torek, 23. januar 2018

Art Journal - uvodna stran

Mislim, da zgodba sega že vsaj 2 leti nazaj, ko sem želela začeti svoj Art Journal, pa se ga nisem lotila vse do sedaj. Kar malo strahu sem čutila ob misli, da moram zapolnit prazno stran. In kar sem po vsem tem času ugotovila, je bilo to, da zvezek, ki sem si ga kupila ni oblike kot knjiga, ampak se odpira navzgor. To me je pravzaprav na koncu razveselilo, saj je površina manjša in bolj ustreza moji navadi ustvarjanja čestitk. Moj list je velikosti cca A5, medtem ko ponavadi ostale tovrstne ustvarjalke uporabljajo zvezek, ki se odpira kot knjiga in delajo na površini A4 (dve A5 strani). Seveda bi ga lahko tudi jaz obrnila in ustvarjala na levi in desni strani, vendar meni je bolj domače, če je obrnjen pokončno in uporabim samo eno stran.


Kako izdelovati svoj Art Journal je dejansko stvar vsakega posameznika in stilov je veliko. Sama pa že dolgo časa spremljam Vicky in njeni so mi definitivno najbližji in vsekakor mi je velik vzged. Tukaj boste našle njene Art Journal videe. Nasploh sem se odločila, da bi rada ostala zvesta svojemu stilu, ki bi ga nekoliko pomešala z mix media tehniko. No, bomo videli kako se bo zadeva razpletala :) Kar pa me pri tem najbolj privlači pa je to, da izdelek ostane doma in lahko vedno znova listaš po njem. Saj veste, voščilnice izdelamo in jih pošljemo, vsaj večino. Sama le redko katero obdržim doma. Velikokrat tudi tistih ne, ki mi prirastejo k srcu. Saj same poznate to. In verjetno vam je znana tudi ideja, kako si boste še eno izdelala zase. Pri meni še nobena ni ugledala luč sveta :)


OK, pa naj se posvetim še uvodni strani, ki sem jo deloma prekrila z belo pasto in ob tem uporabila šablono v imitaciji lesa ter pustila, da se posuši. Nato sem jo prekrila z različnimi barvami, od akrilnih do distress reinkerjev. Ko sem bila zadovoljna z izgledom sem pustila, da se posuši tudi ta plast. Med tem sem izrezala črke, liste, ograjo ter ključ in vse prebarvala in poštempljala s štampiljko teksta. Mislim, da sem na uvodni strani zajela tisto, kar imam rada: imitacijo lesa, jesensko liste in prav tako jesenske barve. 


Res sem vesela, da sem se po vsem tem času končno lotila tega, kar sem si želela. Idej za naprej imam veliko. Seveda pa to ne pomeni, da se bom povsem predala temu delu. Voščilnice so zame še vedno prva ustvarjalna ljubezen. :)

18 komentarjev:

Valerija pravi ...

Uau, prekrasno je to! Prava umetnina!

Anja Ž. pravi ...

Super je videti! Čisto tvoj stil :)

Helena pravi ...

Vladka, super, ker si odkrila še nekaj, kar te veseli. Meni se prva stran zdi mojstrsko brezhibna in ustvarjalno zanimiva.

Nataša Š. pravi ...

O vau, enkratno stran si naredila! Res je mojstrska in zelo mi je všeč!

Keti's Projects pravi ...

Krasno. Jaz sem se lotila najprej notranjosti in prva stran še čaka na preobrazbo. Res pa že nekaj časa nisem posegla po njem...bo treba spet ven potegnit.

Marija pravi ...

Vladka, krasno da si nam predstavila vsaj meni popolnoma novo zadevico. Prvo stran svojega ustvarjalnega dnevnika si izdelala v piko. Se prav veselim nadaljevanja...saj ga nam boš predstavila, kajne?

Cvetoči travnik pravi ...

Nori projekt, že vidim, da te je mix media povsem zasvojila:) in prav je tako. Kot sem ti že omenila, to počnite tisti, ki to res obvladate in imate potem kaj za pokazat. Bom pa z veseljem spremljala tvoj ustvarjalni zagon in hvala za vse, kar si pripravljena deliti. Lep pozdrav, Andreja

moi pravi ...

Najprej sem vesela zate, da ustvarjaš zase. In res bo velik užitek potem listat po njem. Se mi zdi, da zase res najmanj naredimo (v smislu ustvarjanja).
Čudovito prvo stran si naredila in res je čisto tvoja tvoja. Listje, les, jesenske barve. To je tudi meni tako pri srcu, zato še toliko večja navdušenost.

Moje drobtinice23 pravi ...

Kot je že Andreja napisala, se vidi, da sedaj ustvarjaš zase. Elementi, barve, vse kar si uporabila za okrasitev platnice, označuje tebe in tvoj stil ustvarjanja. Zelo navdušujoče!
Bodi lepo,
Danica

helena pravi ...

Ej, Vladka spet in spet nekaj novega in res čisto tvojega. Sem ful navdušena, da si se malo spravila v mixed media tehniko in sem prepričana, da nam boš pokazala še marsikaj novega. Komaj čakam nadaljevanja :)

oldpunca pravi ...

Tvoj pristop k mešani tehniki je fantastičen. Všeč mi je, da ostajaš zvesta sebi. Prva stran je zelo lepa. Se že veselim vseh nadaljnjih. :-)

Hali pravi ...

Prekrasen začetek, komaj čakam nadaljevanje :-)

Nella pravi ...

Super projekt, krasen začetek! :)

Metuljčica pravi ...

Čudovita prva stran je nastala. Tvoj krasen stil se že od daleč vidi in vesela sem, da uživaš v ustvarjanju, kar je tudi meni prioriteta. Komaj čakam da pokažeš še kaj v mix media tehniki, ki ti več kot leži.

Tina pravi ...

Vladka...kako čudovit začetek nove ustvarjalne pustolovščine...navdušena sem do zadnje pikice!

Andreja pravi ...

He He spet ena stvar, ki mi je všeč in se je sploh še nisem lotila, ampak zvezek sem si pa konec lanskega leta kupila na razprodaji ... spet hecno :-))
Morda mi bo uspelo, ker ni bila novoletna zaobljuba .-))))
Krasno stran si naredila in me spet očarala z mešano tehniko. Super ti je uspelo in naj nastane še veliko takih strani.

VEANA R. pravi ...

O, ja tole bo nova ljubezen,kajne ? ko te enkrat osvoji, te težko spusti ! Prekrasno si ustvarjala in komaj čakam nadaljevanja.....

Ne-Ja pravi ...

n o r o všeč. Res obvladaš barve in tole tehniko. Tudi meni je bolj všeč, če se tak zvezek odpria navzgor in A5 je zagotov bolj hvaležen format kot A4