nedelja, 3. februar 2013

Ko me inspirira #10

S polno paro letimo naprej in nekateri od vas zagotovo že razmišljate o pustu. Jaz se v svojih mislih vrtim trenutno bolj okrog sebe in vseh sprememb, ki so me doletele, ampak kaj več o tem kdaj drugič, ko se vse postavi na svoje mesto in se malo ustalim. Tega novega izziva Ko me inspirira... sem se že zelo veselila, ker sem že nekaj časa želela preizkusiti in ustvariti imitacijo table. Za inspiracijo sem izbrala tole Martinino čestitko:
Temu bi se lahko reklo, da je zadnji hit med izdelovalkami čestitk in verjemite mi, da izdelava ni težka. Če ne verjamete, si poglejte ta video in vse vam bo jasno. Lahko pa greste tudi na Majin blog, ki je prav tako preizkusila to tehniko in pri njej boste našle še eno navodilo za izdelavo. Jaz sem se novim doživetjem na proti odločila, da si izdelam beležko, ki jo bom nosila lahko s seboj in si vanjo zapisovala vse, kar moram storiti:
Da si je treba upat sanjat, ni dvoma. To je moj moto že lep čas in prav zato sem si ga dala na beležko, da me na to spomni vsak dan. 
Vas že kaj zanima, kaj je tokrat pripravila Tina? Mene že zelo. Če želite se lahko na njen blog sprehodimo kar skupaj :) Tudi tokrat se nama lahko pridružite naslednjih 14 dni in sicer na mojem blogu. Nagradica pa naj bo eno malo presenečenje.

Lep začetek tedna vam želim. 

24 komentarjev:

Tina pravi ...

O, Vladka. Kako super si izpeljala tale izziv! Tvoja beležka je ČUDOVITA. Bele pike na slabo obrisani tabli, krasen okvirček z naslovom in super okrašeni koti naredijo tvojo beležko res nekaj posebnega. O sanjah imava isto mnenje, če pa so vmes še srčne želje, so možne prave čarovnije...

Glenda J pravi ...

This is beautiful! I love the colours.

Helena pravi ...

Ooo, super izziv. Že kar nekaj voščilnic in filmčkov sem si pogledala na to temo in mi je tehnika res fantastična. Kakor tvoja pikčasta beležka. Kaj sta se s Tino dogovorili, da bosta uporabili srčka? :)

Mojca pravi ...

Res krasna beležka! super kombinacija in tisti mali srček res da piko na i. lp

Klara pravi ...

Hvala Vladka...ravno prav mi je prišla tvoja objava. Popolnoma si me navdihnila...potrebovala sem idejo za izdelavo čestitke za matematičarko in ko sem videla to zanimivo tehniko se mi je takoj lučka posvetila. Upam samo, da mi bo uspela vsaj pol tako dobro, kot je tebi tvoja beležka. :))

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudovita beležka,
in kar pogumno-spremembe so lahko zelo koristne-prepusti se toku-nekdo zgoraj že ve kaj nam je namenjeno in nas pelje na cilj, pa če v to verjamemo ali ne.
Lp Tamara

Danica pravi ...

Čudovita beležka!!!Elegantna in razigrana. Tele pikice so pa res uporabne...sama sem kar malo pozabila na njih. Hvala vladka za to inspiracijo.
Lp

Špela pravi ...

Krasna beležka, ki kar kliče po tem, da sledimo misli ki jo nosi ;) Tehnika pa ponucna. Sicer sem že embosirala z belo na črno, ampak nikoli nisem pomislila, da je to tabla... Se bom prihodnjič spomnila te asociacije ;)

Vladuška pravi ...

Hvala dekleta za čudovite komentarje. Helena, srček pa nama je očitno bil obema tako prisrčn, da sva ga dali za piko na i :) Brez dogovorov :)

Andreja pravi ...

Tale rdeč srček je res pika na i :-)) Super beležka in krasno izpade v črno beli kombinaciji "imitacije table"! Rdeč karo trak pa jo prav lepo poživi :-))

moi pravi ...

O, Vladka ;) Sem počaščena, da si izbrala mojo čestitko za tvoj izziv ;) Res je tehnika, ki je IN in super je čečkati po tabli ;)
Krasen blok si si naredila in verjamem, da bo v njem ogromno idej.
Tebi pa želim, da se čimprej ustališ in padeš v ritem. :D

Metuljčica pravi ...

Čudovita beležka in ja, prav je da sanjamo. Si bom vzela čas in si ogledala vse kar si nam tako lepo pripravila. Vse dobro.

Simko pravi ...

Lepo narejena beležka, ki te bo spremljala povsod, kamorkoli boš šla in jo boš pridno uporabljala... A ni to lepo, ko tudi za sebe nekaj ustvariš?... :)). ...in seveda HVALA za super idejo in video, ki sem ga morala pogledati prej, kot sem lahko napisala komentar... :)). SUPER!! Pozdravček, Simona

Unknown pravi ...

Čudovito, komaj čakam, da se lotim!!

oldpunca pravi ...

Super izpade tole. Bo treba v nakupe :-)

Maja pravi ...

Čudovita beležka! Ta tehnika mi je všeč in mogoče naredim še kakšno čestitko v tej tehniki.
Hvala za link do moje strani ;)

Unknown pravi ...

To pa je resnično beležka za sanjanje in pikice so kot oblački za zapolnjevanje z njimi. Čudovito!

ash. pravi ...

uau, res lepo. (:
in moj najljubši verz, je krasil tudi moj lanski planer... sanje so zakon, sploh tiste, ki jih presanjaš z odprtimi očmi. (:

VSE DOBRO pravi ...

Pike so zakon :o))) pa naj bo kakršnakoli podlaga ... lepo ti je uspelo ...

Vse dobro ...

Martina pravi ...

Kakšna super beležka. Všeč mi je motiv, kontrasti. Moram preizkusiti to tehniko. Hvala!

Creatissimo pravi ...

Tudi meni je bila Martinina voščilnica všeč - krasna inspiracija! Krasno si navdih prevedla po svojem okusu in v svoj stil. Zelo mi je všeč.
Naj ti beležka dobro služi (in sanje tudi)!

Cheryl Walker pravi ...

Beautiful notebook, LOVE the colors on this!!!!
Hugs,
Cheryl

BojaMoja pravi ...

Zanimiva tehnika, vredna preizkusa.
Pri tvoji naslovnici pa mi je najbolj všeč srček, ki prekine monotonost. Jakob bi rekel: CARSKOoooooo :)

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

prekrasna beležka.
želim ti veliko uresničenih sanj.
žal tokrat ne bom mogla sodelovati, prepozno odkrila tale izziv.
bom pa res probala to tehniko kdaj drugič