četrtek, 3. oktober 2013

Ko me inspirira #18

Pa sem nazaj. V soboto me je še grelo toplo morsko sonce in krasen pogled je bil na povsem mirno morje in potem sem dobesedno padla v drugo obliko vode - v dež  in nizke temperature in se znašla praktično v oktobru. Ampak nič zato, spočita in dobre volje grem z jesenjo z roko v roki. Najprej pa potrebujem še nekaj novih oblačil. Nekaj časa sem se izogibala nakupovanju, zdaj pa bo treba res par stvari zamenjat in obnovit garderobo. Morda si kupim kaj tudi v barvah, ki so tokratna inspiracija v izzivu Ko me inspirira, ki sva ga pripravili skupaj s Tino. Kot izziv sem zbrala nadvse lušno ilustracijo od Suzi, saj so mi tako všeč njeni liki, ki jih uporablja na različne načine in jo uporabila za barvno shemo, s čimer pa sem vam želela predstaviti tudi Chip it!. Morda ga že poznate, v preteklosti ga je predstavila na svojem blogu tudi Klavdija. Deluje zelo preprosto. Potrebno se je registrirat in dodat gumb v zgornji del brskalnika, povsem podobno kot Pin it in ko najdete sliko, fotografijo..., ki vas navdušuje z barvami, kliknete na Chip it gumb in sam vam ponudi paleto 10 barv, med katerimi jih lahko izberete 5. To shranite in vaša barvna inspiracija je tu, ustvarjena tako, kot ta moja s Suzijino sliko
Tako sem na plano dala še nekaj neuporabljenih in nekaj že uporabljenih setov štampiljk in začela s štempljanjem in tehniko maskiranja ter ustvarila dve povsem preprosti, a meni zelo ljubi čestitki. V resnici bolje zgledata, ker se na fotografiji ne vidi sivi rob ali senca, ki sem jo narisala s Copic markerjem okrog skodelic in v resnici deluje bolj 3D. Všeč mi je tudi ta malo akvarelni izgled.
To pa je še drugi poizkus s srci in isto tehniko. Ustvarila sem še eno v tej barvni shemi, tisto pa vam pokazem kdaj naslednjič, da vas tokrat ne zbombardiram preveč:)
Na kocu objave boste našle link za prijavo in tudi tokrat nagradico prijazno podarja Marina iz trgovinice Mavelu, kjer boste našle praktično vse, kar potrebujete za ustvarjanje. In ta štampiljka je kot nalašč za prihajajoči čas in za izdelavo božično-novoletnih čestitk:
Komaj čakam vaših krasnih kreacij z uporabo teh barv in prav tako že povsem nestrpno čakam, da pogledam kaj je tokrat pripravila Tina. Tako kot za vas, je tudi zame to skrivnost vse do dneva objave in vedno zelo radovedno čakam, da pogledam kaj je nastalo.

Uživajte v jeseni in v barvah!

21 komentarjev:

Tina pravi ...

Res je lepo skočiti na tvoj blog in napasti oči. Voščilnici sta tako preprosti, a si s postavitvijo, maskiranjem, čudovitim watercolor učinkom in tvojo energijo naredila pravo mojstrovino. Krasni sta!!!

oldpunca pravi ...

Ti nas kar bombandiraj s svojimi čudovitimi izdelki :-) Prava paša za oči so! Tale izziv pa je fantastičen. Bežim k Tini...

Simona pravi ...

Zanimiv je tale čestitkarski svet. Prav rada ga prebiram in vam sledim. Je pa zame skoraj tako kot višja matematika. Obe današnji voščitki sta zelo lušni.

Maja pravi ...

Preprosti, a zelo lušni čestitki :) Lepa barvna paleta, čeprav bi za današnje temperature skoraj bolj pasale bolj zimske barve ;)

Klara pravi ...

Suzi je res unikatna v svojem stilu in ustvarja krasne ilustracije... kot si tudi Ti Vladka edinstvena v tvojem stilu narediti iz majhnega veliko. Enostavni in prekrasni čestitki. :))

Mojca pravi ...

Ja super inspiracijo sta zbrali, Suzi je res unikatna in vedno nas preseneti s čem luštnim :) Tvoja izvedba s skodelicami pa mi je res strašno všeč! lp

moi pravi ...

Ti verjamem, da sta v živo še lepšejši ;)
Lušni sta, igrivi in vabita na čaj. Ti samo povej kdaj ;)

SUZANA pravi ...

Vauuuu, najlepše presenečenje... ko ugotoviš, da je tvoja slika za nekoga tudi inspiracija :) Krasne šalčke
(っ◔◡◔)っ ♥

Olena pravi ...

Beautiful card! LOve it! Olena

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Vladuška, tako lepo praznino lahko narediš samo ti! Saj vem, da se čudno bere, ampak je res. Ponavadi je praznina prazna. Tvoja pa je tako polna in lepa. Motivčki so čudoviti.

Cinnamon and Thyme pravi ...

Vau, kako lepo! Jaz bi pa imela tole s skodelicamiiii!

HRANDICA pravi ...

Prava inspiracija in popolni papirnati izdelki :)). Navdušena že x-tič.

Helena pravi ...

Chip It! je res ena luštna zadeva za ustvarjanje barvnih kombinacij.
Všeč mi je Suzijina slika, ki ti je bila tokrat v navdih.
Obe voščilnici sta enkratni prav zaradi svoje preprostosti, a hkrati zelo zgovorni.

Andreja pravi ...

Čuvotiti sta in izbrala si krasno inspiracijo :-))

Metuljčica pravi ...

Čudoviti voščilnici in lepa paleta barv. Lepo da si nazaj, da si spočita in da greš novim izzivom naproti. Zdajpa še k Tini....

VSE DOBRO pravi ...

Čestitki sta čudoviti in nadvse dobrodošla nazaj ... tudi objave pred to so navdihujoče in dihjemajoče ... čisto tebi podobno :o)))

Objem ...

Vse dobro ...

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čudoviti sta
imej lep vikend
Tamara

Hali pravi ...

Čudoviti in krasno inspiracijo si našla :-)

Janja pravi ...

Super barve. Voščilnici sta krasni, še posebej skodelice. Lp

Trenutki kreativnosti pravi ...

Joj kako sta simpatični. Všečkam.

Tanja E. pravi ...

Zelo sta simpatični in sežeta v srce. Upam, da se tokrat uspem pridružiti izzivu, všeč mi je, ker je tako drugačen od tega, po čemer običajno posežem. Ti si te srčke in skodelico tako lepo zložila. Res so krasne in popoln navdih. LP:)