petek, 3. januar 2014

Ko me inspirira #21

Tako! Počasi zajemamo zrak novega leta in se privajamo na nove številke v datumu. Vendar tretji v mesecu še zmeraj ostaja rezerviran za Ko me inspirira izziv. 21 inspiracijo po vrsti je za vse nas izbrala Tina. Našla jo je pri Renati, ki je ustvarila te krasne mini kuverte ali žepke za imena in vse skupaj uporabila kot namizno dekoracijo. Meni je ta ideja prišla zelo prav pri zavijanju novoletnih daril, za katere pa me je povsem navdušila Sonja s to objavo. Tako sem izdelala najprej mini platno v velikosti 15 x15 cm, nato končni izdelek poslikala, pomanjšala, sprintala in po Sonjinih navodilih nato izdelala verižico. Mislim, da sem vsega skupaj izdelala več kot 10 razičnih platen in verižic, vendar v vsej predpraznični evforiji na koncu uspela pošteno pofotografirat samo tole:
Tukaj pa nato nastopi Renatina inspiracija, saj sem izdelala mini kuverte, ki sem jih izrezala s pomočjo SC šablone, poštempljala s PTI štampiljkami in na koncu dodala še pentljo in napis "Samo zate" Najlepšega para:
Verižica je nato romala v notranjost kuverte:
In ko je bilo vse skupaj zavito je zgledalo nekako takole:
Pri odpiranju daril je nato sledilo navodilo, da morajo najprej odpreti večji paket in šele nato lahko odprejo kuverto in presenečenje je vedno znova uspelo, ko so dekleta videla, da je v medaljonu pomanjšana varianta platna. Zelo sem bila vesela njihovega navdušenja.

Tako, jaz sem začela kar z dvema inspiracijama in če imate tudi ve idejo, kako tako ali drugače izdelati mini kuverte oz. žepke kot je to storila Renata, kar pogumno. Svoje izdelke lahko prijavite pri Tini, kamor hitim tudi sama, da vidim, kaj je za začetek leta nastalo pri njej. Pa še to! Tina bo eni izmed vas podarila kar 10€, ki jih lahko nagrajenka porabi v njeni trgovini Najlepši par.
Uživajte do naslednjič!

31 komentarjev:

Tina pravi ...

Vladka, z eno roko podpiram čeljust in z drugo tipkam :-) Vse je pripravljeno tako skrbno in z veliko ljubezni, da ne more biti drugačno kot čudovito. Platno sem že občudovala...sedaj pa vidim še krasen medaljon in čudovit aranžma... UAU! Super si, res!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Super ideja s slikarskim platnom in medaljonom. Pa izziv tudi, samo če sem čisto iskrena se moja žarnica v glavi še nič ne svetlika. Bo treba prespat in mogoče bo kliknila kakšna ideja. Ko pa steče pri meni, potem se pa itak ne ustavi. lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

O moj bog
tole je pa res od sile
wauuu Vladuška
kaj boš še pripravila v tem letu
super izziv
lp Tamara

oldpunca pravi ...

ojej! Uboga moja čeljust :-) Tebi pa res ne zmanjka. Tole darilce je ... zmanjkalo mi je presežnikov... od sile! Čudovito si vključila in interpretirala Renatine kuvertice.

Biljana pravi ...

Oh, kako lepoooo!!!!

Helena pravi ...

ČUDOVITO!
Sonjin nakit in Renatine kuverte so ti dale odličen zagon, da si naredila darilo, ki ogreje srce.
Kot vedno, so tudi fotografije zelo lepe - mojstrske.

Klara pravi ...

Ooooo... najprej sem morala 3x skozi objavo pa še vedno ne najdem pravih besed za to mojstrovino. Samo "krasno" je premalo...Že platno je enkratno. Da ne govorimo o medaljončkih. In ideja s kuvertami...uh...vse skupaj si tako zelo lepo in skrbno pripravila in aranžirala. Takega darila bi bil vsak vesel.Prečudovito... :))

Anonimni pravi ...

Kot so povedala dekleta zgoraj ... prečudovito! Ko vidim tvoje izdelke, me vedno preplavi taka domačnost in toplina. Prav res posebni so. Vedno.
Pozdravček, B.

Andreja pravi ...

Čudovito inspiracijo je našla Tina in tvoja izvedba je več kot čudovita :-)) Lepo si se je lotila!
Tudi slika in posledično tega nakit, ki je nastal sta fantastična!!!

moi pravi ...

