sreda, 3. oktober 2012

Ko me inspirira #6

Ustvarjanje božično-novoletnih čestitk je zmeraj nekaj posebnega in prav potopim se v vse tovrstne štampiljke in šablone, ki so vse leto čakale na svoj ponovni trenutek, ko bodo zablestele na papirju. Nekje vmes mi je prav pridišalo po praznikih in prav zato sem za tokratni izziv izbrala praznični čestitki ustvarjalke, katero spremljam že dolgo časa, saj je zelo spretna pri uporabi štampiljk in pri izbiri barv. Te njene voščilnice so iz lanskega leta in čisto po mojem okusu, o tem ni dvoma :) Na levi strani je krasno oblikovana Tinina čestitka, na sredini je najina inspiracija od Betsy Veldman in na desni strani moja dva izdelka. 
Pravzaprav sem naredila 4, saj me je kar potegnilo v ustvarjanje in kombiniranje. Drugi dve vam predstavim naslednjič in tako kot lani, sem tudi letos želela ohraniti preprostost, ki bo še bolj do izraza prišla prav pri drugih dveh izdelkih, ampak kot že rečeno, več o tem drugič. To serijo bi lahko poimenovala kot podaljšek lanske, saj uporabljam iste štampiljke, katerih se ni moč naveličati.
Starinski pridih, ki kar kliče po kaminu, vonju po lesu in kuhanem vinu ter obešenih nogavicah, ki čakajo, da se napolnijo z darili.
Če je tudi vam zadišalo po Božiču, se nama pridružite. Če potrebujete malo spodbude bo kakšna božična viža in skodelica dišečega čaja zagotovo pomagala. Predvsem pa uživajte pri ustvarjanju. Še preden pa začnete, pa še hitro po inspiracijo na Tinin blog, da si podrobneje pogledate njen krasen izdelek. Pa na nagradico ne smemo pozabiti. Ker sem jaz gostitelj, tudi podarjam nekaj pikastih, belih in eko majhnih tag-ov in eno mini štampiljko:
Ho ho ho!

19 komentarjev:

Helena pravi ...

Ko sem pred časom videla, da si Betsyni voščilnici shranila na Pinterestu, sem si potihem mislila, da bosta čez čas navdih za tvoje :)
Obe tvoji sta mi enkratni v svoji preprostosti in toplini. Te štampiljke so res zelo uporabne in samo kakšen dodatek ali šiv je potreben, da je videz popoln.

Mojca pravi ...

Tvoje voščilnice so vedno tako enkratne in vedve s Tino res vedno izbereta zelo zanimiv izziv. Upam, da kaj pogruntam in se pridružim. LP

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

UUUUU, že spet lepi, čisti, topli, posebni in čisto tvoji voščilnici. Tudi Tinina je nekaj posebnega. Upam,da se pridružim izzivu. Do kdaj je rok? Mogoče že piše rok, ampak jaz ga ne najdem :(

Vladka pravi ...

Pod gumbekom Add your link ti odšteva čas, tam kjer piše 'Submissions close' :)

Klara pravi ...

Dober izziv sta izbrali...mogoče me bo prav to malo premaknilo, da začnem z novoletnimi čestitkami. Tvoji in Tinina so čudovite. S preprostostjo vedno zadeneta v polno. :))

Hali pravi ...

Krasen izziv in mojstrice ste odlično opravile svoje delo. Ja, mogoče je res čas, da se novoletnih lotim tudi jaz...vsako leto rečem, da bom kmalu začela in me ne bo preganjal čas ;-)

Kefa pravi ...

čudoviti izdelki in super izziv...se bom potrudila in se vam pridružila

Goga pravi ...

Iiiiiiiiii, super izziv. Tokrat se vam pa mougoče še pridružim, sem jih tudi jaz že nekaj shranila na Pinteresu, pa tudi narejenih je že nekaj :).

Andreja pravi ...

Zopet sta lepo združili moči in tvoj prispevek mi je zelo všeč! Krasni čestitki si naredila :-))

Maja pravi ...

Čudovite čestitke in zanimiv izziv. Upam, da bo čas.

Metuljčica pravi ...

Tole je tako po tvoje, v barvah, ko resnično zadiši po praznikih. Čudovit izziv sta pripravili. Vedno z veseljem pogledm tvoj zapis in fotografije, voščilnici pa sta spet nekaj posebnega.

Nella pravi ...

Zelo lepe voščilnice in super izziv.

moi pravi ...

O, ti že prav kličeš praznični duh :) Spet so nastale krasne čestitke, mislim tudi Tinino. In res je, te štampiljke so tako krasne in dajo tak lep odtis, da bi bilo res škoda, da bi utonile v pozabo.
Všeč mi je tvoj minimalističen način, ki pa daje poln izgled.

Simona pravi ...

Prelepo. Ob tvojih voščitkah ostajam čisto brez besed.

HRANDICA pravi ...

Si se že zakopala v božično vzdušje? Inspiracija je krasna, tvoje voščilnice še bolj. Jaz bom pa raje še malo uživala v jeseni :)).

Tanja E. pravi ...

Tako zelo lepo in nadviha polno, da sem se vama s Tino morala pridružiti. Čeprav polno uživam jesen:)), je tale klic Ho, Ho, Ho, tako lepo zazvenel. LP!

VSE DOBRO pravi ...

Čudoviti sta in kličeta po prazničnem vzdušju ... žal bo čas do Božiča prehitro minil - jaz bi to lepo jesen še kar raztegnila :o)))

Vse dobro ...

MA-MI pravi ...

Krasne čestitke in upam, da bom imela čas, da se pridružim izzivu. Lp

Danica pravi ...

Krasne so. Sploh ta škorenjček je zelo simpatičen.