sreda, 25. julij 2018

Zimska rojstnodnevna voščilnica in barvanje z novimi barvicami - VIDEO

Potem ko sem preizkusila KOH-I-NOR akvarelne barvice oz. mine mi radovednost ni dala miru in morala sem nujno preizkusit še njihove barvice. In bila sem prijetno presenečena. Tako mehak in kremast občutek je, ko se barva z njimi. Sama imam set 48 barvic, ki dobro pokrijejo celotno paleto. Edino kar pogrešam, je kakšen kožni odtenek več. Vendar je to podobno pri vseh firmah in si je le-te potrebno ponavadi kupiti posebej. 



Da sem se spoznala s samimi barvicami, sem si izdelala tabelo, ki vam jo dajem na voljo v obliki PDFja. Je za set 48 barvic in med tem ko pobarvate vse kvadratke, lepo dobite v roke občutek za barvice in koliko jih pritiskati na površino. S čimer nikoli ne pretiravamo :) Sicer pa, o tem in o samem barvanju najdete več v videu:



Za začetek se nisem želela spopasti s kakšnih zahtevnim motivom, zato mi je ta, ki sem ga uporabila prišel zelo prav. Edina večja površina za barvat je bila kanglica. Vsekakor bi v prvi vrsti to lahko bila praznična voščilnica, vendar z drugačnim napisom se lahko prelevi tudi v rojstnodnevno.



Objavo in vse uporabljene materiale najdete na Beadsi blogu oz. v njihovi trgovini. Pod samo objavo pa so še linki do samih izdelkov, da jih lahko hitreje najdete. 


Hvala vam za obisk in želim vam en čudovit dan!

10 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Vladka in njeno barvanje sta najlepši par! Upam, da tina ne zameri z auporabo njenjega naziva, vendar ti suho barvanje res leži in prava mojstrica si v tej tehniki ne glede kakšne barvice uporabljaš :)!

Zvonka pravi ...

Čudovita je. Prekrasno pobarvana voščilnica, izgleda kot fotografija.

AndrejaM pravi ...

Vladka, hvala za še en čudovit prikaz barvanja z barvicami, vedno znova me navdušiš s svojim stilom in nasveti, ki jih deliš!

Helena pravi ...

Sicer je res pomembno, kakšne barvice uporabljamo, še bolj pomembno pa je, da jih dobi v roke prava mojstrica, ki to obvlada. Vladka, čudovito pobarvan ljubek motiv in krasna zimska voščilnica.

moi pravi ...

Tvoje barvanje je res profesionalno in vedno znova navdušiš z njim. Hvala za video, za vse nasvete in svoj čas, ki si ga vzameš za vse razlage. 💖

oldpunca pravi ...

Hvala za tale cukerček.:-) Čudovito barvanje. Ti res znaš z vsakim medijem narediti čudež. Jaz se bom še naprej pridno učila, gledala tvoje filmčke in se čudila, zakaj moja roka noče. Za barvice namreč vem, da z njimi ni nič narobe. :-)))

Valerija pravi ...

Navdušena sem nad tvojim barvanjem. Kot bi pogledal ilustracijo iz slikanice! Bravo!!!

Goga pravi ...

Hvala, za vse nasvete, ki jih deliš z nami. Še posebaj sem vesela, da si uporabila odtis štampiljke, ki jo imam tudi jaz doma. Prelep motiv je.
Lp Lili

Keti's Projects pravi ...

Čudovito. S svojim barvanjem me vedno znova navdušiš. Hvala ti, ker svoje znanje deliš tudi z nami.

MA-MI pravi ...

Te barvice imam tudi jaz ... no, bolj skromno število - le 10, imam pa jih že skoraj 20 let in so vedno pri roki ... ti si pa postala prava mojstrica v barvanju z barvicami. Prav občudujem tvojo spretnost.