sreda, 24. oktober 2018

Mala šola - poveži zunanjost z notranjostjo voščilnice

Novo leto veliko ljudi začne z novimi obljubami. Kaj pa če bi tokrat začeli s sanjami namesto obljubami? Slednje so preveč zavezujoče in kaj hitro jih večina opusti. Če pa se jih nastavimo kot sanje in vsaki dan razmišljamo o njih, začnemo verjeti vanje in potem jih lažje uresničimo oz. se lažje uresničijo. Iz takšnega razmišljanja je nastala današnja ne-tipična praznična voščilnica. Gotovo primerna, da jo pošljemo tistim, ki so  nam blizu in ki bodo razumeli naše sporočilo.


Kot vsako leto, sem tudi letos nadvse vesela, da sem lahko del Male šole prazničnega ustvarjanja. Težjo je verjeti, da smo stopili že v 6 leto. Tukaj je moj video za danes.



Domača naloga pa se glasi: poveži zunajost voščilnice z notranjostjo.


Želim vam čudovito sredo 
in ko opravite domačo nalogo, jo lahko prijavite tukaj.

10 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Zdaj pa ni več heca...tole bo pa malo za razmislit. Nočni komplet pa čudovit.

moi pravi ...

Čudovita je in super se mi zdi, da si napisala nalogo, tako ne bo dvomov.

Metuljčica pravi ...

Super naloga in prav tako voščilnica, čudovito nebo in lunica ter zvezdice tako lepo poživijo nočno sceno. Sem že začela sanjati, se pa še malo lovim, hi hi.

Helena pravi ...

Lepo si uskladila prvo stran z vsebino notranje strani. Všeč so mi direktna navodila za nalogo :)
Že sanjam, kako se bom lotila domače naloge.

Hali pravi ...

...čudovita <3

Ne-Ja pravi ...

Vladka tole pa je tako krasno ozadje in povezava z luno in gugalnico in ... WAW :)! Letos dajata s Tino pa res težke naloge - hvala ker si napisal kaj želita videti za domačo nalogo :)

Moje drobtinice23 pravi ...

Ooo kako lep uvod v današnjo domačo nalogo ♥♥♥

Nataša pravi ...

Čudovita je <3

oldpunca pravi ...

Eno kitico velikih sanj sem pravkar odsanjala. :-) Hvala za vse nasvete in ideje. <3

Majda pravi ...

Hvala za razmišljanje o obljubah, zaobljubah in sanjah :-) Voščilnica pa - čudovita, zunaj in znotraj ena sama milina.
Prijazen vikend ti želim, Majda