sreda, 18. oktober 2017

Spomini in sivka ter izžrebanke izziva

V tem čudovitem vremenu pri nas sivka znova cveti. Sicer ne tako bogato kot čez poletje, ampak kljub temu kaže na to, da je potrebno izkoristit lepe dneve. Tako se tega držim tudi sama. Je pa sivka pristala tudi na mojem današnjem izdelku in vse se je pravzaprav začelo z nakupom verižice in broške pri Dusi. Verižico sem podarila mami za rojstni dan in bila je navdušena, saj je velika ljubiteljica sivke. Broško pa bom to soboto dala v dar moji botri in zanjo sem izdelala tudi to A5 čestitko:


Dusi poskrbi tudi za embalažo, saj sem vse skupaj prejela v tej krasni mini škatlici in tako sem jo samo malo okrasila in sedaj izgleda, kot da sta voščilnica in darilo bila od nekdaj namenjena, da spadata skupaj. 


Res moram pohvaliti tako verižico in broško, ki sta perfektno izdelani in zraven sem dobila tudi darilo, zvezdnat obesek in tudi ta je ena sama perfekcija. Zagotovo se v njeno trgovino še vrnem.


Pa naj še povem nekaj o sami voščilnici. Kot že rečeno je velika A5. Knjigo sem izdelala iz čisto novih šablon od Penny Black. Že dolgo sem imela nagledane njihove izdelke, sploh štampiljke, ki že same po sebi dajejo akvarelni videz. Tokrat pa sem uporabila tako imenovane antične okvirje. Z enim izmed njih sem okrasila še škatlico. Preden pa sem izrezala "liste" knjige, pa sem v Word-u oblikovala napis in ga sprintala. Našla sem ga na Pinterestu.


Izrezala sem kar nekaj sivk in napis spomini. Slednjega sem predelala tako, da sem posebej izrezala črko e in jo zalepila čez končni i, tako sem dobila spomine. Sivko sem pobarvala z akvarelnimi barvami. Ko sem jo razporadila v šopek, sem dodala še pentljo. Na koncu pa še kazalo na knjigo v obliki vrvice in drobnega srca. Papir sem nekoliko podistresala, da deluje starinsko in celotni izdelek na koncu še poškropila z nekaj zlate barve.


Za spremembo pa pokažem še izdelano notranjost:



Pa še nekaj mi preostane za danes in sicer, da izžrebam kar 3 srečnice, ki so sodelovale v zadnjem Ko me inspirira izzivu in bodo prejele bon v vrednosti 10€ za nakup izdelkov Najlepšega para. Hvala vam za vseh 24 zahvalnic. Tukaj pa so izžrebanke:


Prva je pod številko 16 - Maricast:



Druga je pod številko 20 - Chez moi:



In tretja izžrebanka je pod številko 11 - Majda:



Čestitke vsem trem in pišite prosim na Tinin mail, da se dogovorite za podrobnosti!

Jaz pa se za danes od vas poslavljam in uživajte v teh čudovitih jesenskih dneh. 

18 komentarjev:

Helena pravi ...

Vladka, rolam gor in dol po objavi ter zraven vzdihujem :) Vse tako skladno in prefinjeno. Dušina broška te je navdihnila za prekrasno voščilnico ter popedenano škatlico. Ta okvir je tudi meni na tujih blogih takoj padel v oči in upam, da ga bo kmalu imela katera od naših trgovin. Ja, tudi njihove nove štampiljke so prekrasne.

Valerija pravi ...

Kako nežna in romantična voščilnica, pa še škatlica v kompletu. Vse je tako usklajeno in tako tvoje... Zelo lepo!

Tina pravi ...

Kako zelo je lepa....čista nežnost in milina...

Metuljčica pravi ...

Tudi sama sem ljubiteljica sivke in res, tudi meni je ponovno zacvetela. Tako zelo lepo si ustvarjala, da sem več kot navdušena. Všeč mi tvoja natančnost.. Voščilnica, čudovita zunanjost in notranjost, še okrašena škatlica, res pohvalno. Dušin nakit je krasen, grem zdaj pokukat k njej. S tvojo objavo je čudovito začeti dan, človeku enostavno da energijo........

Klara pravi ...

Uau, kako lep komplet voščilnice in verižice! Popolno darilo!

Keti's Projects pravi ...

Krasnooooo. Nimam besed. Dušin nakit poznam in je res krasen in dodelan v nulo. Ti pa si dodala še svoj del in nastali sta krasni darili.

moi pravi ...

Res čudovito vse skupaj in kako usklajeno. Dušini izdelki so res narejeni v nulo, tako kot tvoji. Sivka tudi pri nas ponovno cveti in včasih jo dodam pod žig na darilo ;) Tvoje nove pridobitve si tako krasno uporabila, da bi jih tudi sama najraje imela. Res znaš prikazati vse kot "must have" ;)
In na koncu še srečna izžrebanka, jupiiiiii. Hvala srečni roki :D
Pa seveda čestitke obema drugima srečnicama ;)

Maja pravi ...

Prekrasna, dodelana do zadnje podrobnosti.

Hali pravi ...

Kako krasno sodelovanje z Duši in potem nastane tako krasno darilo. Čudovita sivka in prekrasni izdelki.

Biljana pravi ...

Če pa tole ni popolno darilo!!! Sivka v različni interpretaciji.

*Urška* pravi ...

Tole pa je prava ustvarjalna poezija.Moj poklon Vladka...prava mojstrica si!!!

Moje drobtinice23 pravi ...

Le kaj naj dodam na vse te komentarje...fantazija to je to :)
Lp, Danica

oldpunca pravi ...

Res ni kaj dodati tem komentarjem. Tvoje ustvarjanje je kot pravljica. Krasno si združila papir in Dušino vezenje. Priznam, da sem lep čas rolala gor in dol in vzdihovala. :-)
Čestitke puncam za srečo pri žrebu! :-)

Janja pravi ...

Kako lepa voščilnica. Darilo kot celota pa je naravnost čudovito. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica, darilo vse!
Čestitke nagrajenkam
lep vikend vsem :)

vilinke pravi ...

Ta voščilnica je pa res sanjska. Vse skupaj pa je res čudovito darilo.
LP Vilinke

Renata pravi ...

Krasni kompletki Vladka in čestitke izžrebankam!

Majda pravi ...

Zadnje dni čutim še posebno globoko hvaležnost za vse po polžje preživete dneve ... med vse prelepe trenutke spadajo tudi sprehodi po blogih :-)
Občudovala sem tvojo čudovito pokrajino s sivko, vse micene podrobnosti, ki si jih pričarala, barve, obliko, kako greš z roko v roki z Duši, se veselim z Martino in Maricast in šele ko nekajkrat porolam gor od škatlice do voščilnice spet in spet in hočem zapisati komentar - me nekaj zmoti in zagledam svoje ime :-)
Veš, tudi z zamudo je hvaležnost enako močna in prava, taka iz srca :-)
Hvala tebi Vladka in Tini za srečno roko in hvala za prelepe občutke hvaležnosti, ki kar trajajo in trajajo!
Objem k tebi, Majda