nedelja, 21. januar 2018

Mix media napis na vratih

Pošteno smo že zajadrali v drugo polovico januarja in zdaj bo res že čas, da znova vdahnem nekaj življenja tukaj na blogu in vas pozdravim v novem letu. V času moje blogovske neaktivnosti pa nisem počivala. V ozadju se je kar nekaj dogajalo. V prvi vrsti sem si okoli novega leta privoščila nekaj dopusta in uživala doma ter čas izkoristila tudi za to, da sem reorganizirala svojo ustvarjalnico in odstranila vse, kar ne potrebujem. Se mi zdi, kot bi reorganizirala in pospravila tudi svojo notranjost :)



Nato sem si zaželela nekaj mix medie, tehnike po katerem nisem posegla že res dolgo in končno prebarvala napis, ki sem ga dobila v dar in dodala desko. Vse skupaj je sedaj na vratih, na notranji strani v moji ustvarjalnici. 



Kar nekaj sem ustvarjala v tem času, ampak kaj več o tem prihodnjič. Naj se še malo ustavim pri tem napisu. Ogledala sem si kar nekaj videov na temo mix media in se kar s tresajočimi rokami lotila zadeve. Ampak ko te potegne v barvanje in pacanje, se tudi roke umirijo in vse skupaj postane en sam užitek. Barve so namenoma v zeleno-rjavih odtenkih, saj je vse v moji sobi v teh odtenkih. 



Tako drage moje, jaz upam, da ste dobro začele leto in da se počasi že spogledujete z nekoliko daljšimi dnevi in uživate v ustvarjanju. Vse dobro in se beremo znova kmalu.

16 komentarjev:

Marjeta pravi ...

"Mixed media" je meni tako lepa za videt, da bi lahko ure in ure sedela pred njo in jo gledala in gledala...
Čudovito si si polepšala ustvarjalno sobico. Zelo zelo mi je všeč.

Cvetoči travnik pravi ...

Tvoje "pacanje" je obrodilo lepe sadove:). Naredila si nobl okras tvojemu kotičku. Mix media je tudi meni zelo všeč, sem se je pa lotila samo 1x in je bila katastrofa. Res je, da vaja dela mojstra, ampak jaz bom raje uživala ob stvaritvah vseh vas, ki vam to gre dobro od rok:). Lep pozdrav, Andreja

moi pravi ...

Krasna prenova table. Zgleda tako naravno in je nasploh čudovita.

Maja pravi ...

Napis bo krasno polepšal tvojo ustvarjalnico. Super ti gre od rok tale tehnika. Jaz imam pred njo veliko straho spoštovanje in se kar ne morem spraviti k temu, da bi kaj naredila v mix media tehniki.

Keti's Projects pravi ...

Krasen napis. Lepo si ga odela v svoje barve in verjamem, da izgleda krasno obešen. Jaz sem zaenkrat nahrčkala vse potrebno, zdaj pa čakam, da me zasrbijo prsti in tudi sama dokončam kak mixed media projekt ;-)

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Premor ti je dobro del...napis pa vrhunski...pa barve enkratne.

Helena pravi ...

Vladka, fajn si se igrala, pacala, špricala ... Krasna obešanka za tvojo ustvarjalnico.

Ne-Ja pravi ...

super si tole zmiksala- jaz se še akr ne upam lotiti tele tematike. Napis je fantastičen, samo ne vem pa zakja si ga skirla na notrnajo stran vrat? Morali bi ga pokazati vsem :).

Vladuška pravi ...

Ne-Ja v bistvu ga nisem skrila. Ampak na zunanji strani že imam en napis, ki sem si ga kupila v Italiji in ne pašeta skupaj. V bistvu pa ni slabo na notranji strani, saj ga lahko obiskovalec moje ustvarjalnice občuduje celi čas ko je v sobi :))))

Moje drobtinice23 pravi ...

V novo leto si zakorakala v svojem popolnem slogu. Lepo te je zopet brati 🙂
Mixed media ti je fantastično uspela. Kar vidim kako krasi vrata v tvojem ustvarjalnem kotičku in ti zagotovo daje navdih k tvojim novim projektom.
Bodi lepo,
Danica

Valerija pravi ...

Uau, krasno si ustvarjala. Zelo so mi všeč barve in vsi dodani elementi.

oldpunca pravi ...

Ua! Čudovit izdelek. Všeč mi je barvna kombinacija. Prav sveže, pomladno deluje. :-) Bo treba spet prijeti v roke akrilne barve in različne šablone... in pogledati kakšen filmček. :-) Bravo za reorganizacijo ustvarjalnice. Pri meni se je od zadnje obnove pred enim letom spet nabralo toliko balasta, da bi ga lahko odpeljala s kamionom. :-)

Hali pravi ...

Ah pospravljanje ustvarjalnice je pri meni neverending story ;-) Spet bi bilo potrebno malo reda vzpostaviti. Saj bo, ko končam kup začetih projektov :-) Prekrasno ustvarjanje, tako lepa, sveža barva in super dodatki...

Goga pravi ...

Krasno izdelano. Meni mixmedija izgleda fantastično le lotiti se je še kar ne upam. Pa imam nekaj v mislih, materjal tudi......
Vesela sem zate, da si naredila red, to vedno da novega elana. Lp Lili

Tina pravi ...

Prekrasna predelava...všeč so mi barve, teksture, drobni dodatki...vse se tako lepo zlije v celoto...

Andreja pravi ...

Tabla in napis bosta krasno polepšala tvojo ustvarjalnico :-)) Odlično ti gre od rok tole pacanje. Čeprav mi je mixed media tehnika zelo všeč, se tudi zelo težko spravim k tem delu ... hecno.