ponedeljek, 30. september 2013

Gospod in Gospa ali dva dežnika kot par

Dva prepletajoča dežnika, izrezana s pomočjo šablone Petite Umbrella in potiskanega papirja, sta simbol novoporočencev. Včasih je zanimivo tudi za tovrstno priložnost poseči po neklasičnih motivih in čeprav preprost izdelek, je vseeno lahko izstopajoč od drugih čestitk, ki jih prejmeta nova gospa in gospod. Slednji napis sem našla pri Mavelu in tudi tokrat vas moja objava čaka tudi tam, kjer najdete tudi opis izdelave in vse pripomočke, ki sem jih uporabila.
Le redko posežem po potiskanih papirjih in vendar zelo občudujem vse vas, ki te kombinacije obvladate. Jaz vedno znova raje posežem po raznih blazinicah in izreze pobarvam, ozadja pa poštempljam. Toda tokrat sem sem prav zavestno odločila, da uporabim nekaj potiskanih papirjev in pustim štampiljke na strani. Se mi zdi da razni motivi, predvsem pa pike dajo čestitki nekoliko razigran in svež izgled.
Uživajte še v zadnjem septembrskem dnevu!

20 komentarjev:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo je lepa. Res drugačna od klasičnih čestitk ob poroki. Sveža in vesela. Zelo všeč!

*Urška* pravi ...

Ta voščilnica je pa res drugačna od klasičnih poročnih in zelo mi je všeč.
Lp Urška

Metuljčica pravi ...

Prelepe barve in papir si sestavila skupaj. Ravno to mi je všeč, drugačnost.

helena pravi ...

Zelo primerna za "deževne" dni...:):)

Helena pravi ...

Premikaš meje, kaj spada na poročno voščilnico :), kar mi je nadvse všeč. Ta, z dežnikoma, je fantastična. Tudi uporaba potiskanih papirjev ti gre :)

Janja pravi ...

Zelo simpatično :) in lepo. Lp

Mojca pravi ...

Zelo zanimiva in drugačna poročna voščilnica. Všeč :) LP

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Luštna :)

Tanja E. pravi ...

Zelo zanimiva, prijazna, drugačna čestitka, zelo mi je všeč. Takle dežnikec bi res polepšal te deževne dni.
Glede uporabe potiskanih papirjev te povsem razumem, sama sem jih v preteklosti kar nekaj kupila na zalogo in se kar namučim, da jih uporabim, tudi sama imam veliko raje bež-natur-zeleno osnovo, ki jo ozaljšam. LP:))

Hali pravi ...

Pisano, nežno in razigrano.Prav paše v tale turoben jesenski dan!

Jana pravi ...

Zelo domiselno poigravanje z dežniki. Mi je všeč.

oldpunca pravi ...

Pa res premikaš meje! Čudovita poročna voščilnica z nenavadnim, vendar še kako primernim motivom :-) Super si uporabila potiskane papirje. Jaz se vedno bojim, da bo preveč pisano, pa da barve ne pašejo, da vzorci ne pašejo...

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow, to je pa nekaj novega pri tebi-nov stil. Pa tudi tega obvladaš.
Mi občudujemo pa tebe, kakšne podlage znaš vse pričarat s štampiljkami in barvami ;)

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasna voščilnica. Všeč so mi barve, ki ji dajo prav poseben čar.

Plutka. pravi ...

Čudovita.. In ljubka. In še kaj. :) Me spomni na najin poročni dan..

Klara pravi ...

Drugačna, všečnih barv,zanimiva...čudovita! :)

Nella pravi ...

Zelo lepa v teh pisanih papirčkih :)

Simona pravi ...

Prav razigrana je. In všeč mi je kako si uporabila dežnika kot motiv. Tvoje ideje so res vredne posnemanja. Hvala, ker jih deliš z nami.

moi pravi ...

Sem vesela, da si uporabila potiskan papir ;) Super paše tema dežnikoma in fina ideja za par. Pa še lepo sporočilo za njuno skupno pot: skupaj tudi v deževnih dneh.
Mi je zelo všeč.

NinaS pravi ...

Super kombinacija barv. Tvoje čestitke so vedno nekaj posebnega :)