nedelja, 7. oktober 2012

Preprosto novoletno

Kot večina od vas verjetno ve, je včeraj bil naš praznik, svetovni dan izdelovanja čestitk. Tovrstna dejavnost včasih kaže že na pravo umetnost, neverjetno ustvarjalnost in domišljijo tistih ki jih ustvarjaj(m)o. Ko ti enkrat zleze pod kožo, postane čestitkanje strast, meditacija, odmik od vsakdanjih skrbi. Skupaj z bloganjem, ustvarjamo neverjeten ustvarjalni svet, kjer nas združujejo samo dobre misli in to je danes vsekakor že redkost. Je neverjetna mreža ustvarjalk in nekaj malega ustvarjalcev, ki radi delimo svoje delo z drugimi in mnoge od nas smo našle nove prijatelje, s katerimi lahko delimo svojo strast. Resnično sem vesela, da sem del vsega tega in ne morem si predstavljati, da bi se tega naveličala. Bodite ustvarjalne in polne novih idej, naj vas to še naprej sprošča in daje energijo, da lažje brodite skozi probleme vsakdanjika. 
Kot obljubljeno, vam danes pokažem še drugi dve božično-novoletni čestitki, ki ju odlikuje preprostost in sta idealni za masovno proizvodnjo.
Še kar mi po glavi rojijo ideje za tovrstne čestitke, ampak čas bo, da se posvetim tudi malo letnemu času v katerem smo in neverjetno barvno inspiracijo prenesem tudi na papir. Uživajte v tej neverjetno lepi jeseni in v njej iščite lepo. Tudi če jesen pokaže svoje bolj deževne dni, jih izkoristite za kakšno dobro branje, ali pa za ustvarjanje. Škrebljanje dežja je lahko tudi zelo pomirjujoče in morda vam prikaplja marsikatera ustvarjalna ideja.
Lep preostanek nedelje!

28 komentarjev:

Bubamara šarena pravi ...

Moram reći da mi se u ovako lijepom jesenskom toplom danu teško zamisliti u božićnom raspoloženju....ali kada sam vidjela tvoje vrlo jednostavne čestitke, začas sam bila u prosincu i svime što on donosi.
Uživaj u jesenskom stvaranju!

Goga pravi ...

Čudoviti sta, res idealni za masovno izdelavo :). Bo treba resnično pljunit v roke, jesen je čisto prekratka .

Helena pravi ...

Preproste, manj preproste, že zelo "zapletene" - v vseh si ti in tvoja neverjetna in prepoznavna ustvarjalnost.
Enkratni sta, zelo zanimivi in zgovorni. Ravno dovolj, da povesta tisto, kar je potrebno.

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

že spet ponavljam, ampak kapa dol!! ponovno ti je uspelo pričarati prečudoviti voščilnici z močnim sporočilom.

Tanja E. pravi ...

Kako lepe so tudi te! Čudovite v svoji sporočilnosti in izdelavi, LP:)

Tanja E. pravi ...

Aja, pa sem pozabila komentirati, kako lepo si opisala ta naš mali ustvarjalni svet, kjer si skozi dobro misel delimo našo strast do ustvarjanja, ne bi bilo možno lepše opisati, kot si. Se podpišem:)))

mihaela pravi ...

Zelo sta lepi!
In, ja, tudi jaz sem navdušena nad tem, koliko pozitivnega je na naših blogih! Naj ostane tako!

Kirena pravi ...

Super lepi sta v svijo preprostosti. Lepo si opisala našo "skupnosz", tudi jaz se prav lepo počutim v njej.

Mojca pravi ...

Kako sta čudoviti! Res prav preprosti ampak tako učinkoviti, vedno je vsega ravno prav in seveda vse najboljše čestitkarice :) LP

Janja pravi ...

Čudovito znaš vse postaviti na košček papirja, da je videti usklajeno in lepo. Krasni sta. Lp

moi pravi ...

Tudi jaz sem vesela, da sem del te pozitivne energije, ki ji rečemo ustvarjanje in del te skupinice. Tako sem spoznala precej ustvarjalk in našla tudi prijateljice.
Ti dve čestitki sta tako prisrčni. Kako znaš z malo truda pričarati praznični čas.
Toda, tako kot praviš, ne prehitevajmo :) Tukaj je še barvita jesen. Me zanima kaj nam boš pripravila :)

Jana pravi ...

Prav vesela sem, da si del tega čestitkarske ustvarjanja in da svoje znanje in ideje nesebično deliš z vsemi nami.
Čestitki sta naravnost čudoviti!

p.s. tudi, če bi poskusila ne bi znala nikoli skopirati :)

Hali pravi ...

Jaz se vedno znova in znova navdušujem nad tvojim ustvarjanjem in nad smrekovimi vejicami v kotih in te preproste so mi noro všeč!Prav nič jim ne manjka!

Simona pravi ...

Kot je napisala že Hali, res jim čisto nič ne manjka. Sporočilo, ki ga prinašajo (oz. ga bodo prinašale) pa naj širi mir in dobroto.

Karmen pravi ...

Prekrasne so!

Klara pravi ...

Kako ti uspe...jaz imam ogromne težave z izdelovanjem preprostih čestitk. Bolj so preproste več časa mi vzamejo. :( Tvoje so enkratne...in kako prav imaš glede ustvarjalno blogarske "družinice". Prav čutiti je neko pripadnost, energijo, ki nas združuje...in prav vesela sem, da sem tudi sama del tega sveta.

Marna pravi ...

Ja, preproste so včasih tudi meni trn v peti, zmeraj mi nekaj manjka. Ampak tvoje so preprosto popolne

Metuljčica pravi ...

Vse kar ustvariš je čudovito, tudi ti dve čestitki. Se pridružujem zapisu Moi, saj mi ve ustvarjalke dajete navdih, energijo, dobro voljo in lepo vas je spremljati, kot rada zapišem.

Andreja pravi ...

Ja ja, tale naš ustvarjalni svet je res čudovito lep in pomirjajoč. Meni da ogromno energije in več ko delam, manj sem utrujena :-))
Tvoji čestitki pa sta zopet čudoviti, tako lahkotno delujeta!

Nelya pravi ...

Olala, Vladka je že pri Božičku:-)))
Zelo elegantno!

Tina pravi ...

Čudovito minimalistični, a z ravno pravimi dodatki in povdarki. Moram tudi jaz `dragega božička` združiti s kapico :-))

Creatissimo pravi ...

O, tale Dragi Božiček bi mi prišla prav, da mu pišem, ker nujno potrebujem en koš pozitivk ;)... S preprostimi stvarmi lahko preprosto povemo vse - vsekakor ti je uspelo. Tvoja meditativna energija pa je tudi vedno ujeta v tvoje izdelke. Ne odnehaj!

Maja pravi ...

Preprosto ampak mojstrsko, še en dokaz, da je manj več. Ja, decemrsko pričakovanje bo res kmalu tu. :)

Mojca pravi ...

Ufffff... prečudovito! Elegantno, ravno prava merica vsega.

Biljana pravi ...

Tako preproste pa tako lepe..in tale napis dragi Božiček mi je tako originalen!!!!!!

VSE DOBRO pravi ...

Krasni čestitki - tudi meni se "luštajo" tvoje jesenske stvaritve :o)))

Vse dobro ..

Nena pravi ...

zelo lepi sta obe

iris-irena pravi ...

preprosti vendar zelo, zelo efektni!
vladka, tvoje voščilnice so res nekaj posebnega, zato pohvala za vse narejeno kar v tem komentarju!
lp