sobota, 20. oktober 2018

Jesenska hiška


Pa mi je le uspelo! Že dolgo nazaj sem si namreč kupila ta "zvon", ki je sicer namenjen za kakšno pecivo, ampak jaz sem takoj imela idejo, da vanjo postavim hišico. In da bom okolje priredila letnemu času primerno. Pa je minila pomlad in poletje je pomahalo v pozdrav in šele jesen je prinesla pravo inspiracijo. 


Kar nekaj dela me je čakalo, saj sem vse 4 stranice hiške obdelala s plastično šablono opek in pasto. Ko se je le-ta posušila, sem opeke in zid pobarvala z vodenimi barvicami. Izreze za streho sem posenčila z distress inki in vse skupaj sestavila.



Za okolico sem dodala mah in izrezala še nekaj sončnic in buč s pomočjo SC šablon. Dodala sem še belo ograjo, saj tako deluje vse skupaj bolj zaokroženo.


In hiška je seveda primerna, da se vanjo postavi sveča na baterije. Takole zgleda ponoči:


Nastalo je tudi kar nekaj fotografij, da sem zaobjela vse strani :)


Uživajte v toplem vikendu in izkoristite ga. 
Baje prihaja mraz.

7 komentarjev:

Helena pravi ...

Pecivo bi prehitro pošlo, ta mojstrovina izpod tvojih rok pa je trajna. Z menjavanjem okolice pravljične hiške, je dekoracija uporabna v vseh letnih časih. Še ponoči ne izgubi svoj čar.
Topel vikend bom z veseljem izkoristila za pohajkovanje po naravi.

Klara pravi ...

Uau, kakšna lepa hiška, sploh na prvi sliki deluje res čarobno...

Metuljčica pravi ...

Čisto nora sem na te Timove hiške in tvoja je fantastična. Kako lepo si jo obdelala z opeko in tudi streha je kot da bi bila prava. Ideja z zvonom mi je nadvse všeč. Že od lani je ta izrez čakal na projekt, no letos pa se bo bleščalo tudi v moji ustvarjalnici. Hvala za inspiracijo.

Papirnate radosti pravi ...

Svetovnooooo!!!
Tudi sama sem imela podobno idejo, ki kar ni dočakala izvedbe, zato komaj čakam, da mojo lansko hišico kater izrez mi je naredila moja zlata Vanči, postavim na zasneženo pokrajino.
Noro mi je všeč zid obdelan po tvoje :)

Janja pravi ...

Kako čudovito! Hiška je neverjetno lepo izdelana. Bravo!

oldpunca pravi ...

Čudovito! Tako lepo si vse izdelala, da je veselje pogledati. :-) In preprostemu steklenemu zvonu vdihnila novo življenje. :-)

Hali pravi ...

čudovita je s toliko detajli... in še bolj čarobna, ko se prižge svečka