torek, 21. avgust 2018

Metulj v odprtini

Sem vas malo zavedla s prejšnjo morsko objavo. Z mislimi se dejansko počasi podajam tja, ampak v realnosti pa šele konec naslednjega tedna. Saj veste, september je moj morski mesec ;) Se vam pa zahvaljujem za vse lepe želje po krasnem dopustu. Bodo prišle prav in pomagale, da čas do tja čim hitreje mine (predvsem delovni del) ;).



Preden pa se kamorkoli odpravim, pa naj vam pokažem še kakšno voščilnico ali dve. Tokrat je na vrsti ena precej preprosta, kjer sem se tako ali drugače poigravala z distress Oxide ink-i. Pri obsesiji z barvicami, kar malo pozabljam na njih. 



Kos belega foto kartona (malo večjega kot končna odprtina) sem pobarvala (uporabila sem aplikator s peno za nanos) z Antique Linen odtenkom in nanj odtisnila text z Vintage Photo, kar sem storila tudi na zgornji del metulja. Ozadje sem nato poškropila z nekaj kapljami vode in jih potapkala s papirnato brisačo, da sem dobila nekaj pack. Besedo spomini sem izrezala iz eko papirja. Zelenje pa iz belega in ga prav tako pobarvala z distress oxide inkom Peeled Paint. Voščilnico sem sestavila tako, da sem dodatnemu kartonu (10 x15cm) in kosu moos pene izrezala oprtino. Peno sem zalepila na hrbtno stran kartončka in vse skupaj nato na osnovo. Izrezala sem še metuljevo sled in na voščilnico zalepila metulja, napis ter zelenje. Za piko na i pa poškropila po površini še nekaj zlate barve.



Naj bo ta za lepe poletne spomine! 


13 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Ti praviš preprosta voščilnica,meni pa se zdi,da je bilo kar nekaj dela z njo.Kot vedno je tudi ta narejena do potankosti natančno.
Želim, da ti dnevi do dopusta čimprej minejo :)

oldpunca pravi ...

Če me ne bi čakal v kratkem še en dopust, bi ti kar malo zavidala ta zadnji teden pred odklopom. :-) Vedno je tako lepo čakati na tistih nekaj prijetnih dni, ki si jih pošteno zaslužiš čez leto. Želim ti, da se imaš najlepše!
Tale metuljček je pa tako zelo tvoj, da je veselje. Čudovito si sestavila voščilnico.

MA-MI pravi ...

Krasna je. Romantična in preprosta hkrati.
Lep pozdrav

Maja

Klara pravi ...

Uau, čudovita je! Tako nežna...

Glenna's craft pravi ...

Enkratna je! Tako nežna in takooo romantična...

Hali pravi ...

Vintage stvari imam rada, pri ustvarjanju pa sploh, tako da me je tvoja čestitka navdušila :-)

moi pravi ...

Čudovita in vsi ti detaili. Krasen metulj s potiskom in tiste poškropljene pikice na kocu dajo piko na i.

Ne-Ja pravi ...

Tvoji detajli so vedno doelani v nulo. Tako lepo si zaokrožila celoto in vdahnila življenje meutlju :)

Helena pravi ...

Ob tvojih zadnjih besedah bi dodala še to: meni pa bo ob tej prelepi voščilnici misel vedno prišla do tebe, draga Vladka! Hvala, ker si z njo na tako nežen in ženstven način polepšala moj dom.

World of Animals, Inc pravi ...

I love the butterfly detailing on this card. Very pretty looking stencils that you decorated the card with. Thanks for the share, hope you have a fantastic weekend. Keep up the posts.


World of Animals

helena pravi ...

Ej, kako je romantična. Ima en tak starinski šik in "dušo". Joj, kako sem danes raznežena, da se kar cedi od mene. Vrhunska je!

Tina pravi ...

Kako ti znaš...z malimi zelenimi dodatki čisto popolno zaključiti celoto.

Simona pravi ...

TO je to :) super !