torek, 6. december 2016

Jesenski venček s kančkom zlate

Verjetno ste že opazile ali prebrale pri Tini, če pa ne, pa naj vas še jaz obvestim, da je Ko me inspirira izziv na decembrskem veseljačenju in se vrača po novem letu. 


Tudi letos pri meni ni šlo brez jesenskega venčka in tako sem izdelala nekaj jesenskega listja in ga poleg želoda postavila na venček, kateremu sem podlago naredila s packanjem rumenega distress inka in čez polila še nekaj zlate. Ko se je to posušilo, sem čez s svetlo rjavo blazinico odtisnila tekst. 


Papir sem nato na dveh mestih malo natrgala in ga nalepila na rjavi šeleshamer in nato vse skupaj na osnovo. Pa seveda napis ne sme manjkati. Tukaj sem voščilnico slikala na soncu, da se bolj vidi mešanica rumene in zlate:


Mislim, da bo to zadnja jesenska za letos, kajti zdaj bo pa treba s turbo hitrostjo narediti novoletne. Uživajte v lepem vremenu.


20 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Draga Vladka, saj vem, da ti je jesen ljuba, kajti v njej lahko uporabiš vso paleto čudovitih barv, kar pa ti obvladaš v "nulo":). Tvoj venček je čudovit, hkrati pa se oziram tudi na zahvalnico, ki si mi jo dala na našem srečanju. Tudi ta je tako lepa in barvno topla (pa tudi sicer iz nje veje tvoja toplina), da sem vesela in ponosna, da jo imam:) - hvala še enkrat. Lep pozdrav do izdaje tvojih zimskih stvaritev, Andreja

Kajcyika pravi ...

o vav kako je lepa, prav nikoli se ne naveličam tvojih čudovitih čestitk :)

Helena pravi ...

Vladka, čudovito, ker si še v jeseni in nas razveseljuješ s toplimi barvami. Krasen venček, bogat in listje deluje kot pravo.

moi pravi ...

Ti tvoji venčki so zakon in vedno nekaj novega narediš, tako niso enaki in vsak zase je unikat. Lahko rečem le WOW!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ja fino, ve s Tino ste že začele žurat, nekam dolgo bo to trajalo in srčno upam da se boste "streznile" do januarskega izziva...:-)) šala mala. Me veseli, da ste si vzele pauzo, ker imamo tudi me lahko celomesečen dopust.
Mi gre kar na smeh, ko berem..."papir sem na dveh mestih raztrgala"...človek pričakuje raztrganino...tako po domače, šlampasto, pa vidim da je še raztrganina tako lepo kulturno "raztrgana".
Priznam pa, da sem letos kar malo pogrešala te tvoje listnate venčke...ti listi so res fantastični in jih je užitek tudi v "živo" potipat...(voščilnica za moj RD izpred dveh let).

Keti's Projects pravi ...

Čudovit venček. In prav paše v današnji sončni dan. Jaz sem letošnji december usmerila bolj v druženje in uživanje v tem kar počnem. Naj tudi tebi mine v prijetnem vzdušju!

Janja pravi ...

Listje si čudovito pobarvala in sama postavitev je zelo všečna. Še malo pa bom to zlato barvo nujno potrebovala :)). Lp

leycika pravi ...

Čudovit jesenski venček :)

ArtMBR pravi ...

Tudi pri nas je nekako jesensko vreme. Sonce sije z veliko močjo, in tvoj venček je ravno še primeren. Tudi jaz se bom poskusila s tehniko packanja, saj sem se naučila pri Doroti. Tako, da sedaj z večjim zanimanje pogledam na akvarele. Sam venček pa itak...kombinacija samega lepega.

helena pravi ...

Me veseli, da tudi ti nisi še pokazala vseh jesenskih. Zadnjič me je Mojca pošteno pokarala, ker sem bila še vedno v jeseni, z novoletnimi pa nič. Zdaj si bom "upala" pokazat še kakšno jesensko. Tale tvoja je itak super, saj sploh ne more biti drugače. Je pa zanimivo, če jaz naredim raztrganino je videti vse bolj šlampasto in jebivetrovsko, ko jo narediš ti, je vse bolj mično in zelo urejeno. Kdor zna, pač zna!

Tamara pravi ...

Čudovita!
Lp, t.

vilinke pravi ...

Fantastično senčenje in kot zmeraj si pričarala lepo jesensko voščilnico.
LP Vilinke

Renata pravi ...

Pri nas je bila danes megla v pravem pomenu besede, ki se je vlekla skozi cel dan. Temperature pod ničlo, vmes so poplesavale snežinke. Groza. Da se vrnem k voščilnici, lepe tople barve, izdelano v nulo kot veš le ti. Zelo mi je všeč.

oldpunca pravi ...

To je to! :-)) Vse štima v nulo. Od izbora barv, do postavitve in drobnega detajla v obliki raztrganine. Čudovito!

Metuljčica pravi ...

Kako čudovit venček. Tako hitimo z novoletnimi voščilnicami, da jesen kar švigne mimo, kar pa seveda ni prav. Čudovite jesenske barve si ujela v voščilnico in to tako čudovit kot znaš le ti.

AndrejaM pravi ...

Krasen venček si ustvarila in mu z malce pozlate dahnila kanček svečanosti!

Andreja pravi ...

ooo kako lep venček in všeč mi je, da si ostala še v jeseni :-))
Krasno si ga sestavila in voščilnica je kot vedno prelepa.

Tina Z. pravi ...

tvoji venčki so legendarni in jaz bi jih lahko občudovala celo leto, toliko topline veje iz njih.

Maja pravi ...

Tako tople jesensko se prelivajoče barve. Res čudovit venček je nastal.

Marjeta pravi ...

Prekrasna voščilnica. Meni je kombinacija toplih jesenskih barv nadvse všeč.

LP, Marjeta