Krasna ideja in zelo lepo narejeno, dodelano v nulo. In potem še tako lepo zavito. Ti res znaš presenetit in razveselit ljudi.
Hvala ti.

Danica pravi ...

Vladka, res je vse tako dodelano in tako čudovita ideja, da se jo bom resnično lotila tudi sama. S svojimi izdelki znaš res vedno presenetiti in hkrati motivirati človeka, da se loti dela. Hvala ti za to čudovito objavo.
Lp Danica

Mojca pravi ...

uaaaaaaaaaau!kako luštna ideja. sam ni mi jasno, kaj si slikala platno i nn pol sprintala slikco ali si skenirala? ful huda ideja, mam kr neki neporabljenih platen doma in hvala za inspiracijo. lp

VSE DOBRO pravi ...

Takšna darila so najkrasnejša darila :o) in ta, ki ga krasi tvoja objava je čudovito ... in misel tako zelo lepa ...

Čudovita objava ...

Vse dobro ...

Keti's Projects pravi ...

Joj, super je izpadlo. Zdaj že lahko tipkam, ko sem si čeljust namestila nazaj na mesto ;-) Vedno znova presenetiš s kakšno čudovito idejo, ki jo do popolnosti tudi realiziraš.

Srečno in ustvarjalno 2014 ti želim, Keti

Simona pravi ...

Se strinjam s puncami, domiselno darilo. Prekrasna izvedba. Le kdo ne bi bil navdušen nad tako osebnim darilom.

*Urška* pravi ...

Iiiiii,krasna ideja.Zopet si vse izdelala do potankosti.S takšnim darilom razveseliš res vsakogar.
Hvala za tvoje čudovite objave.Vedno znova me pozitivno presenetiš.
Pozdravček,Urška

HRANDICA pravi ...

Spet ena luštna ideja. Mini platna so super za majhne pozornosti. Srečno.

Maja pravi ...

Vladka, vsakič ko pokukam k tebi zapustim stran polna navdiha - si prava inspiracija. Hvala ti in vse dobro v 2014 ti želim.

NinaS pravi ...

Waw, res lično narejena darila. Tvoj blog je vedno poln presenečenj :)

Renata pravi ...

Vladka kako krasna darila si pripravila. Obdarovanke so bile zagotovo vesele - zelo, zelo lepo in veliko vloženega truda.
Hvala obema s Tino, ker sta moje žepke uvrstili v inspiracijo tega izziva - res sem počaščena.
Vse lepo ti želim, Renata

Metuljčica pravi ...

Najprej hvala za vse lanske izzive in vajine inspiracije, ki vedno prav pridejo in seveda se veselim letošnjih presenečenj. Ta ideja je fenomenalna in prekrasno darilo, tudi skrbno zavito in za pikico na i še kuverta. Čudovito si se potrudila, v tvojem enkratnem slogu. Pripravila si nam občudovanja vredno objavo.

Maja pravi ...

Wau, Vladka, čudovita darila. Vsak bi jih bil vesel. Lepa slikca, krasen nakit, zelo domiselno in lepo zavito, pa še prekrasno fotografirano.

Tanja E. pravi ...

Iiii, mnjami, res si dala vso svojo ustvarjalno dušo v vse, kar si v tej objavi pokazala, čudovito!!
Užitek in pol, res v tvojem slogu, izjemno lepo, LP:)

iris-irena pravi ...

krasna darilčka, super izziv si si zadala in ga tudi super izpeljala. verjamem, da je bilo presečenje ob odpiranju veliko.
lp

Nena pravi ...

sem brez besed pa se meni to redko zgodi....čudovito!!!!

Hiška iz papirja pravi ...

Platno in medaljonček - nekaj najlepšega, kar gledam in gledam in občudujem... Žal mi je edino za fotke vseh ostalih kompletkov, ki si jih še naredila, res škoda, to bi bila prava paša za oči!
Lp, Maja

Hali pravi ...

Čudovito, Vladka kakšna prekrasna darila in ideja. Noro, noro lepo!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

Ma ženske, vi ste čisto feonemenalne!!!! kako ste zelo iznajdljive!?!?!? Všeč, všeč, všeč!!!!

Janja pravi ...

Po krajšem premoru, sem se danes podala na oglede blogov in že pri prvem sem povsem navdušena :).
Čudovito! Vse si tako lepo, skrbno naredila, okrasila in domiselno zavila. Res popolna darila. Lp

Ana K. pravi ...

Mojstrsko...vse skupaj je popolno!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Joj Vladka čudovito. Takšnega darila se tudi jaz nebi branila. V stilu kot mora biti :).