torek, 3. junij 2014

Ko me inspirira #26


Lep pozdrav v novem Ko me inpirira. Za 26 izziv sem se navdušila nad Janjinim kompletom belih voščilnic, katerim je dodala eno barvo. Preprosta, a prepričljiva kombinacija. Janjin občutek za estetiko in popolna izdelava pa jim data piko na i.

Odločila sem se ohraniti preprostost in sem namesto metuljev uporabila zastavice dveh oblik in izdelala 4 čestitke v 4 barvah, katerim sem namesto mape dodala samo bel trak z napisom in rdečim karo trakom, ki drzi vse štiri čestitke skupaj. Tako čestitke postanejo hkrati tudi paket in darilo:

Da naloga ne bo pretežka, vam ni potrebno izdelati kompleta. Dovolj bo ena bela voščilnica z dodatkom ene barve. Sama sem tukaj malo "švinglala" in sem vsem dodala še drobno rdeče srce, ampak naj bo to kot moj podpis :)

Vse voščilnice sem še malo pošpricala z barvo in vsaki dodala svoj napis. Trije so iz Tininega kompleta in en iz mojega. Torej, drage moje! Prve štampiljke in beli šeleshamer v roke in gremo veselo ustvarjat. Včasih je preprosto najboljše!

Za konec pa še tokratna nagrada, ki je moj že skoraj pozabljen komplet štampiljk Najboljši/Najboljša, ki ga bom podarila eni zmed vas. Pod to objavo se lahko prijavite s svojimi izdelki.

Zdaj pa že hitim k Tini. Ona je mojstrica preprostih voščilnic in me že zelo zanima, kako so njo inspirirale Janjine voščilnice. Uživajte!

22 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Ma tudi tvoj set je fantastična igra bele in pikice barve. Srček pa da piko na i in še tvoj pečat poleg :).

Super ideja za izziv preko Janjine inspiracije!

Helena pravi ...

Saj ne vem, kaj naj bolj občudujem - enkratne voščilnice ali fotografije s čudovito vintage ptičjo kletko :)
Všeč mi je ta izziv, ker je tako prečiščen, minimalističen, a vseeno bogat.
Srček seveda mora biti :)

VSE DOBRO pravi ...

Ah te ljubke pikice in vse te čudovite pomladne barve. Meni je najbolj všečen dotik besed na njih ... in vso ta preprostost, ki je tako zelo lepa ...

Vse dobro ...

oldpunca pravi ...

Krasen izziv! Tvoja varianta čudovitih Janjinih metuljčkov je prav tako osuplivo lepa, kot "original" :-)

Klara pravi ...

Ja, Vladka, se strinjam s tabo, da je preprosto najboljše ampak včasih zna biti tudi najtežje. Ti pa s tem definitivno nimaš težav, ker ti najpreprostejše tudi najlepše uspejo. Prekrasen kompletek. :))

Martina pravi ...

Prekarasan komplet. Jednostavno i predivno.
LP, Martina

Andreja pravi ...

Krasen izziv in ta belina jim zelo paše :-)) Lep navdih si vzela in naredila čudovite voščilnice! Zelooo šik.

iris-irena pravi ...

krasno si izpeljala svoj izziv. pa saj ni dvoma, da pri tebi ne najdemo nekaj posebnega,lepega,dovršenega.
fotografija so pa tako in tako vedno super, super!!!!
lp

Tina pravi ...

Vladka, tvoj komplet mi je tako lep. Tako zelo se mi dopade našpricano ozadje in različni napisi...pa srček za podpis...super! Takšnega darila bi bil vsak vesel!!!

Janja pravi ...

Joj kako sem vesela :), hvala.
Tvoj set voščilnic povezan s trakom je enostavno čudovit. Srček prav paše.
Lep pozdrav, Janja

Alenka pravi ...

Kompleti so čudoviti! Jaz ne znam tako, nekako mi nikoli ne uspe. Preprosto pa tako lepo. te občudujem,

Simona pravi ...

Cudoviti kompleti! Obožujem zastavice, vedno so super na voščilnicah.

Hiška iz papirja pravi ...

Super izziv, rada imam belo na voščilnicah :) Tako Janjin kot tvoj kompletek sta prekrasna, super ideja za darilo. Zelo mi je všeč tvoj minimalizem!

Hali pravi ...

Čudovito, bela s pikico barve naredi res enkratno čestitko. Zelo lepo!

Nena pravi ...

super si skombiirala belino z barvami....no pa kaj to sploh pišem. tvoje voščilnice so vedno nekaj posebnega :)

Anonimni pravi ...

Krasna inspiracija in res čudovit kompletek voščilnic. Vse je tako usklajeno in do popolnosti urejeno, da zadane naravnost v srce. Lepo, lepo.

Pozdravček, B.

Adrijana Knez pravi ...

Čudovit komplet z zelo lepimi mislimi.
Lp, Jana

Simko pravi ...

ČUDOVITO!!! Krasno si uporabila barvne blazinice za napise in razporedila zastavice! Res občudujem tvoje ustvarjanje Vladka!
Pozdravček,
Simona

Simona pravi ...

Enostavno je po navadi res najbolj učinkovito. Čeprav tvoje ne zgleda ravno enostavno. Krasne, vesele voščilnice so nastale.

BojaMoja pravi ...

Krasna inspiracija in tvoje čestitke.
Pri tebi mi je všeč, da iz inspiracije istisneš prav vse, vendar ne pozabiš na svoj stil ♥♥♥

Me pa zanima katera štampiljka je ta s pikami .... mi je grozno všeč :))

leycika pravi ...

Krasen izziv :)

Vladuška pravi ...

Simona, te pikice oz. zastavice so od PTI: https://www.papertreyink.com/stamps/banner-builder-stamp-set/