neka veza tako skladna in tako dopolnjujoča. Kakorkoli se to že sliši pocukrano :-)
  2. Balkon, moj raj na zemlji, ki si ga vsako leto znova izpopolnjujem in dopolnjujem z rožami in ostalimi malenkostmi. Ni lepšega kakor posedanje v lastnem raju s kozarčkom dobrega vina in v prijetni družbi.
  3. Vsekakor ustvarjanje, ki je postalo moja strast zadnje pol leta, prej sem predvsem veliko razmišljala o tem :-) in mogoče pred božičem kaj ustvarjala
  4. Moje prijateljice - moje zveste življenjske spremljevalke brez katerih mi živeti ni. Nič ne bi bilo tako kot je, če jih ne bi bilo.
  5. Ljubim naključja, ki po razmisleku sploh več niso naključja, ampak trenutki, ki so se morali zgoditi zato, da sem kjer sem, kdo sem in kar počnem. Lepa pot je za mano in komaj čakam nadaljevanja :-)
  6. Vsekakor moja družina, ki me je vzgojila takšno kot sem - moj ata bi me z dvema besedama opisal socialna služba :-))
  7. Hm, hm tukaj pa se mi je malo ustavilo, čeprav sem se v preteklosti uspela prepričat, da je sedem moja srečna številka:-) Res je, da se rada vozim z motorjem, nasploh imam rada vožnjo (razen z letalom), pa prvi vsakoletni sneg in tople nogavice in božični čaj, napeto knjigo, sanjarjenje, 'vesoljni svet' blogov, ki te potegnejo vase - malenkosti pač, ki me razveseljujejo in me delajo srečno
Upam, da izvem sedem najljubših tudi od teh deklic, kot bi rekla moja mama:
Helene, Maje, še ene Maje in MarikeGabez. Ne vem točno kakšni so protokoli okoli tega in koliko bi jih morala dodati, ampak naj bo to to. Lepo se še imejte.

Ni komentarjev: