petek, 13. julij 2018

Mavrična srca ujeta v dežnik

Tokrat vas vabim pod mavrico. Le svoj dežnik si morate prinesti zraven. Pa ne zato, ker bo slabo vreme, ampak zato, da ujamete nekaj mavričnih src:


Navdih sem našla v dveh Tininih voščilnicah: prva je ta in tukaj je še druga. Vse je pobarvano z Zig markerji in lepo se vidi, kako močne barve je mogoče doseči z njimi. Res so mi ljub ustvarjalni pripomoček.


Želim vam mavrično-sanjski vikend in privoščite si kakšen potep, pa četudi "samo" po poteh domišljije ali ustvarjalnosti!


14 komentarjev:

Hali pravi ...

joj kakšne čudovite barve. Ujela sem mavričen srček, z eno nogo sem že skoraj na dopustu in tudi tebi lep vikend ;-)

Helena pravi ...

Vladka, hvala za dež mavričnih srčkov. So polepšali petek in naredili krasen uvod v vikend.

*Urška* pravi ...

Iz te voščilnice pa kar letijo sončne barve.Čudovita voščilnica,zvrhana pozitivne energije.

Klara pravi ...

Krasna je! Prav paše v to vreme, da malo pogreje...

Nataša pravi ...

Čudovita, barvita, polna energije :)

Maja pravi ...

Iiiiii, takle dež pa lahko celo poletje pada😃

Ne-Ja pravi ...

Se strinjam z Majo, takšnega dežja se nebi brnaila. Tapravega pa imam že vrh glave. Prisrčn avoščilnica in te barve... TOP!

Majda pravi ...

Hvala za mavrične srčke, so še polepšali moj že tako imeniten odklop. Krasna celota, res! Naj pa ti zaupam, da si v zadnjem času veliko z “mano” - na morski odklop so z mano odpotovale tudi barvice, flomastri in ob spremljavi tvojih imenitnih videoov se imamo nadvse lepo. Hvala za vse nasvete, ki so mi v resnično pomoč pri barvanju 😊
Morski pozdravček, Majda

Janja pravi ...

Takega poletja se ne bi branila :). Zelo luštno. Lp

Valerija pravi ...

Prekrasna je :)

helena pravi ...

Vladka, dežnik bi v teh dneh vsekakor prišel bolj prav za dežne kaplje, ampak ker je po dežju in nevihti pogosto tudi mavrica, naj ti bo:) Voščilnici si dodala ljubko hudomušno noto, ideja pa je tudi več kot odlična.

moi pravi ...

Kako lepo si ujela mavrično srečo v dežnik, pa še delila bi jo z nami. Res super ideja.

Unknown pravi ...

ooo ČUDOvit mavrično srčkasti dež...da bi le večkrat padal na nas ...
hvala, ker si mi polepšala dan ♥

Unknown pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.