torek, 19. junij 2018

3D Netresk

Se opravičujem, da vas danes bombardiram že z drugo objavo, ampak tako je naneslo. :) 


Tokrat se pridružujem Beadsi ustvarjalnemu timu, kar me zelo veseli in imam malenkost drugačno objavo za vas. Izdelala sem namreč mini netrestk ali uhec, kot mu pravimo po domače. Pred časom sem namreč videla ta video, kjer je Vicky uporabila Sizzixovo šablono. Ker slednje nimam, sem se spomnila na eno izmed SC šablon in jo uporabila za ta namen. Sicer nisem imela toliko različnih velikosti izrezov, ampak kljub temu se mi zdi, da je prav lušno izpadlo. Poleg tega sem kupila v Tediju mini leseno gajbico, v katero sem nadevala kamenje, dodala nekaj malega mahu in na vrhu še izdelan netresk:



Čeprav bi lahko izrezala vse skupaj iz zelenega papirja in samo posenčila robove z vijolično. Sem se odločila uporabiti akrilne barve in akvarelni papir. Prav zabavno poigravanje je bilo in lahko si ga ogledate tukaj:



Kot rečeno, najdete me na Beadsi blogu in prav tako najdete vse uporabljene materjale v njihovi trgovini.




15 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Dobro, da si omenila, da je netresk narejen iz papirja. :-) Zgleda namreč čisto "živ". Lepo si ga posadila.

Janja pravi ...

Čudovito Vladka! Tako lepo si okrasila netresk v gajbici, da je res videti, kot pravi. Lp

Goga pravi ...

Prav zabavam se ob tvoji objavi, pa, da ne boš narobe razumela netresk je fantastičen. Pokukaj k meni, po moje sva istočasno zvijali listke ;).

Keti's Projects pravi ...

Krasen. Jaz sem najprej zacvilila sama pri sebi "aaa, Vladka tudi uporablja Sizzix šablone". Lepo si seznašla. Meni je vedno izziv uporabiti šablono na drugačen način in potem sem navdušena sama nad sabo. Te povsem razumem. Res izgleda kot pravi.

Andreja pravi ...

ooo kako čudovite netreske si naredila in očitno so trenutno zelo IN :-))
Lepo si jih izdelala in naredila krasen video! Čestitke za DT.

Helena pravi ...

Vau, tako na hitro bi takoj rekla, da nam kažeš, kako lep natresk ti je zrasel :) Čudovita poletna dekoracija in čestitke za DT.

Hali pravi ...

Najprej čestitke za pridružitev teamu in jojj tale natresk, čisto ste me vse obnorele z njim. Res izgleda kot pravi in krasna dekoracija...

Metuljčica pravi ...

Ta 3d natresk sem videla v živo in tudi mislila da je živ, tako zelo izvirno je narejen in ker mi je bil en podarjen krasi mojo ustvarjalnico. Zdaj testiram ostale in vsi mislijo da je pravi, šele ko ga začnejo prijemati vidijo da je iz papirja. Ni kaj, Vladka obvlada, pa spet nam je pripravila čudovit video. Hvala, ona je z moje strani včasih tudi Zlatka.....

helena pravi ...

Iskrene čestitke za priključitev v DT ustvarjalni tim. Netresk pa...... enostavno čaroben in kot pravi Oldpunca, čisto živ. Veš, z bombardiranjem objav pa ni nič narobe - več jih je, bolje je :)

*Urška* pravi ...

Saj izgleda kot pravi.Kot je že napisala Metuljčica,resnično obvladaš.Bravo!!!

Majda pravi ...

Čudovito - resnično si poustvarila pravi natresk - prepričana sem, da bi po potrebi tudi zdravil ;-)
Prijeten vikend ti želim, Majda

Valerija pravi ...

Uau Vladka, pa saj to je kot pravo...ne morem verjeti! Fantastično!

Ne-Ja pravi ...

Ko sem videla sliko sem pričakovala da si presajala rožice in si ozelenila stanovanje. Potem ko sem se lotil abranja pa šok - to je narjeno na roke in barvano in senčeno in... kapo dol za tak živ natresk in waw efek :)

Tina Z. pravi ...

vau, to pa je netresk! že od nekdaj so mi všeč te rastline, tvoja izvedba je fantastična!

moi pravi ...

Res zgleda kot pravi in super te je bilo gledati pod prste in videti kako nastaja. HVALA!
Čudovito darilo.