sreda, 22. januar 2014

100 izziv pri Craftalnici - okroglo praznovanje

Craftalnica ima prav danes 100-ti izziv in dekleta so me prijazno povabila, če bi kot bivša članica tima sodelovala pri tem okroglem izzivu. Hvala za povabilo :) Tema je primerna številki in se imenuje "okroglo praznovanje" in potem se spodobi, da je tudi izdelek okrogel, kajne?

Svojo inspiracijo sem našla tukaj in jo obarvala nekoliko bolj rojstnodnevno. Komplet štampiljk s to čudovito dalijo je že kar nekaj časa čakal, da ga uporabim in ko odtiskuješ posamezne plasti, na koncu odtis res dobi globino in izstopi. Prav zato med drugim obožujem PTI štampijlke.

Izrezan krog sem zvila in zalepila na osnovo tako, da sem dobila žepek in vanj dala še en manjši krog z mislijo in manjšo dalijo. Preprosto, ampak vendar drugače. In ker mi krogi niso dali miru, sem ustvarila še eno čestitko, ampak le-to vam pokažem v eni izmed prihodnjih objav.

Pridružite se torej 100-temu izzivu in dajte vaši domišliji krila, kajti tema izziva je resnično vsestranska in samo vi sami ste tisti, ki boste odločili kako visoko lahko poleteli :) Vse ostale podrobnosti boste našle na Craftalnici, še več inspiracije pa pri ostalih članicah: Simoni, Andreji, Janji in Lili.

Pa veliko ustvarjalnega užitka. Craftalnici pa želim še veliko okroglih!

Vas pa hkrati tudi povabim, da preberete intervju o meni na blogu Dom in stil :)

26 komentarjev:

NinaS pravi ...

waw, ta odtis štampiljke je fanstastičen! Prav tako končni izdelek :)

Simko pravi ...

Krasna ideja in lepo izvedeno Vladka!
Pozdravček,
Simona

moi pravi ...

Ej, ti pa nisi kar tako ;)
Krasen intevju. Sem si ga morala najprej prebrati, preden sem komentirala ;)
Naj pa povem, da sem te tudi jaz že intevjuvala.
Pa saj si zaslužiš, pri tako krasnih izdelkih, ki jih potem še tako lično umestiš v fotografijo.
Hvala za omembo in hvala, ker si moja vzornica ne samo pri papirčkanju, pač pa tudi pri fotografiranju.

Andreja pravi ...

Vau Vladka, najprej čestitke za intervju ... prijetno ga je bilo brati :-))
Lepo si se pripravila za naš 100ti izziv in naredila kot vedno krasno voščilnico posebnih oblik. Rožica resnično sije iz nje :-))
Hvala, ker si se nam pridružila!

Anonimni pravi ...

Prebrala in se čudila nad slikami. Ja, vedno znova se čudim, kako noro lepe in čutne izdelke usvariš ...

Okrogla voščilnica je čudovita.

Pozdravček, B.

vilinke pravi ...

Zanimiv intervju, izvedela spet nekaj novega ;) Voščilnica pa "zažiga".
Ta tehnika s štempiljkami mi doslej še ni bila znana. Vedno se kaj novehga naučim. Hvala ;)
LP, vilinke

VSE DOBRO pravi ...

Kako lep intervju v dotiku besed in fotografij ... čestitke zanj ... Objava pa je tako nežna in lepa ... Lepo je v tem tvojem kotičku ustvarjalnega sveta - pri tebi si napolnim dušo z lepim in dobrim ...

Vse dobro ...

Čarobna hišica pravi ...

Spet ena super fajn čestitka čist po tvoje ;o) ... ja pa intervju je bilo tud fajn prebrat čeprav si večino stvari že delila z nami ... ker ponavadi bloge dejansko berem ne glede na dolžino zapisov ;o) je bilo vseeno zanimivo vse tvoje "cvetke" (v pozitivnem smislu) prebrati tudi na enem mestu ... SUPER ... le tako naprej ...

BojaMoja pravi ...

Vladka, hvala še enkrat, ker sodeluješ v našem okroglem izzivu :)

Velika hvala pa ti gre tudi za poklon. Če sem bila na začetku jaz tebi vzornica, si sedaj ti meni vzor ljubezni do papirja, potrpljenja med pripomočki in neizmernih idej ♥ ♥ ♥

oldpunca pravi ...

Lepo je bilo prebrati intervju s teboj :-)
Tvoja današnja voščilnica je zelo zanimiva interpretacija na OKROGLO :-) Zelo mi je všeč.

Danica pravi ...

O super ideja! Izbrala si Čudovit cvet. Lepo je kja več vedeti o taki umetnici.
Lp Danica

Helena pravi ...

Pred komentarjem, sem morala prebrati intervju - ja, to si ti :)
Če ne bi dala linka do štampiljk, bi si razbijala glavo, kako ti je uspelo narediti tako čudovit cvet :)
Enkratna objava!

helena pravi ...

Silno simpatičen intervju. Čestitka z dalijo pa je nekaj najlepšega, kar sem videla v zadnjem času. Čudovito si zadela barve, izredno simpatična pa je tudi oblika. Vladka, le tako naprej!

HRANDICA pravi ...

Tudi jaz sem najprej šla na intervju, potem pa na zaključek na blogu :)) . Lepo in seveda iskrene čestitke.

Ne-Ja pravi ...

WAW, tole pa je voščilnica, da jo vikaš :),

papa
Jerneja

Nella pravi ...

Drugačna, zanimiva, okrogla, čudovita :)

Janja pravi ...

Ne vem po kakšni sreči, sem intervju prebrala na spletu že nekaj dni prej :)).
Nad voščilnico sem navdušena. Tako lepo si jo sestavila in izbrala prave barve.
Hvala.
Lep pozdrav, Janja

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Tako posebna in lepa
dovršena
lp Tamara

Hali pravi ...

Prekrasna čestitka, tale štampiljka je res nekaj posebnega...

Mojca pravi ...

oooo kako je lepo! res lepa rožica in krasno skrito sporočilo. lp

Sonja pravi ...

Super luštna okrogla :) malček drugačna s tole rožico, kot sem jih navajena pri tebi. Meni je prav všečna in lepo, da so te povabile zraven.
Intervju sem pa že prebrala, videla DISovo objavo na FB :) hvala.. saj veš,zakaj. Pa te spet malček bolj poznam.. upam, da enkrat tudi v živo :)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Še ena tukaj, ki je najprej prebrala intervju. Čestitke in še enkrat čestitke. Sicer se pa čisto nič ne čudim, ker si ustvarjalka z veliko številko 1.
Sem pa presenečena, da si za to voščilnico izbrala bolj živo barvo.Čudovita je - od oblike, barve, izvedbe. Očitno si še polna presenečenj.Hvala pa za vse ideje in nasvete, ki sem se jih, in se jih še bom naučila. čao

Klara pravi ...

Super ideja tole s prepognjenim krogom. Zelo mi je všeč tvoja varianta z rožo. Aja, pa čestitke za intervju...prebrala.:))

Simona pravi ...

Res krasna ideja. Izvedba pa - tvoja. Kaj naj rečem: LEPA JE.

mihaela pravi ...

Zelo dobra ideja in čudovita izvedba!! In fajn intervju!

Hiška iz papirja pravi ...

Čudovita voščilnica, najprej sem mislila, da si sama barvala cvet, pa vidim, da so štampiljke takšne - to je nekaj zame, ker ne znam barvat :) Zelo domiselno si sestavila tole okroglo voščilnico.