ponedeljek, 9. oktober 2017

October Card Kit from Pink and Paper shop

Lepo pozdravljeni v novem tednu. Tokrat sem se razveselila svojega prvega kompleta, v katerem so združeni različni materiali za ustvarjanje voščilnic: štampiljke, različni papirji, prah za embosiranje ter nalepke. Je iz trgovine Pink and Paper in izgleda takole:

Hello and welcome! You saw me working with from Pink and Paper shop products before, but this time I'm using great October Card kit. Actually this is my first Card Kit and I'm so excited to use it. Let me show you all the goodies in the kit first:



It contains:

  • Altenew  - Enchanted Iris Stamp Set
  • Altenew - Crisp Embossing Powder - Golden Peach
  • Pebbles - Jen Hadfield  - Heart Of Home half 6x6 Paper Pad
  • Pebbles - Jen Hadfield  - Heart Of Home Layered Label Stickers
  • 2 pieces Neenah 80lb Classic Crest 8.5X11 Cardstock 
  • 3 pieces Bazill 8.5X11 Cardstock (Forest, Fig Swirl, Guava Sensation)

Tukaj pa je moja voščilnica, na kateri sem uporabila naslednje pripomočke iz kompleta:
- beli Nenah papir, iz katerega sem izdelala osnovo velikosti 5,5x5,5 incha and izrezala še dodaten kvadrat enake velikosti,
- potiskan papir z ozadjem v imitaciji lesa in zlatim drevesom,
- prah za embosiranje s katerim sem embosirala košček papirja in iz njega nato izrezala drobno srce,
- nalepko z napisom "Thank You"

And here is my card, where I used following products from the October Card kit:
-  white Neenah 80lb Classic Crest 8.5X11 Cardstock and made 5,5x5,5 card base out of it and cut additional card panel also 5,5x5,5,
- Pattern paper with wood grain background and with golden tree from Heart Of Home half 6x6 Paper Pad,
- Golden Peach Crisp Embossing Powder and embossed piece of scrap paper and cut little heart out of it,
- Label Sticker with Thank You expression



Iz kvadrata sem izrezala manjši kvadrat, da sem dobila okvir in obrezala potiskan papir, da sem dobila velikost 5x5 incha. Le-tega sem nato nalepila na osnovo voščilnica in čez še beli okvir. Na koncu sem dodala še drobno srce in nalepko, ki ima na hrbtni strani že 3D lepilno blazinico in ne potrebujete dodatnega lepila, da jo zalepite na željeno mesto. 

I’ve cut the rectangle out of the card panel to get the frame and cut off the edges of pattern paper to get 5x5 sizes. I’ve glued pattern paper on the card base and the frame on top of this. At last I also added the small heart on the tree and label on the left side. Label has 3D adhesive on the back already so you don’t need to add additional one. 


Po uporabi mojega prvega kompleta sem spoznala, da je super to, da je vse krasno barvno skompletirano in da je zelo preprosto izdelati voščilnico v zelo kratkem času. Poleg tega vam tak komplet omogoča raznolike možnosti kombiniranja. Potiskani papirji pa so tako čudoviti, da jih lahko uporabljate za ozadja ali pa enega izmed njih postavite na osrednje mesto, kot sem sama to storila na današnji voščilnici.

I found out that Card Kit is really great, because color combinations are already prepared and it is so easy to make a card in no time. And pattern papers are so beautiful and you can use them for the background or give them the focus point as I did here with this great golden tree.




Objavo najdete tudi na Pink and Paper blogu, kjer je nekaj besed tudi o meni in o tem, kako sem začela z ustvarjanjem in zakaj rada počnem to, kar počnem. 
Lepo vabljeni in želim vam krasen začetek tedna.

My post is also on Pink and Paper blog today, where you will find also something about me, how I started with cardmaking and why I'm doing this what I'm doing.
I wish you great week and have fun creating!

14 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, prva voščilnica iz kompleta je fantastična. Všeč mi je, kako si uporabila potiskan papir, s katerim imam sama vedno težave :) Pa roza srce mi je všeč. Če bi bil srček rdeč, bi morda preveč izstopal.

Valerija pravi ...

Uau Vladka! Čestitke! Naredila si krasno voščilnico. Zelo mi je všeč!

Keti's Projects pravi ...

Krasna voščilnica. Tudi jaz sem se navdušila na temi krasnimi kompleti.

Moje drobtinice23 pravi ...

Joj Vladka, sploh nisem navajena, da bi ti uporabila potiskan papir :)
Sicer pa si naredila fantastično voščilnico. Tudi meni je ta komplet všeč.
Lp Danica

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo lepo si se predstavila Vladka.
Z veseljem bom spremljala tvoja dela :)
si v navdih
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Krasno si predstavila komplet ustvarjalnih pripomočkov. :-) Precej nenavadno zate, da si uporabila vzorčasti papir, ampak občasno je treba stopiti izven okvirjev. :-) Čudovita voščilnica je nastala.

Janja pravi ...

Všeč mi je, kako si uporabila potiskan papir. Z dodatki pa vse lepo popestrila. Lp

Majda pravi ...

Lušte s temle kompletkom mi je delala že Vanči, zdaj pa še ti ... močno me mika poskusiti kaj novega, še posebno zato, ker je tale tvoja voščilnica tako zelo čarobna :-)
Naj bo čaroben tudi tvoj teden,Majda

Biljana pravi ...

Super si izkoristila kompletek ,odlična voščilnica je nastala.

Metuljčica pravi ...

Pri tem kompletu mi je všeč ravno to, da je komplet v vsem usklajen. Naredila si enkratno voščilnico. Zelo mi je všeč.

Hali pravi ...

Kako nora ideja..čudovito voščilnico si izdelala...

AndrejaM pravi ...

Krasna ideja za uporabo potiskanega papirja! Drobno srčece pa spremeni vso zgodbo zlatega drevesa. Občudujem!

Tina Z. pravi ...

to je pa nekaj novega pri tebi in zopet tako zelo lepega - čudovit komplet in kaj vse si naredila iz njega, prekrasno.
in da se ne pozabim zahvaliti za krasnega medveda, ki je pripotoval k meni - hvala ti!

Valentina B pravi ...

Dih jemajoče in preprosto čudovito! ♥ Drobno srce pa da drevesu poseben pečat. Zelo mi je všeč ustvarjalni komplet in kako si izdelala svojo voščilnico. Me je pa zlato drevo spomnilo, na tvoje ustvarjalno drevo, ki je krasilo tvojo naslovnico bloga, ko sem ga odkrila. Se veselim, kaj nam pokažeš v prihodnje. Lep večer.